Mało kto o tych kartach wie cokolwiek bo większość (jedyne?) informacje o tym były zamieszczone w internecie i może w Kurierze, ktoś kto nie ma do niego dostępu, albo nie odwiedza stron Pogoni nie ma możliwości dowiedzenia się o tym na czas. Razi też brak jakichś reklam na temat meczu.
Przykładem niech będzie to, że rozmawiając dziś z trójką różnych znajomych nikt nie miał pojęcia o tym, że pierwszy mecz jest już w sobotę w Szczecinie, a jak wspomniałem o kartach to jeszcze bardziej się zdziwili.
Ostatnio edytowany przez: eF^, 18 lipca 2011, 20:10 [1 raz(y)]
Dla mnie po tej sesji zdjęciowej to nasi piłkarze / marketing powinni wyjść na ulice i rozdawać plakaty drużyny na mieście a na pierwszym meczu każdemy kibicowi plakat Pogoni do łapy + mały gadżecik np.w postaci breloczku,naklejki na samochód itp. Brak plakatów zachecających na przyjście na mecz w sobote to też duży minus niestety nie wszyscy są poinformowani z "bardzo"starej gwardii No ale to marzenie tylko marzenie
Tam wezwali mnie bym do nich dołączył, dołączył do tańca umarłych.
W krąg ognia podążyłem za nimi, do samego środka......Kiedy czujesz, że nadchodzi twój czas, bądź gotów.
Pożegnaj się ze wszystkimi, łyknij gorzałki i zmów modlitwę.
Ale Mroczek w tym wywiadzie na vałce głupoty gada, aż głowa boli od czytania. Jedyny fragment wart uwagi:
- Do tej pory marketing spadał na barki jednej bardzo dzielnej dziewczyny. Koleżanki które z nią pracowały nie były do tego przygotowane, a tylko ją wspomagały. Cały ciężar i przygotowanie spadał jednak na Martę Barańską, której jesteśmy zobowiązani za to co robiła. Po długich dyskusjach, porządkując różne rzeczy doszliśmy do przekonania że musimy mocno wesprzeć dział marketingu, i w tej chwili mamy trzy nowo przyjęte osoby. One zaczynają teraz swoja prace i wykazują się sporym zaangażowaniem, pracują ciężko. Teraz układamy plan działania, identyfikujemy firmy i podmioty tak jak to się robi w profesjonalnym marketingu. Owoce, czyli pozyskanie nowych, dużych przyjaciół Pogoni powinny przyjść we wrześniu - październiku. Zaczynamy też ogromną ilość działań promocyjno-marketingowych. Nie chcę tutaj zdradzać szczegółów, ale najpierw we wtorek 19go usłyszycie rzeczy, które na pewno wzbudza w kibicach olbrzymie zainteresowanie, bo będą to rzeczy które nigdy do tej pory nie zdarzyły się w na tym stadionie ani w historii Pogoni. Chcemy też zmienić kompletnie stadion na pierwszy mecz, mam tu na myśli nie mecz z Polonią, który jest wyjątkowo przeniesiony. W meczu z Wartą (6-go sierpnia – red.) chcemy żeby kibice przyszli na inny stadion. Nie chcą nam zbudować stadionu, to my go zbudujemy sami, nie na solidnych fundamentach z betonu i z nowymi krzesełkami, ale na razie zrobimy to pokazując że może być kolorowy, inny, ładny. Będziecie zaskoczeni gdy przyjdziecie na ten stadion! Chcemy też zmienić sposób cateringu na stadionie. Nie chcemy żeby kibice chodzili w kurzu na koronie kupować kiełbasę, tylko żeby to catering schodził do kibiców. Jeżeli firmy przyjmą naszą ofertę, to na trybuny będą schodzić dziewczyny czy faceci fajnie poubierani żeby serwować te różne rzeczy: od coli po jakieś fistaszki a być może po jakąś kawę czy herbatę. Jako kibice macie prawo być traktowani przyzwoicie. Nie możemy wam dać na razie stadionu typu PGE Arena, to robimy tak, żeby nie tylko wypasieni faceci siedzieli w domku dla VIP-ów i mieli fajny catering a ludzie na trybunach oglądali mecz w fatalnych warunkach. Tych warunków wprost nie możemy zmienić ale na pewno zrobimy tak żebyście wszyscy na tych trybunach czuli się dopieszczeni przynajmniej przez klub. O reszcie dowiecie się 19-go lipca.
