hmm, czyli rzecznik prasowy odpowiedzialny za kontakt z mediami i za kształt strony oficjalnej bawi się z jej redaktorami w marketingowców
król w kapciach wygląda jak zwykle - jak po melanżu
do kogo skierowany jest ten spot? Do kibiców, których ktoś chce zachęcić do kupna karnetów czy biletów i przyjścia na stadion popatrzeć na Pogoń w ekstraklasie?
Czy w tym 2 minutowym spocie piłkarze są pokazani przez pare sekund (chyba 12), jako dodatek do materiału, być może sam rzecznik ma większy czas antenowy, a na pewno ten pan grający lokaja i te panie, czy to zamierzone działanie?
Jestem ciekaw kogo w klubie kręcą takie klimaty, bo osobiście do filmiku nie mam zastrzeżeń jeśli chodzi o wykonanie, niech będzie, że zrobili go profesjonaliści, ale chodzi mi o przesłanie, co ma przekazać, do kogo trafić
jakby to napisać za mało Pogoni w Pogoni, ani stadionu, ani piłki nożnej, ani kibiców, piłkarze w tle
jeśli prezes twierdzi, że pierwsza kampania była udana – nie mam nic do dodania
jeśli pomysłodawcą tego spotu jest – rzecznik prasowy – nie mam nic dodania
Masakra. Jak marketing ma być profesjonalny, skoro już samo ogłoszenie rekrutacyjne do marketingu jest takie...
"Preferowany przedział wieku - od 30 do 40 lat".
A może powinni po prostu napisać: nie podajemy w kryteriach lat doświadczenia - to nie jest dla nas ważne. Ważniejsze jest ile masz lat. Kodeks pracy mamy w dupie.
Już nawet sam ton ogłoszenia. Nie jest ono napisane profesjonalnie, na zasadzie, że pracodawca i pracownik są na równi i nawzajem sobie coś oferują. Jest w tonie: my ci ewentualnie damy pracę, a ty masz nas za to całować w stopy.
I najlepsze: kandydaci mają przysłać im już na tym etapie plany działań marketingowych Fakt, ja też lubię jak ktoś robi dla mnie coś za darmo... Niech ich jeszcze od razu poproszą, żeby w ramach procesu rekrutacji od razu po 10 partnerów pozyskali
I jak niby mają do klubu przyjść profesjonalni specjaliści od marketingu czy komunikacji?
I jeszcze przy okazji: król na salonach jest po prostu słaby. Zresztą od początku koncepcja "króla w kapciach" mi sie nie podobała bo w ogóle reklama negatywna (zobacz jak on ma źle - nie bądź taki sam) jest o wiele gorsza od pozytywnej (zobacz jak on ma fajnie - ty też możesz tak mieć). Poza tym klip jest po prostu betonowy.
I chyba najważniejsze: K..wa! Nie mówcie, że jest dobrze tylko dlatego, że jest lepiej niż było! Ma być "dobrze", a nie "lepiej niż ostatnio".
Może ktoś już jest, a ogłoszenie w tej formie tylko po to żeby taki kandydat nie znalazł się. No i przy okazji to co wspomniałeś - darmowe pomysły na marketing.
Nie no ten jeszcze szechterowski ryj w spocie co najwyżej przypominającym z kim gramy, bo o promocji to mówić to nie można, 10 sekund piłkarzy, jakiś król prosto z patologi, operetki i stare babety z ryjami jak z 1 listopada to promocja ? Kurwa daj Pan spokój... może zrobimy zrzutkę i kupimy mu torta bo każde Łukasze to fajne chłopaki i ze dwie dobre ksiązki Hartleya albo Kotlera bo gościu jest imbecylem marketingowym.
Jeżeli ten gościu ma być twarzą Pogoni to dla nas kibiców to chyba najwieksza ujma...
BNY_ twoje słowa to potwierdzenie mojej tezy że od lat w tym klubie nie ma marketingu. Klub nie szuka marketingowca tylko speca od fundrasingu, których na tym rynku jest bardzo mało... a większość sponsoringowych umów podpisuje się nie przy prezentacjach pps tylko butelce dobrego koniaku albo whisky.
Pogoń Szczecin 2012_ Król powraca_ król sie stacza_król upada_ ... kim więc jest król ?
zwolnienia Wosika. Adam jaki był taki jest, ma nie typowy żart ale zawsze można było na niego liczyć.
Szechter jr skąd się wziął ? a no najpierw coś działał z v.pl więc nie dziwmy się, że zostało wykreślone zdanie, za które powinien dostać w pysk. Kim są jego przydupasy ? A no jeden jest bardzo dobrym gamoniem z v.pl.
Nikt mi nie powie, że przyszedł tutaj bo kocha Pogoń, bo ma wyjebaną w nią swoją pizdunię, tylko siedzi tam dla kasy.
