Za 2-3 tygodnie ma być otwarte stoisko Pogoni w galaxy na pierwszym piętrze.
O proszę, bardzo fajnie
Wybornie, po roku działalności marketingu .. pf
Lepiej późno, niż wcale .
Przypadku tego marketingu klubowego to moze lepsze okazalo by sie slowo wcale! Bo z dział marketingu to funkcjonuje ale tylko z nazwy. Zreszta co Oni chca sprzedawac w galaxy? hujowe koszuli za kosmiczna cene czy zapaliczki? bo przez rok tyle ten marketing zdziałał! a juz smiechem napawa mnie dzisiejsze oświadczenie prezesów i punkt:
2. Zapełnienie się trybun stadionu im. Floriana Krygiera
Przez rok pokazali jaki maja plan zapelnienia stadionu- podniesienie ceny na baraże, czy drukowanie plakatów inf. o spotkaniach w piatek czyli cały dzien przed meczem! smiech i zal! a zarazem dno!
Za 2-3 tygodnie ma być otwarte stoisko Pogoni w galaxy na pierwszym piętrze.
O proszę, bardzo fajnie
Wybornie, po roku działalności marketingu .. pf
Lepiej późno, niż wcale .
Przypadku tego marketingu klubowego to moze lepsze okazalo by sie slowo wcale! Bo z dział marketingu to funkcjonuje ale tylko z nazwy. Zreszta co Oni chca sprzedawac w galaxy? hujowe koszuli za kosmiczna cene czy zapaliczki? bo przez rok tyle ten marketing zdziałał! a juz smiechem napawa mnie dzisiejsze oświadczenie prezesów i punkt:
2. Zapełnienie się trybun stadionu im. Floriana Krygiera
Przez rok pokazali jaki maja plan zapelnienia stadionu- podniesienie ceny na baraże, czy drukowanie plakatów inf. o spotkaniach w piatek czyli cały dzien przed meczem! smiech i zal! a zarazem dno!
Dodam do tego, że pojawi się nowa kolekcja tak przedstawiła mi to sekretarka, która sprzedaje w sklepiku (czyt. w holu tuż obok automatu z kawą stoi witrynka, w której widnieją owe pamiątki, koszulki, szaliki. Po wyborze koszulki pani SEKRETARKA-nie mylić ze sprzedawczynią bo pomyślicie że robię bład- przniosła mi t-shirt po który poszła na 1 piętro) Szkoda że tak wygląda marketing w naszym klubie.
Dodam do tego, że pojawi się nowa kolekcja tak przedstawiła mi to sekretarka, która sprzedaje w sklepiku (czyt. w holu tuż obok automatu z kawą stoi witrynka, w której widnieją owe pamiątki, koszulki, szaliki. Po wyborze koszulki pani SEKRETARKA-nie mylić ze sprzedawczynią bo pomyślicie że robię bład- przniosła mi t-shirt po który poszła na 1 piętro) Szkoda że tak wygląda marketing w naszym klubie.
Teraz dodajmy ze ten klub z takimi działaniami ma pozyskiwać sponorów - potencjalnych- jak to jest napisane w oświadczeniu prezesów.
Moze podsumujmy działania marketingu przez rok- chleb, piatkowe plakaty i billbordy Bozo Narodzeniowe od grudnia do Wielkanocy, kilka gadzetow...hmm o czym zapomnialem?
Dodam do tego, że pojawi się nowa kolekcja tak przedstawiła mi to sekretarka, która sprzedaje w sklepiku (czyt. w holu tuż obok automatu z kawą stoi witrynka, w której widnieją owe pamiątki, koszulki, szaliki. Po wyborze koszulki pani SEKRETARKA-nie mylić ze sprzedawczynią bo pomyślicie że robię bład- przniosła mi t-shirt po który poszła na 1 piętro) Szkoda że tak wygląda marketing w naszym klubie.
Teraz dodajmy ze ten klub z takimi działaniami ma pozyskiwać sponorów - potencjalnych- jak to jest napisane w oświadczeniu prezesów.
Moze podsumujmy działania marketingu przez rok- chleb, piatkowe plakaty i billbordy Bozo Narodzeniowe od grudnia do Wielkanocy, kilka gadzetow...hmm o czym zapomnialem?
Dodam do tego, że pojawi się nowa kolekcja tak przedstawiła mi to sekretarka, która sprzedaje w sklepiku (czyt. w holu tuż obok automatu z kawą stoi witrynka, w której widnieją owe pamiątki, koszulki, szaliki. Po wyborze koszulki pani SEKRETARKA-nie mylić ze sprzedawczynią bo pomyślicie że robię bład- przniosła mi t-shirt po który poszła na 1 piętro) Szkoda że tak wygląda marketing w naszym klubie.