Ciekawe o jakie działania marketingowe chodzi i czy faktycznie szykują się jakieś większe widoczne zmiany w tej kwestii.
Nie to, żebym się dopierdalał ale chyba w tym wywiadzie nie miał na myśli tego, ze można wygrać mieszkanie, bo koniec 19tego mina za 2 godziny, a to jedyny news na oficjalce
Śmiech na sali...te osoby co ciężko pracują to remontują mieszkanie
Ale Mroczek w tym wywiadzie na vałce głupoty gada, aż głowa boli od czytania. Jedyny fragment wart uwagi:
- Do tej pory marketing spadał na barki jednej bardzo dzielnej dziewczyny. Koleżanki które z nią pracowały nie były do tego przygotowane, a tylko ją wspomagały. Cały ciężar i przygotowanie spadał jednak na Martę Barańską, której jesteśmy zobowiązani za to co robiła. Po długich dyskusjach, porządkując różne rzeczy doszliśmy do przekonania że musimy mocno wesprzeć dział marketingu, i w tej chwili mamy trzy nowo przyjęte osoby. One zaczynają teraz swoja prace i wykazują się sporym zaangażowaniem, pracują ciężko. Teraz układamy plan działania, identyfikujemy firmy i podmioty tak jak to się robi w profesjonalnym marketingu. Owoce, czyli pozyskanie nowych, dużych przyjaciół Pogoni powinny przyjść we wrześniu - październiku. Zaczynamy też ogromną ilość działań promocyjno-marketingowych. Nie chcę tutaj zdradzać szczegółów, ale najpierw we wtorek 19go usłyszycie rzeczy, które na pewno wzbudza w kibicach olbrzymie zainteresowanie, bo będą to rzeczy które nigdy do tej pory nie zdarzyły się w na tym stadionie ani w historii Pogoni. Chcemy też zmienić kompletnie stadion na pierwszy mecz, mam tu na myśli nie mecz z Polonią, który jest wyjątkowo przeniesiony. W meczu z Wartą (6-go sierpnia – red.) chcemy żeby kibice przyszli na inny stadion. Nie chcą nam zbudować stadionu, to my go zbudujemy sami, nie na solidnych fundamentach z betonu i z nowymi krzesełkami, ale na razie zrobimy to pokazując że może być kolorowy, inny, ładny. Będziecie zaskoczeni gdy przyjdziecie na ten stadion! Chcemy też zmienić sposób cateringu na stadionie. Nie chcemy żeby kibice chodzili w kurzu na koronie kupować kiełbasę, tylko żeby to catering schodził do kibiców. Jeżeli firmy przyjmą naszą ofertę, to na trybuny będą schodzić dziewczyny czy faceci fajnie poubierani żeby serwować te różne rzeczy: od coli po jakieś fistaszki a być może po jakąś kawę czy herbatę. Jako kibice macie prawo być traktowani przyzwoicie. Nie możemy wam dać na razie stadionu typu PGE Arena, to robimy tak, żeby nie tylko wypasieni faceci siedzieli w domku dla VIP-ów i mieli fajny catering a ludzie na trybunach oglądali mecz w fatalnych warunkach. Tych warunków wprost nie możemy zmienić ale na pewno zrobimy tak żebyście wszyscy na tych trybunach czuli się dopieszczeni przynajmniej przez klub. O reszcie dowiecie się 19-go lipca.
Ciekawe o jakie działania marketingowe chodzi i czy faktycznie szykują się jakieś większe widoczne zmiany w tej kwestii.
Nie to, żebym się dopierdalał ale chyba w tym wywiadzie nie miał na myśli tego, ze można wygrać mieszkanie, bo koniec 19tego mina za 2 godziny, a to jedyny news na oficjalce
Śmiech na sali...te osoby co ciężko pracują to remontują mieszkanie
Mieszkanie się buduje dopiero [: Oprócz tego była mowa o "przystrojeniu" stadionu, poprawie jakości cateringu i innych atrakcjach, które mają przyciągać kibiców na stadion - choć dopiero od 6 sierpnia, czyli pierwszego meczu u nas, nie licząc awaryjnego spotkania z Polonią. Była też zajawka o Pogoń Szczecin Biznes Club, ale chyba prezes Mroczek miał na myśli konkurs dotyczący mieszkania. Swoją drogą lepsze mieszkanie niż bilety na Hertę :p Było też o tym, żeby ochrona nie miała paramilitarnego charakteru, lecz bardziej przyjazny kibicom.
