Oprócz czapek ,przewidujecie inny asortyment? T-shirty, bluzy,itp? Zima się niedługo skończy ,zacznie się liga i T-shirty będą jak znalazł.Jakiś fajny motyw i wyrazne ,rzucające się w oczy FN'12.Pomyście chłopaki ....
w sumie tutaj na forum cisza w tej sprawie, bo jest sezon ogórkowy jest, ale czytam debilne komentarze na valce pod tym materiałem to się zastanawiam się nad poziomem tych niby kibiców. być może są to "pikniki", bo jak tłumaczyć, że stawiane jest pytanie: od kiedy prezentacja w środku sezonu? otóż od lat prezentacje drużyny Pogoni odbywały się zarówno na początku sezonu jak i w przerwie zimowej.
a może to takie "głupie" pisanie marketingowców klubowych, którzy chcą namieszać i zmienić kierunek dyskusji.
oczywiście to czy bedzie, czy tez nie prezentacja jest suwerenna decyzja zarzadu klubu - kibice to nie rezyserzy ani aktorzy tego wydarzenia a publicznosc. jesli tak postanowiono widocznie nie ma na to pomyslu, lub jak wskazuje pan rzecznik pomysl jest inny. na razie taki ogolnikowy, ale obaiwma się, ze moze on nie przyciagnac kilkuset kibicow w dane miejsce, ani tym bardziej przedstawicieli prasy, czy tv.
nie chciałbym, aby akcje promocyjne polegały na wizytach kilku piłkarzy w szkołach z plakatami, albo w galerii handlowej gdzie z góry założonym kierunkiem bedzie akcja - KUP KARNET a na miesiąc przed startem rundy chyba w tym temacie jest cisza, chyba, ze mi cos umknelo.
tłumaczenie rzecznika, że piłkarze są coraz bardziej rozpoznawalni i beda brac udzial w akcjach (nie wiadomo jakich) wyglada troszke zalosnie.
albo po prostu nie ma pomyslu, bo znów ten SDS, znow ta sama scena, naglosnienie, swiatla, dym, rozmowki, wreczenia koszulek, jakies dziwne rozmowy - moze przyjda 500 kibiców, moze przyjda ultrasi z flagami
rozumiem, że ktos przedstawil wizje tych kacji promocyjnych przed zarzadem i bedzie to cos fajnego.
a rzecznik niech sie skupi na promocji Pogoni w wyborczej a nie osoby prezesa Pogoni i firmy EPA
Skąd w tobie te zdziwienie? W każdej firmie takimi działaniami zajmuje się dział marketingu - którego w Pogoni nie ma ! został zastąpiony, podzielony, zmodernizowany, urozmaicony itd itd przez dwa inne działy - rzecznika Kasprzyka ( biuro prasowe i PR) oraz...dział sprzedaży, więc kto ma go zorganizować - dziennikarz ze swoim sztabem pisarzy czy sprzedaż-owcy ? No i jeszcze absolutnie najważniejsza kwestia: trzeba to umieć zorganizować - dwa razy Borka się nie ściągnie, aby jednym gościem przykryć brak pomysłu na prezentacje.
Zobaczycie, że coraz częściej będziemy świadkami słabości działań Pogoni, bo poprostu nie ma kto się tym zajmować a działania innych klubów tylko będą to uwidoczniać zamiast tego będziemy czytać coraz nowsze artykuły zachwalające prezesów lub ich działań aby zaspokoić ich ego
Prezentacji drużyny przed startem rundy wiosennej nie będzie, a kibice z nowymi zawodnikami będą mogli się spotkać przy okazji akcji promocyjnych, które szykuje klub. - Zarząd klubu postanowił, że kolejną prezentacją, która odbędzie się w Szczecinie, będzie ta przed rozpoczęciem nowego sezonu. Zawodnicy, którzy przyszli do klubu stają się coraz bardziej rozpoznawalni i będą do dyspozycji kibiców w planowanych akcjach promocyjnych po przylocie z Turcji. Klub tym samym da możliwość kontaktu kibicom z nowymi i także obecnymi już graczami – dodał rzecznik Pogoni.
w sumie tutaj na forum cisza w tej sprawie, bo jest sezon ogórkowy jest, ale czytam debilne komentarze na valce pod tym materiałem to się zastanawiam się nad poziomem tych niby kibiców. być może są to "pikniki", bo jak tłumaczyć, że stawiane jest pytanie: od kiedy prezentacja w środku sezonu? otóż od lat prezentacje drużyny Pogoni odbywały się zarówno na początku sezonu jak i w przerwie zimowej.
a może to takie "głupie" pisanie marketingowców klubowych, którzy chcą namieszać i zmienić kierunek dyskusji.
