Już wyjebali z ofi ? raz obejrzałem i chyba znikneło!! Ciekawe czy" Majster" dostanie loże VIP za króla ?
Tam wezwali mnie bym do nich dołączył, dołączył do tańca umarłych.
W krąg ognia podążyłem za nimi, do samego środka......Kiedy czujesz, że nadchodzi twój czas, bądź gotów.
Pożegnaj się ze wszystkimi, łyknij gorzałki i zmów modlitwę.
Tam wezwali mnie bym do nich dołączył, dołączył do tańca umarłych.
W krąg ognia podążyłem za nimi, do samego środka......Kiedy czujesz, że nadchodzi twój czas, bądź gotów.
Pożegnaj się ze wszystkimi, łyknij gorzałki i zmów modlitwę.
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 17/07/2012 14:28
jakas zenada.ten mlody michnik chyba jest oderwany od rzeczywistosci na maxa.takimi pomyslami on osmiesza nasz klub,a NIE PROMUJE I ZACHRCA DO KUPOWANIA KARNETOW.czy juz naprawde nie ma w Szczecinie zadnech firmy reklamowej,ktora w ramach sponsoringu i reklamy zrobila prawdziwa kampanie reklamowa zachecajaca do kupowania karnetow i przychodzenia na mecze?!
jakas zenada.ten mlody michnik chyba jest oderwany od rzeczywistosci na maxa.takimi pomyslami on osmiesza nasz klub,a NIE PROMUJE I ZACHRCA DO KUPOWANIA KARNETOW.czy juz naprawde nie ma w Szczecinie zadnech firmy reklamowej,ktora w ramach sponsoringu i reklamy zrobila prawdziwa kampanie reklamowa zachecajaca do kupowania karnetow i przychodzenia na mecze?!
Ty znasz różnicę pomiędzy rzecznikiem prasowym a działem marketingu? Pomysł jest ciekawy a wykonanie już słabsze, ale patrząc przez pryzmat poprzednich "dokonań" marketingu w naszym klubie to nie jest źle . Zobaczymy czy po zatrudnieniu nowych osób do marketingu coś się ruszy...
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
jakas zenada.ten mlody michnik chyba jest oderwany od rzeczywistosci na maxa.takimi pomyslami on osmiesza nasz klub,a NIE PROMUJE I ZACHRCA DO KUPOWANIA KARNETOW.czy juz naprawde nie ma w Szczecinie zadnech firmy reklamowej,ktora w ramach sponsoringu i reklamy zrobila prawdziwa kampanie reklamowa zachecajaca do kupowania karnetow i przychodzenia na mecze?!
Ty znasz różnicę pomiędzy rzecznikiem prasowym a działem marketingu? Pomysł jest ciekawy a wykonanie już słabsze, ale patrząc przez pryzmat poprzednich "dokonań" marketingu w naszym klubie to nie jest źle . Zobaczymy czy po zatrudnieniu nowych osób do marketingu coś się ruszy...
czytales kto jest pomyslodawca tego dziela?! ten koles nie nadaje sie ani na rzecznika,ani do niczego w Pogonii ... kazdy ma prawo miec swoja opinie.
wolisz,zeby marketingiem zajmowal sie ktos profesjonalny czy amator?
jakas zenada.ten mlody michnik chyba jest oderwany od rzeczywistosci na maxa.takimi pomyslami on osmiesza nasz klub,a NIE PROMUJE I ZACHRCA DO KUPOWANIA KARNETOW.czy juz naprawde nie ma w Szczecinie zadnech firmy reklamowej,ktora w ramach sponsoringu i reklamy zrobila prawdziwa kampanie reklamowa zachecajaca do kupowania karnetow i przychodzenia na mecze?!
Ty znasz różnicę pomiędzy rzecznikiem prasowym a działem marketingu? Pomysł jest ciekawy a wykonanie już słabsze, ale patrząc przez pryzmat poprzednich "dokonań" marketingu w naszym klubie to nie jest źle . Zobaczymy czy po zatrudnieniu nowych osób do marketingu coś się ruszy...
czytales kto jest pomyslodawca tego dziela?! ten koles nie nadaje sie ani na rzecznika,ani do niczego w Pogonii ... kazdy ma prawo miec swoja opinie.
wolisz,zeby marketingiem zajmowal sie ktos profesjonalny czy amator?
A pomysł właśnie jest dobry - zresztą nie widziałem nigdzie w tym linku żeby on był pomysłodawcą?. Spójrz przez pryzmat tego co marketing robił przez ostatnie lata, moim zdaniem na tle tego - ten pomysł nie jest zły, ciekawie że zaproponowali kontynuację poprzedniej akcji, zatrudnili reżysera z TVP i nie wyszło to najgorzej.
Debilne pytania czy wole żeby marketingiem zajmował się ktoś profesjonalny czy amator pozostawię bez odpowiedzi.
Klub szuka nowych osób do działu marketingu więc mam nadzieję, że takich akcji będzie więcej i będą lepsze.
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
"Król na salonach"
czas: 2:04
Pomysł: Łukasz Kasprzyk, Artur Bańko
scenariusz i reżyseria: Adam Barwiński
kamera: Adam Barwiński, Tomasz Kućkowski, Adam Zieliński
oświetlene: Tomasz Kućkowski
montaż: Adam Barwiński
Pomysł jest ciekawy a wykonanie już słabsze, ale patrząc przez pryzmat poprzednich "dokonań" marketingu w naszym klubie to nie jest źle . Zobaczymy czy po zatrudnieniu nowych osób do marketingu coś się ruszy...
Spójrz przez pryzmat tego co marketing robił przez ostatnie lata, moim zdaniem na tle tego - ten pomysł nie jest zły, ciekawie że zaproponowali kontynuację poprzedniej akcji, zatrudnili reżysera z TVP i nie wyszło to najgorzej.
ManeS zdecyduj się, bo raz piszesz, że wykonanie jest słabsze, pomysł ciekawy a w drugim poście piszesz że zatrudnili rezysera TVP i nie wyszło najgorzej
poprzednie działania marketingu w nowej historii Pogoni zaczęły się na etapie 4 ligi, 2 i 1 - czy ta akcja jest taka ekstraklasowa?
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 17/07/2012 16:19
Słabsze ale nie najgorsze - jedno nie wyklucza drugiego.
Zgadzam się, że z marketingiem jesteśmy w dupie i mam nadzieję, że nowo zatrudnione osoby, których teraz szukają dostarczą akcji na wyższym poziomie. Przez ostatnie 3 lata byliśmy w 1 lidze i powiedz mi na jakim poziomie stały "akcje" marketingowe? Moim zdaniem ten filmik nie jest zły, a nawet takie firmy jak T-Mobile miewają w chuj gorsze pomysły np ta reklama z hotdogami .
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.