Trzeci, ważny dla kibiców element, to pomeczowy powrót do domu. Dzięki staraniom Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, po spotkaniu podstawione zostaną dwa dodatkowe tramwaje linii 5 (w kierunku Stoczni), dwa linii 7 (w kierunku Basenu Górniczego) i jeden w kierunku Krzekowa. Ponadto z ulicy Witkiewicza, tuż po zakończeniu meczu, odjadą dodatkowe autobusy linii A, B i C - w kierunku Prawobrzeża.
Odkąd pamiętam , zawsze , po każdym meczu w Szczecinie były podstawiane dodatkowe tramwaje i autobusy . Jeśli oni wymieniają to jako jeden z sukcesów klubowego marketingu to naprawdę ręce opadają...
"Wykopywał" piłkę w trybuny to już Andrzej Miązek i Waldek Jaskulski 20 lat temu więc tez jakoś mało innowacyjny projekt.
No ale zestawy obiadowe? Tego jeszcze nie grali. Brawa za pomysły! To chyba już w 7 lidze mongolskiej kibice mają więcej atrakcji...
To żeś mnie kolego uprzedził. No tak bo kurwa od 10 lat A,B,C nie jedzie od witkiewicza, bo tak jak wspomniał eM pilki nie były kopane. Kurwa ŚMIECH NA SALI !! A może na inaguracje Trzej bracia mroczkowie zatańczą walaca na murawie ?
Ale wtedy autobusy były Volvo, a teraz napewno będą Solarisy! A piłki będą z najki, Julka od dwóch miesięcy jeździ po orlikach i jak ktoś wykopie piłkę za płot to zawija ją do bagażnika i ucieka! Jak możecie na to narzekać, niewdzięcznicy! Toż to jest marketing na najwyższym światowym poziomie!
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 22/07/2011 00:30
Tak jak ktoś napisał nie można tylko ganić trzeba też chwalić co jak mam tylko okazję robię.
Jest kilka pomysłów dobrych w tych zmianach jednak nie wiem czemu za każdym razem dobre wieści są przeplatane tymi złymi. Niestety markating to nie matematyka tutaj nie jest tak, że jak masz trzy dobre wiadomości dobre i dwie złe to wychodzi plus jeden.
W marketingu jest tak jak masz jednego zadowolonego klienta to przyciągnie ci on od 0,5 do 1,5 nowego klienta (różnice wynikają z tego kto bada i co). Jednak jeden nie zadowolony klient przekazuje złe wiadomości minimum 6 następnym (dokładnie od 6 do 13).
Dlatego na złe wiadomości nie można sobie praktycznie nigdy pozwolić, a nawet jak one są to trzeba dokładnie wiedzieć jak je przedstawić i wszyscy mają się tych ustaleń trzymać.
Patrząc na ostatnie 4 lata to dokładnie to widać liga coraz wyższa, a frekwencja stoi w miejscu, a nawet się zmniejsza. W lidze 4 czy trzeciej nigdy wcześniej nie byliśmy więc trudno powiedzieć jaka powinna być. W drugiej jednak bylismy już wiele razy i przy graniu w środku tabeli powinno być średnio około 5 tysięcy, a przy grze o awans około 10 . Nawet więcej biorąc pod uwagę, że w Polsce nawet na "starych" stadionach frekwencja idzie w górę- choć nowe plany rządu pewnie tą tendencję odwrócą. Zobaczymy pod koniec sezonu jak się spisze ten nowy marketing.
Ciekawią mnie te stroje. Dla mnie nie muszą być nawet na Wartę nich będą za 2 miesiące (choć to o klubie najlepiej nie świadczy) mają być takie, żeby kibice byli zadowoleni.
Pomysł na stroje to jedno z najważniejszych działań marketingowych każdego klubu. W tym elemencie nawet kluby z 6-8 lig na zachodzie ciała nie dają.
Ostatnio edytowany przez: ROJ, 22 lipca 2011, 00:37 [1 raz(y)]
Tak jak ktoś napisał nie można tylko ganić trzeba też chwalić co jak mam tylko okazję robię.
Jest kilka pomysłów dobrych w tych zmianach jednak nie wiem czemu za każdym razem dobre wieści są przeplatane tymi złymi. Niestety markating to nie matematyka tutaj nie jest tak, że jak masz trzy dobre wiadomości dobre i dwie złe to wychodzi plus jeden.