Teraz, pan wielki rzecznik prasowy, ma kilka funkcji. A no jest rzecznikiem, komentatorem i aktorem !! Ja pierdole, smutny ten film, smutne jest to, że w multikinie przeprowadza gościu wywiad z szechterowskim łoną, który sam się przyznaje, że NIDY nie był na meczu Pogoni ale cieszy się z awansu !! Nie wierzę. Do tego łona, zaczyna pomagać przy projektach Pogoni - typ który nigdy nie był na meczu tej Pogoni !! W tem wydane jest ogłoszenie, w którym pisze się o zamiłowaniu do Pogoni. Jasne, raper nie jest pracownikiem itp, ale ludzie jest 5 innych speców od dzwięki i montażu, zamiłowanych fanów Pogoni, którzy by to zrobili z chęcią i pewnie w zamian za reklamę.
Pewnie by pomysł tego gównianego filmu zatrzymali na starcie. Jak można AWANS KLUBU po 5 LATACH tułaczki reklamować w ten sposób. Jakiej młodzieży oni chcą przedstawić ekstraklasową Pogoń ??
Tak jak bny napisał szechter jr jest odpowiedni za akcje promujące klub - spodziewajmy się większych bubli niż konkurs na kanapkę Pogoni.
Więcej czasu trwało wrzucanie tego tutaj niż znalezienie AMATORSKICH filmików. Problem w tym, żeby zaprosić ludzi/kibiców/sponsorów/kiboli na STADION trzeba mieć to w sercu, a nie być ograniczoną wybiórczą pipą z alergią na wszystko co związane z kibicami itp.
Więc rzecznik klubu wymyślił wspaniały spot, który chyba kurwa zaprasza do teatru. W dodatku wyjebał chłopa, który jeździł na wyjazdy nie po to by pierdolić, że "kibice wstrzymują pociągi, piją piwo i robią różne rzeczy, czasem dobre czasem złe" tylko po to by montować Pogoń od strony trybun i mieć materiały na takie zajawki.
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
Jak ludzie maja się rzucić na karnety jak na mieście wiszą stare reklamy, stare zapowiedzi na mecz i to strasznie kłuje w oczy to raz. Dwa wydaje mi się, iż mimo tego, że wszystko kreci się w dzisiejszych czasach w internecie to warto jest zainwestować w jakąś notkę w prasie codziennej głos, kurier czy przegląd sportowy. Wydaje mi się jednak, że za dużo wymagam od nich bo skoro kręcą filmiki o pobycie naszych kopaczy na obozie i nie mogą się ubrać w stroje klubowe to o czym my mówimy.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/07/2012 01:24
Już widzę jak ściągną tych Bułgarów co to będzie. Sherlock Holmes podciąga kurtynę i prezentuje "zawodników testowanych"/ a może Hajzera zatrudnią i zrobią coś na wzór "idź na całość" z odsłanianiem bramek ? Dali jakiegoś pajaca co ma taki związek z Pogonią, jak ja z hodowlą gazeli i tak to wygląda. Może w końcu ktoś pójdzie po rozum do głowy ?
Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/07/2012 08:15
Troche się już uspokoiłem po wczorajszym "klasyku"i sądze iż ten "spot reklamowy"zapraszający do zakupu karnetów jest przeznaczony dla kibiców którzy po raz pierwszy od lat przyjdą na Twardowskiego aby w spokoju obejrzeć widowisko sportowe Pokazuje iż na stadionie nie ma Fanatyków tylko jest kulturalnie ,czysto,brak wyzwisk i ... resztę dopiszcie co chcecie ! Nowi kibice będą czuli sie na stadionie jak w Teatrze gdzie jest 22 aktorów i widz który jest szczęściarzem i zakupił bilet na spektakl
Tam wezwali mnie bym do nich dołączył, dołączył do tańca umarłych.
W krąg ognia podążyłem za nimi, do samego środka......Kiedy czujesz, że nadchodzi twój czas, bądź gotów.
Pożegnaj się ze wszystkimi, łyknij gorzałki i zmów modlitwę.
Mi tam podjeżdza to pod stypę niż teatr... trafił nam się wybitny aktor - prawdziwa perełka wsród marnych aktorzynek... choc w sumie obrany kierunek akcji "Król" nie jest przypadkowy- wszak on pierwszy skusił się zmienić kierunek myślenia, zmienić oblicze wizerunku Pogoni po dotknięciu sakiewki ze złotnikami od "Króla" ... sprzedajna świnia
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/07/2012 09:43
jak juz mi przeszly pierwsze zle emocje po tym filmie to mysle czytajac wasze komentarze,ze lepiej by bylo jak by filmik zrobili na podstawie materialow z POGOŃ TV.dlaczego? mozna wybrac dobre momenty z poprzedniego sezonu,pokazac ładnie zdobyte bramki,oprawy(niestety bylo ich malo w poprzedniej rundy) zdjecia szczesliwych kibicow,urywki z meczu z arka i nocna fete po powrocie pilkarzy do Szczecina.filmik moglby trwac max. 3,5 minuty i dodatkiem powinien byc dobry komantarz.to by w zupelnosci wystarczylo,zeby zachecic ludzi do przyjscia na mecze i kupowania karnetow.mysle,ze taki filmik bylby skuteczniejszy i tanszy niz to cos co jest.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.