oczywiście to czy bedzie, czy tez nie prezentacja jest suwerenna decyzja zarzadu klubu - kibice to nie rezyserzy ani aktorzy tego wydarzenia a publicznosc. jesli tak postanowiono widocznie nie ma na to pomyslu, lub jak wskazuje pan rzecznik pomysl jest inny. na razie taki ogolnikowy, ale obaiwma się, ze moze on nie przyciagnac kilkuset kibicow w dane miejsce, ani tym bardziej przedstawicieli prasy, czy tv.
nie chciałbym, aby akcje promocyjne polegały na wizytach kilku piłkarzy w szkołach z plakatami, albo w galerii handlowej gdzie z góry założonym kierunkiem bedzie akcja - KUP KARNET a na miesiąc przed startem rundy chyba w tym temacie jest cisza, chyba, ze mi cos umknelo.
tłumaczenie rzecznika, że piłkarze są coraz bardziej rozpoznawalni i beda brac udzial w akcjach (nie wiadomo jakich) wyglada troszke zalosnie.
albo po prostu nie ma pomyslu, bo znów ten SDS, znow ta sama scena, naglosnienie, swiatla, dym, rozmowki, wreczenia koszulek, jakies dziwne rozmowy - moze przyjda 500 kibiców, moze przyjda ultrasi z flagami
rozumiem, że ktos przedstawil wizje tych kacji promocyjnych przed zarzadem i bedzie to cos fajnego.
a rzecznik niech sie skupi na promocji Pogoni w wyborczej a nie osoby prezesa Pogoni i firmy EPA
Skąd w tobie te zdziwienie? W każdej firmie takimi działaniami zajmuje się dział marketingu - którego w Pogoni nie ma ! został zastąpiony, podzielony, zmodernizowany, urozmaicony itd itd przez dwa inne działy - rzecznika Kasprzyka ( biuro prasowe i PR) oraz...dział sprzedaży, więc kto ma go zorganizować - dziennikarz ze swoim sztabem pisarzy czy sprzedaż-owcy ? No i jeszcze absolutnie najważniejsza kwestia: trzeba to umieć zorganizować - dwa razy Borka się nie ściągnie, aby jednym gościem przykryć brak pomysłu na prezentacje.
Zobaczycie, że coraz częściej będziemy świadkami słabości działań Pogoni, bo poprostu nie ma kto się tym zajmować a działania innych klubów tylko będą to uwidoczniać zamiast tego będziemy czytać coraz nowsze artykuły zachwalające prezesów lub ich działań aby zaspokoić ich ego
Masz 250% racji.
Miło było popatrzeć na materiały z obozu Legii, treningi z komentarzami graczy każdego dnia, obszerne skróty z meczów (ale nie jak u nas propagandowe jakby to tylko Pogoń miała przewagę w danym meczu), pojedyncze ciekawe zagrywki z treningów, wywiady i wiele innych.
A u nas? Co my możemy wiedzieć o drużynie kiedy jest poza Szczecinem? - nic.
Nie do końca się z tym zgadzam, bo z pewnością są tacy, którzy potrafiliby li tylko swoją kreatywnością wymyślić coś ciekawego, bez większych nakładów (jak przytaczany przez innych forumowiczów przykład Flash Mob-u).
Wydaje się, że z pewnością potrzebny jest w klubie człowiek, który za odpowiednie uposażenie 24 godziny na dobę myślałby tylko o akcjach marketingowych. Teraz zajmują się tym różne osoby, choć odnoszę wrażenie, że przede wszystkim J. Morczek, w tzw. "międzyczasie", między innymi sprawami... Trochę to może dziwić.
Osoba od PR-u i kontaktów z mediami czy podmiotami zewnętrznymi także jest potrzebna. Niestety - Ł. Kasprzyk jest jedynym rzecznikiem prasowym, jakiego znam, który nie odpisuje na maile - zarówno od osób fizycznych, jak i tych, które reprezentują pewne podmioty. Na przykładzie swoim, a także kilku innych osób mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że na maile nie odpowiada, a żeby coś załatwić - trzeba się sporo napocić, tzn. dzwonić, przypominać. Mnie to skutecznie zniechęciło, inni moi znajomi dobijali się, aż załatwili sprawę.
To "czarny" PR, a nie dobre kontakty zewnętrzne. Szkoda gadać.
