To bardzo fajny pomysł.Podobnie jak ten że pierwszy mecz z kartą kibica gratis.Ja dodałbym jeszcze pomysł
np.
-losowania szkoły z województwa z której klubowym autokarem 40 dzieciaków zabiera Pogon na mecz do Szczecina
-sektor seniora-czyli zaproszenie starszych kibiców Pogoni po 65 roku życia na jeden mecz np. na trzeci sektor-który nawet wczoraj słabo się wypełnił.
Szkoda tylko że klub obudził się tak późno z akcjami marketingowymi.Śmiem twierdzić ,że gdyby zaczęto tak od początku rundy to mielibyśmy komplet wczoraj i średnio 8-11 tys .na meczu.
Lepiej późno niż wcale.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 06/10/2013 13:28
Już tak nie popadajcie w super optymizm, zobaczymy ile z tych wczorajszych kibiców zjawi się na następnym meczu a nie warto zapominać, że zdecydowana większość mieszkańców Szczecina to kibice sukcesu. Co prawda dzięki temu, co zrobił Młyn, smak porażki jakoby aż tak gorzki nie był, można było nawet poczuć dumę, że się było na tym meczu. Ale szczerze wątpię, żeby choćby na ten Młyn połowa tych co byli, ponownie się tam zjawili. Mam nadzieję, że bramy będą otwierać co mecz bo to jednak poprawia nam tam frekwencje.
PS I szczerze mówiąc, nie wierzyłem żebyśmy byli w stanie sami zapełnić Młyn po brzegi. W meczach z legią jednak ten tysiąc czy nawet więcej ludzi od nich był. Więc można powiedzieć, że w końcu sami go zapełniliśmy, pierwszy raz od dawna. I proszę jaki efekt tego był i niech ktoś teraz napisze, że te miejsce nie jest nam potrzebne. Tylko trzeba go zapełniać !
Mówią o tym także inne liczby – przy okazji meczu z Górnikiem Zabrze klub przekroczył liczbę 45 tysięcy wyrobionych kart kibica.
Na Górniku było ponad 10tys kibiców to gdzie te 35tysiecy które wyrobiła kartę a nie było na meczu? Ktoś zrobił kartę kibica Pogoni dla lansu ?
Przecież, ilość wyrobionych kart nie równa się ilości kibiców na meczu. Legia ma kart wyrobionych ~200 000 - 250 000 i co, oznacza to, że na każdym meczu ma być tyle kibiców
Stałą frekwencję na poziomie 10 000 - 12 000 uznałbym za satysfakcjonującą na obecny stadion i warunki.
Na Górniku było ponad 10tys kibiców to gdzie te 35tysiecy które wyrobiła kartę a nie było na meczu? Ktoś zrobił kartę kibica Pogoni dla lansu?
Dla mnie sprawa jest oczywista.
Wiele przypadkowych osób wyrobiło sobie karty np. przy okazji meczu z Legią gdzie było wiadome, że na trybunach będzie szał. W późniejszym okresie (do dziś) już ich na trybunach nie zobaczyliśmy.
Trzeba wciąż działać - przed meczem z Górnikiem wreszcie akcje promocyjne wyglądały tak jak powinny - ulotki, Gryfus na mieście, plakaty, auto z nagłośnieniem i można na pewno przez to nakłonić sporą ilość osób, które na stadionie bywają odświętnie albo wcale to zawitania tam.
Na Górniku było ponad 10tys kibiców to gdzie te 35tysiecy które wyrobiła kartę a nie było na meczu? Ktoś zrobił kartę kibica Pogoni dla lansu?
Dla mnie sprawa jest oczywista.
Wiele przypadkowych osób wyrobiło sobie karty np. przy okazji meczu z Legią gdzie było wiadome, że na trybunach będzie szał. W późniejszym okresie (do dziś) już ich na trybunach nie zobaczyliśmy.
Trzeba wciąż działać - przed meczem z Górnikiem wreszcie akcje promocyjne wyglądały tak jak powinny - ulotki, Gryfus na mieście, plakaty, auto z nagłośnieniem i można na pewno przez to nakłonić sporą ilość osób, które na stadionie bywają odświętnie albo wcale to zawitania tam.
A propo ludzi stale bywających jak mają odczyty z kart to może można by było wynagrodzić tych stale chodzących jakąś obniżką. Można to chyba jakoś sprawdzić?
Na Górniku było ponad 10tys kibiców to gdzie te 35tysiecy które wyrobiła kartę a nie było na meczu? Ktoś zrobił kartę kibica Pogoni dla lansu?
Dla mnie sprawa jest oczywista.
