"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
valka widać najpierw robi materiał pokazujący kompromitujące wypowiedzi rzecznika prasowego a potem z niewiadomych przyczyn wycina to - pewno po interwencji samego rzecznika.
oczywiscie wypowiedz jest skandaliczna, bo nikt nikomu nie narzuca zeby tlumaczyl sie z powodu zwolnienia pracownika, ale styl wypowiedzi pokazuje, ze brak taktu i wyczucia to minus tego pana.
mozna oczywiscie napisac, ze nie pasowal do koncepcji pracy redakcji prasowej, ze nie spelnial oczekiwan, wymagan, ale to tym tesco to juz stek bzdur.
z drugiej strony majac za szefazarozumialego i zapatrzonego w siebie bufona w postaci dyrektora sportowego rzecznikowi wszystko wolno
z pewnoscia jest fachowcem od wszystkiego, od sprzedazy, od marketingu, od kontaktu z mediami, od strony internetowej, od Pogoń TV.
a na wszystko pozwala facet, ktory uwaza sie za powaznego biznesmena, ktora zainwestowal w Pogon kilkanascie milionow zlotych.
jestesmy w ekstraklasie, ale pod wzgledem marketingu, sprzedazy, pozyskiwaniu sponsorow jesteśmy dalej w czwartej lidze.
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/07/2012 16:24
czy dostal ktos zWas email z klubu dotyczacy zakupu karnetu? ja kupilem karnet w srode,a dzis dostalem ten email do tego tysiac adresow emailowych.profesjonalizm w klubie taki jak haslo na runde wiosenna PIEKIELNIE SKUTECZNI mam nadzieje,ze w koncu znajda prawdziwego profesjonaliste od marketingu i wyp... ucznia michnika.
aaaaaa teraz niech ktos z Was pomoze klubowemu marketingowi
z takimi wymaganiami to osoba ta musiałby zarabiać dwa razy tyle co dyrektor sportowy
nie jest napisane dokładnie stanowisko, ale o dyrektora tu chyba nie chodzi więc jakie wymagania stawiają przed dyrektorem?
czy dostal ktos zWas email z klubu dotyczacy zakupu karnetu? ja kupilem karnet w srode,a dzis dostalem ten email do tego tysiac adresow emailowych.profesjonalizm w klubie taki jak haslo na runde wiosenna PIEKIELNIE SKUTECZNI mam nadzieje,ze w koncu znajda prawdziwego profesjonaliste od marketingu i wyp... ucznia michnika.
marketing a rzecznik prasowy to nie jest to samo
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
z takimi wymaganiami to osoba ta musiałby zarabiać dwa razy tyle co dyrektor sportowy
Wymagania iście z kosmosu.
A za tydzień, dwa będzie wielkie zdziwienie jak będzie powtórka z rozrywki i powtórzy się sytuacja co do krzesełek i nikt się nie zgłosi.
Tworzenie jakichś koncepcji marketingowych i planów - czy ich nie pojebało? Za takie coś się normalnie płaci, a oni chcą żeby jakieś wafle im za darmo to robili?
Było by pięknie . Zaskoczyło mnie to, że taka akcja na Widzewie się odbywa bo tam za dobrze nie było między kibolami a klubem jak się nie mylę. Jak widać wszystkie bariery da się przełamać i może po eurosyfie coraz więcej takich wiadomości będziemy słyszeć.
Jebać wszystko - race na boisko!
Poważnie uważacie to za dobry pomysł ?
A jak zakazali by śpiewać... to żeby legalnie dopingować drużynę, zgłaszalibyście repertuar wcześniej ? bo to przecież byłoby nielegalne śpiewać co się chce ... chyba nie o to chodzi w ruchu ultras.. no chyba ze podobała Wam się ''ultras'' akcja Śląska Wrocław z dymami zorganizowanymi przez klub ... a bardzo mocno wątpię że tak jest w Waszym wypadku
jedno przyznać trzeba, kierunek i tak obrali inny niż obecnie płynące trendy..
Ostatnio edytowany przez: loker, 13 lipca 2012, 20:35 [1 raz(y)]
Po prostu kumam schemat, jak wszyscy liżą się po dupach, to progresu nie ma.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 14/07/2012 11:35
No niestety wyroki są nieadekwatne do czynu, dlatego powinno być przynajmniej jak za naszych początków Jest bramka jest radość, są race i nikt się nie przejmuje tym ze jutro będzie opisany w prasie Tu się zgodzę, ale nie tak ze stoją chłopaki w kamizelkach i Mroczek podnosi kciuk w gore a kibole pokazują choreografie he he nie tedy droga
Po prostu kumam schemat, jak wszyscy liżą się po dupach, to progresu nie ma.
Vitoria Salvador (Brazylia) zmieniła kolor koszulek z czerwono-czarnych pasów na biało-czarne. Władze klubu poinformowały, że pierwotne barwy powrócą, gdy kibice wezmą udział w akcji krwiodawstwa. Kolejne czerwone pasy będą zapełniały koszulkę równolegle do krwi wpływającej do banków... WZÓR
oczywiście nie jestem za wszelkiego rodzaju zmianami barw. Ale to pokazuje, że marketing może być bardzo pomysłowy - wystarczy tylko odpowiednich fachowców zatrudnić.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.