Prezentacji drużyny przed startem rundy wiosennej nie będzie, a kibice z nowymi zawodnikami będą mogli się spotkać przy okazji akcji promocyjnych, które szykuje klub. - Zarząd klubu postanowił, że kolejną prezentacją, która odbędzie się w Szczecinie, będzie ta przed rozpoczęciem nowego sezonu. Zawodnicy, którzy przyszli do klubu stają się coraz bardziej rozpoznawalni i będą do dyspozycji kibiców w planowanych akcjach promocyjnych po przylocie z Turcji. Klub tym samym da możliwość kontaktu kibicom z nowymi i także obecnymi już graczami – dodał rzecznik Pogoni.
w sumie tutaj na forum cisza w tej sprawie, bo jest sezon ogórkowy jest, ale czytam debilne komentarze na valce pod tym materiałem to się zastanawiam się nad poziomem tych niby kibiców. być może są to "pikniki", bo jak tłumaczyć, że stawiane jest pytanie: od kiedy prezentacja w środku sezonu? otóż od lat prezentacje drużyny Pogoni odbywały się zarówno na początku sezonu jak i w przerwie zimowej.
a może to takie "głupie" pisanie marketingowców klubowych, którzy chcą namieszać i zmienić kierunek dyskusji.
oczywiście to czy bedzie, czy tez nie prezentacja jest suwerenna decyzja zarzadu klubu - kibice to nie rezyserzy ani aktorzy tego wydarzenia a publicznosc. jesli tak postanowiono widocznie nie ma na to pomyslu, lub jak wskazuje pan rzecznik pomysl jest inny. na razie taki ogolnikowy, ale obaiwma się, ze moze on nie przyciagnac kilkuset kibicow w dane miejsce, ani tym bardziej przedstawicieli prasy, czy tv.
nie chciałbym, aby akcje promocyjne polegały na wizytach kilku piłkarzy w szkołach z plakatami, albo w galerii handlowej gdzie z góry założonym kierunkiem bedzie akcja - KUP KARNET a na miesiąc przed startem rundy chyba w tym temacie jest cisza, chyba, ze mi cos umknelo.
tłumaczenie rzecznika, że piłkarze są coraz bardziej rozpoznawalni i beda brac udzial w akcjach (nie wiadomo jakich) wyglada troszke zalosnie.
albo po prostu nie ma pomyslu, bo znów ten SDS, znow ta sama scena, naglosnienie, swiatla, dym, rozmowki, wreczenia koszulek, jakies dziwne rozmowy - moze przyjda 500 kibiców, moze przyjda ultrasi z flagami
rozumiem, że ktos przedstawil wizje tych kacji promocyjnych przed zarzadem i bedzie to cos fajnego.
a rzecznik niech sie skupi na promocji Pogoni w wyborczej a nie osoby prezesa Pogoni i firmy EPA
Skąd w tobie te zdziwienie? W każdej firmie takimi działaniami zajmuje się dział marketingu - którego w Pogoni nie ma ! został zastąpiony, podzielony, zmodernizowany, urozmaicony itd itd przez dwa inne działy - rzecznika Kasprzyka ( biuro prasowe i PR) oraz...dział sprzedaży, więc kto ma go zorganizować - dziennikarz ze swoim sztabem pisarzy czy sprzedaż-owcy ? No i jeszcze absolutnie najważniejsza kwestia: trzeba to umieć zorganizować - dwa razy Borka się nie ściągnie, aby jednym gościem przykryć brak pomysłu na prezentacje.
Zobaczycie, że coraz częściej będziemy świadkami słabości działań Pogoni, bo poprostu nie ma kto się tym zajmować a działania innych klubów tylko będą to uwidoczniać zamiast tego będziemy czytać coraz nowsze artykuły zachwalające prezesów lub ich działań aby zaspokoić ich ego
Masz 250% racji.
Miło było popatrzeć na materiały z obozu Legii, treningi z komentarzami graczy każdego dnia, obszerne skróty z meczów (ale nie jak u nas propagandowe jakby to tylko Pogoń miała przewagę w danym meczu), pojedyncze ciekawe zagrywki z treningów, wywiady i wiele innych.
A u nas? Co my możemy wiedzieć o drużynie kiedy jest poza Szczecinem? - nic.
Zapisy w Pubie Jocker! Możliwa wysyłka, koszt 15 zł zapisy na facebooku Zachodnia Brygada
Irytującym zaczyna być przypominanie co 3-4 dni o tej samej ofercie. Jeżeli już macie taką potrzebę to róbcie to proszę w wątku z gadżetami, a najlepiej swoim - dzielnicowym.
Bo Pogoń szczecińska to jedna rodzina, starszy czy młodszy, piknik czy chuligan!
Zapisy w Pubie Jocker! Możliwa wysyłka, koszt 15 zł zapisy na facebooku Zachodnia Brygada
Irytującym zaczyna być przypominanie co 3-4 dni o tej samej ofercie. Jeżeli już macie taką potrzebę to róbcie to proszę w wątku z gadżetami, a najlepiej swoim - dzielnicowym.
Nie spinaj się, pierwszy raz na tej stronie jest o tym informacja. Nie wszyscy przeglądają strony wstecz.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.