Wiele przypadkowych osób wyrobiło sobie karty np. przy okazji meczu z Legią gdzie było wiadome, że na trybunach będzie szał. W późniejszym okresie (do dziś) już ich na trybunach nie zobaczyliśmy.
Trzeba wciąż działać - przed meczem z Górnikiem wreszcie akcje promocyjne wyglądały tak jak powinny - ulotki, Gryfus na mieście, plakaty, auto z nagłośnieniem i można na pewno przez to nakłonić sporą ilość osób, które na stadionie bywają odświętnie albo wcale to zawitania tam.
A propo ludzi stale bywających jak mają odczyty z kart to może można by było wynagrodzić tych stale chodzących jakąś obniżką. Można to chyba jakoś sprawdzić?
Pewnie, że można. Trzeba tylko chcieć. np. dla osób, które były na 75 procent meczów u siebie dać przynajmniej 10 procent zniżki na karnet na rundę wiosenną. Dla przeciętnego Kowalskiego zniżka to ju z wiele. Znaczy się może nie, że wiele ale inaczej na to patrzy. Dany Kowalski dostaje wiadomość czy coś w tym stylu, że istnieje taka promocja, i że może z niej skorzystać w danym okresie. W dzisiejszych czasach wszystko jest możliwe jak się tylko tego bardzo chce. Jeśli natomiast jest się obojętnie do tego typu spraw nastawionym no to wyniki później są jakie są. Chociaż i tak byłyby pewnie narzekania że "co to jest te 10 %".
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
Najlepszą choreografią wakacji, a więc zaprezentowana w lipcu oraz sierpniu na polskich trybunach, zostało choreo Nieznanych Sprawców z meczu eliminacji Ligi Mistrzów ze Steauą Bukareszt. Na wyjście piłkarzy, zgromadzonym na stadionie widzom, ukazały się sreberka tworzące skrót UEFA na tle serca. Po kilkudziesięciu sekundach rozwinięte zostały transparenty z wyjaśnieniem skrótu – Ultra Extreme Fanatical Atmosfere, a chwilę później odpalonych zostało kilkadziesiąt rac. Oprawa, która w związku z zamknięciem Żylety, zaprezentowana została na trybunie południowej, zgromadziła aż 862 pkt na 100 możliwych.
W głosowaniu wzięło udział 66 osób z 28 klubów. Ich podział przedstawia się następująco:
7 głosów – Korona Kielce
6 głosów – Jagiellonia Białystok, Zagłębie Sosnowiec
5 głosów – Legia Warszawa, Pogoń Szczecin
4 głosy – Górnik Zabrze
3 głosy – Lech Poznań, Śląsk Wrocław
2 głosy – GKS Tychy, Odra Wodzisław, GKS Katowice, Unia Tarnów, Zagłębie Lubin, Stal Rzeszów, Motor Lublin
1 głos – Lechia Gdańsk, Widzew Łódź, Beskid Andrychów, Arka Gdynia, Wisła Kraków, Olimpia Elbląg, Polonia Bytom, Górnik Łęczka, BKS Bielsko, KSZO Ostrowiec, Hutnik Kraków, Wisłoka Dębica, Ruch Radzionków
Oto pełne wyniki głosowania:
1. UEFA (Legia Warszawa) 862 pkt
2. Wilk nie wychodzi z formy (Pogoń Szczecin) 446 pkt
3. TSW (Wisła Kraków) - 357 pkt
4. Parszywi kibole (Zawisza Bydgoszcz) - 161 pkt
5. Arcyłotry - Zagłębie Sosnowiec - 147 pkt
6. GieKSa (GKS Katowice) - 131 pkt
]
7. Ambicja (Śląsk Wrocław) - 124 pkt
8. Sobol (Wisła Kraków) - 117 pkt
9. Nie tylko baloniki (Zagłębie Lubin) 103 pkt
10. Litewski chamie (Lech Poznań) - 96 pkt
11. Mistrza czas (Pogoń Szczecin) - 95 pkt
12. Ultra (Jagiellonia Białystok) 93 pkt
13. Duch Ultras (Odra Wodzisław) - 72 pkt
14. Patriota (Cracovia Kraków) - 30 pkt
15. Czerwień nas nakręca (Cracovia Kraków) - 27 pkt
Ostatnio edytowany przez: Z daleka nie będzie widać, 10 października 2013, 12:38 [2 raz(y)]
Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jaka firma/osoba jest odpowiedzialna za kształt obecnego herbu Pogoni?
Chodzi o księgę znaku itp. Z tego co wiem forma została zatwierdzona w 2007 roku.
Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jaka firma/osoba jest odpowiedzialna za kształt obecnego herbu Pogoni?
Chodzi o księgę znaku itp. Z tego co wiem forma została zatwierdzona w 2007 roku.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.