W marketingu jest tak jak masz jednego zadowolonego klienta to przyciągnie ci on od 0,5 do 1,5 nowego klienta (różnice wynikają z tego kto bada i co). Jednak jeden nie zadowolony klient przekazuje złe wiadomości minimum 6 następnym (dokładnie od 6 do 13).
Dlatego na złe wiadomości nie można sobie praktycznie nigdy pozwolić, a nawet jak one są to trzeba dokładnie wiedzieć jak je przedstawić i wszyscy mają się tych ustaleń trzymać.
Patrząc na ostatnie 4 lata to dokładnie to widać liga coraz wyższa, a frekwencja stoi w miejscu, a nawet się zmniejsza. W lidze 4 czy trzeciej nigdy wcześniej nie byliśmy więc trudno powiedzieć jaka powinna być. W drugiej jednak bylismy już wiele razy i przy graniu w środku tabeli powinno być średnio około 5 tysięcy, a przy grze o awans około 10 . Nawet więcej biorąc pod uwagę, że w Polsce nawet na "starych" stadionach frekwencja idzie w górę- choć nowe plany rządu pewnie tą tendencję odwrócą. Zobaczymy pod koniec sezonu jak się spisze ten nowy marketing.
Ciekawią mnie te stroje. Dla mnie nie muszą być nawet na Wartę nich będą za 2 miesiące (choć to o klubie najlepiej nie świadczy) mają być takie, żeby kibice byli zadowoleni.
Pomysł na stroje to jedno z najważniejszych działań marketingowych każdego klubu. W tym elemencie nawet kluby z 6-8 lig na zachodzie ciała nie dają.
A jeszcze jedno ? Prezentacja była/będzie ? Czy walka o obiady na stadionach przysłoniła tak ważny element dla kibiców ?
ROJ jasne, że trzeba chwalić, ale za co tu chwalić ?
Zamknięci parkingu phi, mi się wydaje, że w tym klubie pracują osoby nieodpowiednie do tego którym brakuje po prostu jaj, jak by im kazali skakać z mostu to by skakali. Bo inaczej tej decyzji nie rozumiem, owszem jak na meczu będzie 2-3 tyś wiele osób tego nie odczuje, ale powiedzmy frekwencja skacze wyżej do 10-12 tyś. (bo wyniki dobre inaczej nie widzę tego). To jak tam spokojnie mieści się 300-400 samochodów (jak nie więcej) i nagle to wszystko musi zaparkować w okolicach stadionu. Mmmmm będzie trzeba auto zostawić gdzieś pod bramą portową. Brawo może to jakiś ukłon w stronę ZDiTM?
Może to była mniej więcej taka rozmowa:
-dajcie nam dodatkowe tramwaje po meczu!
-ok ale musicie nam coś dać w zamian!
-ale co?
-nie wiem.
-o mam pomysł, zlikwidujemy parking wtedy wszyscy będą musieli jechać komunikacją i kupią bilet!
-świetnie, macie dwa tramwaje!
Jaka prezentacja?! Ściągneli starego Ediego który ma przyciągnąć pół Szczecina, a mi bardziej kojarzy się z chujowymi czasami na Pogoni.
Ostatnio edytowany przez: Z daleka nie będzie widać, 22 lipca 2011, 01:30 [2 raz(y)]
Jaka prezentacja?! Ściągneli starego Ediego który ma przyciągnąć pół Szczecina, a mi bardziej kojarzy się z chujowymi czasami na Pogoni.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Edi_Andradina
Edi grał od sezonu 2004/2005 czyli od sezonu w którym na młyn(tamtym okresie panowało określenie piekiełko) chodziło więcej osób niż teraz nawet nie na młyn ale na cały stadion więc nie wydają się to czasy "hujowe" kibicowsko a i piłkarsko 9 miejsce w ekstraklasie więc coś o czym można na razie pomarzyć.A to że później wszystko zaczęło się jebać przez kolonie z brazylii to inna sprawa bo Edi tak jak ŚP. Claudio Milar nie byli ściągnięci z grupowej łapanki z kraju kawy.
