Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/06/2013 22:35
Żal dupę ściska jak się czyta te jego wypowiedzi na temat wrzut na stadionie, Azoty coś pierdolą a ten kotlet wszystko wciąga jak młody. Moim zdaniem ostatnimi czasy to pod tym względem jest wyjątkowo spokojnie, ale zdaniem wieprza to chyba najważniejsza rzecz nad którą teraz trzeba pracować...
No ale całe szczęście:
- Mając nadzieję, że ta współpraca będzie kontynuowana mogę powiedzieć, że jeśli dojdzie do dalszej współpracy to będziemy razem działali w sferze PR-owej, wykorzystując bardzo silne podmioty, które współpracują z Grupą Azoty. Będzie można zobaczyć coś nowego i o wybitnie profesjonalnym charakterze na tym stadionie – kontynuował Mroczek.
Tak więc chyba baloniki wracają
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
W końcu Home.pl to szczecińska firma...
Co ciekawe jest również partnerem/sponsorem Pogoni, choć nie wiem w jaki sposób to się objawia (pewnie domena, hosting).
Szkoda, że ofi sklep nie nie jest postawiony na zmodyfikowanym sklepie z home.pl, tylko używają jakiegoś gównianego, bardzo ciężkiego skryptu, który wiesza komputery, nie ma wersji mobilnej i ogólnie jest do bani
"Nowy mistrz Polski w piłce nożnej, Legia Warszawa, nawiązał współpracę z firmą Home.pl.."
W uzupelnieniu do tego info z Radia Szczecin:
Internetowy gigant będzie odpowiedzialny m.in. za utrzymanie klubowych serwerów, domen internetowych i sprawne funkcjonowanie sklepu on-line. Umowa ma charakter sponsorski. Klubowa strona Legia.com to jedna z najczęściej odwiedzanych witryn o tematyce sportowej w polskim Internecie. Firma home.pl decydując się na podpisanie umowy zwróciła szczególną uwagę na przyjacielskie stosunki klubu z Warszawy i szczecińskiej Pogoni - czytamy na stronie internetowej Home.pl
W końcu Home.pl to szczecińska firma...
Co ciekawe jest również partnerem/sponsorem Pogoni, choć nie wiem w jaki sposób to się objawia (pewnie domena, hosting).
Szkoda, że ofi sklep nie nie jest postawiony na zmodyfikowanym sklepie z home.pl, tylko używają jakiegoś gównianego, bardzo ciężkiego skryptu, który wiesza komputery, nie ma wersji mobilnej i ogólnie jest do bani
Kiedyś zanosiło się na to, że home.pl może być sponsorem Pogoni, ale rozmowy chyba nie zakończyły się porozumieniem i został tylko hosting i domeny.
Te szare trybuny jeszcze zatętnią granatowo-bordowym rytmem dwudziestu tysięcy serc...
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 14/06/2013 19:12
teraz nastepne zadanie dla dzialu marketingu; mecze z Legia Ślaskiem Wisła Lechią i oczywiście ten z O.L. musza byc porzadnie rozleklamowane bilbordy aktualne np [wspolny dla Olympique`a i Legi( w ostatecznosci bo oczywiscie lepiej bylo takie wydarzenia promowac osobno) i wspolny dla trzech króli wielkich miast] trzeba tylko pomyslec przeanalizowac ponegocjowac i zrobic to z glowa oczywiscie 2-czy 3 akcje bilbordowe to nie wszystko do tego plakaty jezdzace samochody akcja z gryfusem (np w zakonczenie roku szkolnego) mozna oglosic nna oficjalce burze muzgów kibice pewnie by pomogli warunek jest jeden zakonczyc uprzedzenia i nie traktowac sie z pozycji wyzszosci "ja jestem prezes ja tu zadze wy placcie i ogladajcie- nie marudzcie)
Co do kibicow nasza rola to wyjazdy na Zagłebie Zete i Lecha trzeba sie pokazać (ja niestety zalicze chyba tylko Lecha bo wczesniej arbait
Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach - to klęska.
mozna oglosic nna oficjalce burze muzgów kibice pewnie by pomogli warunek jest jeden zakonczyc uprzedzenia i nie traktowac sie z pozycji wyzszosci "ja jestem prezes ja tu zadze wy placcie i ogladajcie- nie marudzcie)
Dokladnie,czas by zarzad podjal jakis dialog z kibicami anizeli strzelal fochy lub mial jakies pretensje do kibicow po kazdym meczu.Nie tedy droga.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 21/06/2013 17:36
Myślałem, że raczej tylko ci "radykalni" kibice tak najeżdżają na zarząd, ale po rozmowie z paroma "Januszami" zmieniłem zdanie. I im nie chodzi głównie o ceny karnetów, stroje itd., bo to mogliby przeboleć ale ogólnie o traktowanie kibiców (np. buraczane oświadczenie Mroczka w sprawie strojów, brak zniżki dla dotychczasowych karnetowiczów).