Teraz dodajmy ze ten klub z takimi działaniami ma pozyskiwać sponorów - potencjalnych- jak to jest napisane w oświadczeniu prezesów.
Moze podsumujmy działania marketingu przez rok- chleb, piatkowe plakaty i billbordy Bozo Narodzeniowe od grudnia do Wielkanocy, kilka gadzetow...hmm o czym zapomnialem?
Dodam do tego, że pojawi się nowa kolekcja tak przedstawiła mi to sekretarka, która sprzedaje w sklepiku (czyt. w holu tuż obok automatu z kawą stoi witrynka, w której widnieją owe pamiątki, koszulki, szaliki. Po wyborze koszulki pani SEKRETARKA-nie mylić ze sprzedawczynią bo pomyślicie że robię bład- przniosła mi t-shirt po który poszła na 1 piętro) Szkoda że tak wygląda marketing w naszym klubie.
Teraz dodajmy ze ten klub z takimi działaniami ma pozyskiwać sponorów - potencjalnych- jak to jest napisane w oświadczeniu prezesów.
Moze podsumujmy działania marketingu przez rok- chleb, piatkowe plakaty i billbordy Bozo Narodzeniowe od grudnia do Wielkanocy, kilka gadzetow...hmm o czym zapomnialem?
o bulkach
To nie tylko w Szczecinie! Nawet w Choszcznie możesz kupić pieczywo sPotrowców czyli jest to akcja na skalę wojewódzką
Dodam do tego, że pojawi się nowa kolekcja tak przedstawiła mi to sekretarka, która sprzedaje w sklepiku (czyt. w holu tuż obok automatu z kawą stoi witrynka, w której widnieją owe pamiątki, koszulki, szaliki. Po wyborze koszulki pani SEKRETARKA-nie mylić ze sprzedawczynią bo pomyślicie że robię bład- przniosła mi t-shirt po który poszła na 1 piętro) Szkoda że tak wygląda marketing w naszym klubie.
Teraz dodajmy ze ten klub z takimi działaniami ma pozyskiwać sponorów - potencjalnych- jak to jest napisane w oświadczeniu prezesów.
Moze podsumujmy działania marketingu przez rok- chleb, piatkowe plakaty i billbordy Bozo Narodzeniowe od grudnia do Wielkanocy, kilka gadzetow...hmm o czym zapomnialem?
o bulkach
To nie tylko w Szczecinie! Nawet w Choszcznie możesz kupić pieczywo sPotrowców czyli jest to akcja na skalę wojewódzką
No raczej ten kucharz nie ma na talerzu chleba,ale kiełbase...a może się myle
Nieść życie swe dla ideału i swoją krew i marzeń sny...60 LAT POGOŃ W NASZYCH SERCACH TKWI !!!
Ciekawostka: Bilety na mecze Lecha na Odrę Wodzisław będą po 40 i 50 zł. Ciekawe czy fani ekstraklasy którym było żal 6 czy 11 zł przyszliby za tyle? Ale chcą aby Pogoń była silna i grała w ekstraklasie jak równy z równymi.
Ciekawe kiedy wreszcie się doczekamy wody sPortowców.
Heh.. ciekawe czy by przyszli, ale swoja drogą jak z abekdasa były bilet były nawet po 50zł to ludzie chodzili ale nie ma co porownywac wtedt inna sytuacja była.
Ciekawostka: Bilety na mecze Lecha na Odrę Wodzisław będą po 40 i 50 zł. Ciekawe czy fani ekstraklasy którym było żal 6 czy 11 zł przyszliby za tyle? Ale chcą aby Pogoń była silna i grała w ekstraklasie jak równy z równymi.
Ciekawe kiedy wreszcie się doczekamy wody sPortowców.
Heh.. ciekawe czy by przyszli, ale swoja drogą jak z abekdasa były bilet były nawet po 50zł to ludzie chodzili ale nie ma co porownywac wtedt inna sytuacja była.
Coś Ci się pomylilo chłopcze. Za Bekdasa bilety były za 15 i 25 zł (plus złotówka na oprawy). Skąd wytrzasnąłeś 50 złotych to ja nie wiem, ale zapewne wizja inwestora-Drzymały konkretnie zryła Ci beret.
Ha ha ha, he he, ho-ho, uh, uh, ha-ha, ha...And I thought my jokes were bad...
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 05/07/2008 17:50
Wygląda na to, że w klubie są zatrudnione osoby, które w ogóle nie mają pojęcia o tym jak powinien wyglądać marketing w klubie piłkarskim.
Może i mają jako takie pojęcie o samym marketingu, ale o tym jak trafić skutecznie do przeciętnego kibica już chyba nie ...
(na tym trzeba się naprawdę znać, przypadkowe osoby ch..ja zdziałają).
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.