Na tym Skate parku można było by podobić do większej grupy tamtejszych tubylców i powiedzieć ze jeśli ktoś pomaluje tego graffa będzie stosowana odpowiedzialność zbiorowa Pewne wtedy dłużej bedzie zachowywać swój pierwotny wygląd Poza tym dobrym motywem jest anty Spray po skończonej pracy graffa pokryć grubą warstwa tej substancji i gdy jakiś oszołom będzie chciał zamalować grafa wystarczyć będzie ciepła woda i gąbka by usunąć nie pożądane napisy. Pozdrawiam
Wszystko ładnie podsumowane, zgadzam się prawie w 100 procentach - marketing w Pogoni w tym momencie to dno.
Trzeba będzie jak najszybciej podziękować Marcie Barańskiej i znalezć kogoś lepszego kto ma pojęcie w marketingu.
Baranska nic nie robi oprocz tego chleba nic nie zrobila byly plany z okazji 60-rocznicy i innego zespolu zamiast Legii ale jej sie faksu niechcialo wyslac,to samo z reklamami w gazecie czy miesiecznikach,pozostalo tylko skontaktowac sie droga(oficjalna) bo wstepne rozmowy juz sie odbyly i byloby cos nowego i tez jej sie niechcialo...zero zaangażowania!!! Niektorzy naprawde sie staraja zeby cokolwiek zrobic bezinteresownie dla dobra klubu a niektorzy maja to poprostu w dupie!!!!
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 30/04/2008 23:09
Z drugiej strony łatwo komentować nie robiąc nic dla klubu. Parę postów wyżej mamy przykład, że nawet jest problem, że znalezieniem ludzi, którzy powieszą parę plakatów.
Marketing kuleje to prawda, Marta Barańska chyba nie jest najlepszą osobą na tym stanowisku, ale faktyczną przyczną są fundusze przeznaczane na marketing przez klub. Sorki, ale z pustego się nie naleje...
Ostatnio edytowany przez: Plum, 2 maja 2008, 17:03 [1 raz(y)]
Te szare trybuny jeszcze zatętnią granatowo-bordowym rytmem dwudziestu tysięcy serc...
A dlaczego Stowarzyszenie kibiców potrafi przeprowadzać inicjatywy które są widoczne nawet dla ludzi niezainteresowanych piłką? Fundusze stowarzyszenia chyba nie przewyższają tych z klubowego marketingu.
Z drugiej strony łatwo komentować nie robiąc nic dla klubu.
Wiesz my kibice możemy coś robić, a marketingowcy muszą bo to jest ich praca z której powinni się wywiązywać. Jeszcze tego by brakowało żeby kibice robili a klub spijał śmietankę, kibice mają swoje zadania a marketing swoje.
Z drugiej strony łatwo komentować nie robiąc nic dla klubu. Parę postów mamy przykład, że nawet jest problem, że znalezieniem ludzi, którzy powieszą parę plakatów.
Marketing kuleje to prawda, Marta Barańska chyba nie jest najlepszą osobą na tym stanowisku, ale faktyczną przyczną są fundusze przeznaczane na marketing przez klub. Sorki, ale z pustego się nie naleje...
Plum z calym szacunkiem ale niechodzi tylko o fundusze,wystarczy pojsc w pare miejsc i pogadac z kilkoma osobami niektorzy przeznaczaja na to caly wolny czas zeby w jakikolwiek sposob pomoc w marketingu za darmoche i gdy jest juz prawie wszystko uzgodnione i trzeba zrobic to przez ``oficjalna`` droge nic sie nie dzieje,bo albo niema czasu albo cos jej nie pasuje albo przyjmuje to do wiadomosci mowi ze zrobi a mijaja trygodnie i nie robi z tym nic a pomyslow bylo naprawde sporo i nie zawsze bylo to zwiazane z jakakolwiek oplata...
Z drugiej strony łatwo komentować nie robiąc nic dla klubu. Parę postów mamy przykład, że nawet jest problem, że znalezieniem ludzi, którzy powieszą parę plakatów.
Marketing kuleje to prawda, Marta Barańska chyba nie jest najlepszą osobą na tym stanowisku, ale faktyczną przyczną są fundusze przeznaczane na marketing przez klub. Sorki, ale z pustego się nie naleje...
Plum z calym szacunkiem ale niechodzi tylko o fundusze,wystarczy pojsc w pare miejsc i pogadac z kilkoma osobami niektorzy przeznaczaja na to caly wolny czas zeby w jakikolwiek sposob pomoc w marketingu za darmoche i gdy jest juz prawie wszystko uzgodnione i trzeba zrobic to przez ``oficjalna`` droge nic sie nie dzieje,bo albo niema czasu albo cos jej nie pasuje albo przyjmuje to do wiadomosci mowi ze zrobi a mijaja trygodnie i nie robi z tym nic a pomyslow bylo naprawde sporo i nie zawsze bylo to zwiazane z jakakolwiek oplata...
Masz rację. Są ludzie, którzy naprawdę angażują się w pracę, niektórzy prawie, że społecznie ale niestety nie każdy. To w połączeniu z brakiem kasy powoduje, że marketing jest mizerny, co nie oznacza, że kazdy w klubie się operdziela i nic nie robi... Krótko mówiąć zarządzają tam niekompeteni ludzie i to jest największy problem... Chodzi mi tylko o trochę większy obiektywizm...
eF: Co kibice mogą zrobić? Chodziło mi ogólnie o krytykanctwo jakie wszędzie panuje. Akurat nie było chętnych do plakatów to o tym napisałem. Poza tym kibic ma jedno podstawowe zadanie - chodzić na mecze - a jaka jest frekwencja to wszyscy widzimy...
Wiesz pewnie jest tak, że w Stowarzyszeniu wszyscy się anagażują i dają 1000%, w klubie nie każdy...
Te szare trybuny jeszcze zatętnią granatowo-bordowym rytmem dwudziestu tysięcy serc...
A przy okazji, jako ze nie mialem okazji jeszcze tego sprawdzic, czy w pieczywie tez jest hologram?
Srbijo - Izvinjavamo se za našu prodajnu kurevsku vladu
Szczecinska Brac
"Ale któż ze zwykłych ludzi pomyślałby, że to właśnie ci stadionowi chuligani i bandyci w szalikach jako pierwsi poszliby walczyć za Ojczyznę, gdyby taka przyszła potrzeba? To właśnie ludzie cechujący się tak wielkim patriotyzmem broniliby kraju..."-JKM
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.