Niech zarząd się ogarnie, bo jeśli piknikowa część trybun zaczyna się oburzać to naprawdę nie jest dobrze.
"Każdy sobie powinien z nas zadać pytanie, Czy kurwa chce grać dla Pogoni Szczecin, czy nie? Jak nie, to kurwa wypierdalać i tyle"
Z myślą o kibicach klub przesunął godziny otwarcia fanshopu: od poniedziałku do piątku bilety będzie można kupować w godzinach 11-18, natomiast w soboty (29 czerwca i 6 lipca) w godzinach 11-14. Zachęcamy do jak najszybszego nabywania biletów - ich liczba jest ograniczona. Szybszy zakup gwarantuje także lepsze miejsca.
Jestem wręcz zszokowany, nie mogę uwierzyć w jakoś(ć) klubowego marketingu...
Po prostu ręce, cycki opadają... Taki mecz, dodatkowo pierwszy mecz u siebie z Legią, no aż się prosi o jakąkolwiek promocję... oj zdziwi się prezesek, bo coś mi się wydaje, że do kompletu na Olympique może daleko.
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
Z myślą o kibicach klub przesunął godziny otwarcia fanshopu: od poniedziałku do piątku bilety będzie można kupować w godzinach 11-18, natomiast w soboty (29 czerwca i 6 lipca) w godzinach 11-14. Zachęcamy do jak najszybszego nabywania biletów - ich liczba jest ograniczona. Szybszy zakup gwarantuje także lepsze miejsca.
Jestem wręcz zszokowany, nie mogę uwierzyć w jakoś(ć) klubowego marketingu...
Po prostu ręce, cycki opadają... Taki mecz, dodatkowo pierwszy mecz u siebie z Legią, no aż się prosi o jakąkolwiek promocję... oj zdziwi się prezesek, bo coś mi się wydaje, że do kompletu na Olympique może daleko.
Jak udało nam się dowiedzieć Pogoń Szczecin porozumiała się z Grupą Azoty w sprawie umowy na sezon 2013/2014.
To duży sukces włodarzy klubu. Jeszcze w trakcie minionego sezonu rozmowy na temat nowej umowy wisiały w próżni a prezesowi Azotów, Krzysztofowi Jałosińskiemu nie odpowiadało zachowanie kibiców czym uzależniał dalsze wsparcie dla klubu.
- Z pewnością to, co się dzieje na stadionie Pogoni Szczecin nie służy wizerunkowi naszej grupy kapitałowej. Na pewno nie ma to nic wspólnego z tym czy stadion jest stary, czy nowy. Sposób zachowania się kibiców rażąco odbiega od pewnych standardów. Jeżeli nie zauważę jakichś działań zarządu, to decyzja dotycząca współpracy nie będzie przyjemna - mówił w kwietniu prezes Grupy Azoty.
Jak udało nam się dziś dowiedzieć negocjacje zostały zakończone sukcesem Pogoni. Według nieoficjalnych informacji do kasy klubu w sezonie 2013/2014 wpłynie około dwóch milionów złotych. Dodatkowo w umowie istnieje zapis dodatkowej premii od sponsora za zajęcie miejsca w górnej połowie tabeli na koniec sezonu.
W najbliższych dniach, klub oficjalnie poinformuje o podpisaniu umowy.
Decyzją zarządu Pogoni Szczecin SA nowym rzecznikiem prasowym klubu został Krzysztof Ufland. Zastąpił Łukasza Kasprzyka, który pełnił tę funkcję przez ostatnie 1,5 roku.
Nowy rzecznik dotąd pracował w biurze prasowym Pogoni Szczecin. Wcześniej był współpracownikiem "Głosu Szczecińskiego", a także sportowych portali internetowych: Pogoń.v.pl oraz Ligowiec.net.
Zadaniami rzecznika będą m.in.: prowadzenie klubowego biura prasowego oraz oficjalnej strony internetowej, komunikacja z mediami i otoczeniem, a także dbanie o wizerunek klubu. - Chciałbym, aby strona oficjalna Pogoni Szczecin w dalszym ciągu proponowała użytkownikom ciekawe i wartościowe treści - mówi Krzysztof Ufland. - Kładziemy również duży nacisk na rozwój klubowej telewizji oraz mediów społecznościowych, które odgrywają coraz większą rolę w życiu kibica.
Przez ostatnie 1,5 roku funkcję rzecznika prasowego w Pogoni pełnił Łukasz Kasprzyk. Zarząd klubu dziękuje byłemu już rzecznikowi za wkład i pracę wniesione w rozwój Pogoni Szczecin oraz życzy powodzenia i sukcesów w dalszej karierze zawodowej.
źródło: v.pl
"Każdy sobie powinien z nas zadać pytanie, Czy kurwa chce grać dla Pogoni Szczecin, czy nie? Jak nie, to kurwa wypierdalać i tyle"
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.