Obawiam się, że pomysł zamknięcia parkingu nie wyszedł od władz klubu (bo byłby to bezsensowny samobój) lecz od komisji wizytującej nasz ukochany prastadion. Zapewne był to jedne z warunków otrzymania licencji.
Z czystej ciekawości przyjrzałem się uchwale w sprawie licencji dla klubów I ligi na sezon 2010/2011 i następne. W temacie miejsc parkingowych znalazłem tylko jeden przepis określający takowe wymogi:
15) zapewnienia w obszarze strzeżonym parkingu dla co najmniej 1 autokaru i 10 samochodów osobowych dla zawodników, sędziów, delegata, obserwatora i osób funkcyjnych,
Bo Pogoń szczecińska to jedna rodzina, starszy czy młodszy, piknik czy chuligan!
Nie nie lepiej. Ale trzeba wiedziec co mozna zmieniać i w jaki sposób. Prędzej czy później wszyscy beda zaczipowani. W zasadzie juz są. kazdy kto korzysta z komorki, internetu.
"Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi" mam nadzieje, że wiesz kogo to cytat.
Srbijo - Izvinjavamo se za našu prodajnu kurevsku vladu
Szczecinska Brac
"Ale któż ze zwykłych ludzi pomyślałby, że to właśnie ci stadionowi chuligani i bandyci w szalikach jako pierwsi poszliby walczyć za Ojczyznę, gdyby taka przyszła potrzeba? To właśnie ludzie cechujący się tak wielkim patriotyzmem broniliby kraju..."-JKM
[u w którym na młyn(tamtym okresie panowało określenie piekiełko) .
hehe, a to niekumaty jestem i nie wiedzilem, ze wtedy sie mowilo tak, a teraz tak ...mi sie zawsze wydawalo, ze w Szczecinie stosowane jest to wymiennie..Czlowiek zawsze od braci inetrnetowej sie dowie co nie co
[u w którym na młyn(tamtym okresie panowało określenie piekiełko) .
hehe, a to niekumaty jestem i nie wiedzilem, ze wtedy sie mowilo tak, a teraz tak ...mi sie zawsze wydawalo, ze w Szczecinie stosowane jest to wymiennie..Czlowiek zawsze od braci inetrnetowej sie dowie co nie co
Ciekawy jestem z jakiej racji nazywasz mnie internetową bracią,mniejsza o to.Chodziło mi o to że teraz każdy ekipa ma młyn,a kiedyś sektor 12 nazywany był "piekiełkiem" i nikt inny tej nazwy nie używał.Taka samo jak Legia ma "Żyletę" tak my kiedyś mieliśmy "piekiełko",ale widać czasy się zmieniają i prawie wszyscy używają jednej nazwy,akurat kwestia nazwy nie jest jakoś bardzo ważna,ale zawsze każdy ma jakieś przyzwyczajenie.Z resztą każdy będzie mówił jak mu się będzie podobać.
[u w którym na młyn(tamtym okresie panowało określenie piekiełko) .
hehe, a to niekumaty jestem i nie wiedzilem, ze wtedy sie mowilo tak, a teraz tak ...mi sie zawsze wydawalo, ze w Szczecinie stosowane jest to wymiennie..Czlowiek zawsze od braci inetrnetowej sie dowie co nie co
Ciekawy jestem z jakiej racji nazywasz mnie internetową bracią,mniejsza o to.Chodziło mi o to że teraz każdy ekipa ma młyn,a kiedyś sektor 12 nazywany był "piekiełkiem" i nikt inny tej nazwy nie używał.Taka samo jak Legia ma "Żyletę" tak my kiedyś mieliśmy "piekiełko",ale widać czasy się zmieniają i prawie wszyscy używają jednej nazwy,akurat kwestia nazwy nie jest jakoś bardzo ważna,ale zawsze każdy ma jakieś przyzwyczajenie.Z resztą każdy będzie mówił jak mu się będzie podobać.
przestań tworzyć własne teorię, zacznij jeździć, a może nie będziesz zaliczany do "internetowej braci" Nazwa nie jest bardzo ważna? Ja jakoś stanowczo jestem za nazwą "Stadion im. Floriana Krygiera", a nie "papricana", która kojarzy się z brazylijską chujnią i dla mnie akurat jest to rzeczą ważną.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.