Zresztą zaraz będę pisał relację z konfy, to wszystko będzie dokładnie.
Ostatnio edytowany przez: Plum, 19 lipca 2011, 23:06 [1 raz(y)]
Te szare trybuny jeszcze zatętnią granatowo-bordowym rytmem dwudziestu tysięcy serc...
Ale Mroczek w tym wywiadzie na vałce głupoty gada, aż głowa boli od czytania. Jedyny fragment wart uwagi:
- Do tej pory marketing spadał na barki jednej bardzo dzielnej dziewczyny. Koleżanki które z nią pracowały nie były do tego przygotowane, a tylko ją wspomagały. Cały ciężar i przygotowanie spadał jednak na Martę Barańską, której jesteśmy zobowiązani za to co robiła. Po długich dyskusjach, porządkując różne rzeczy doszliśmy do przekonania że musimy mocno wesprzeć dział marketingu, i w tej chwili mamy trzy nowo przyjęte osoby. One zaczynają teraz swoja prace i wykazują się sporym zaangażowaniem, pracują ciężko. Teraz układamy plan działania, identyfikujemy firmy i podmioty tak jak to się robi w profesjonalnym marketingu. Owoce, czyli pozyskanie nowych, dużych przyjaciół Pogoni powinny przyjść we wrześniu - październiku. Zaczynamy też ogromną ilość działań promocyjno-marketingowych. Nie chcę tutaj zdradzać szczegółów, ale najpierw we wtorek 19go usłyszycie rzeczy, które na pewno wzbudza w kibicach olbrzymie zainteresowanie, bo będą to rzeczy które nigdy do tej pory nie zdarzyły się w na tym stadionie ani w historii Pogoni. Chcemy też zmienić kompletnie stadion na pierwszy mecz, mam tu na myśli nie mecz z Polonią, który jest wyjątkowo przeniesiony. W meczu z Wartą (6-go sierpnia – red.) chcemy żeby kibice przyszli na inny stadion. Nie chcą nam zbudować stadionu, to my go zbudujemy sami, nie na solidnych fundamentach z betonu i z nowymi krzesełkami, ale na razie zrobimy to pokazując że może być kolorowy, inny, ładny. Będziecie zaskoczeni gdy przyjdziecie na ten stadion! Chcemy też zmienić sposób cateringu na stadionie. Nie chcemy żeby kibice chodzili w kurzu na koronie kupować kiełbasę, tylko żeby to catering schodził do kibiców. Jeżeli firmy przyjmą naszą ofertę, to na trybuny będą schodzić dziewczyny czy faceci fajnie poubierani żeby serwować te różne rzeczy: od coli po jakieś fistaszki a być może po jakąś kawę czy herbatę. Jako kibice macie prawo być traktowani przyzwoicie. Nie możemy wam dać na razie stadionu typu PGE Arena, to robimy tak, żeby nie tylko wypasieni faceci siedzieli w domku dla VIP-ów i mieli fajny catering a ludzie na trybunach oglądali mecz w fatalnych warunkach. Tych warunków wprost nie możemy zmienić ale na pewno zrobimy tak żebyście wszyscy na tych trybunach czuli się dopieszczeni przynajmniej przez klub. O reszcie dowiecie się 19-go lipca.
Ciekawe o jakie działania marketingowe chodzi i czy faktycznie szykują się jakieś większe widoczne zmiany w tej kwestii.
Nie to, żebym się dopierdalał ale chyba w tym wywiadzie nie miał na myśli tego, ze można wygrać mieszkanie, bo koniec 19tego mina za 2 godziny, a to jedyny news na oficjalce
Śmiech na sali...te osoby co ciężko pracują to remontują mieszkanie
Mieszkanie się buduje dopiero [: Oprócz tego była mowa o "przystrojeniu" stadionu, poprawie jakości cateringu i innych atrakcjach, które mają przyciągać kibiców na stadion - choć dopiero od 6 sierpnia, czyli pierwszego meczu u nas, nie licząc awaryjnego spotkania z Polonią. Była też zajawka o Pogoń Szczecin Biznes Club, ale chyba prezes Mroczek miał na myśli konkurs dotyczący mieszkania. Swoją drogą lepsze mieszkanie niż bilety na Hertę :p Było też o tym, żeby ochrona nie miała paramilitarnego charakteru, lecz bardziej przyjazny kibicom.
Zresztą zaraz będę pisał relację z konfy, to wszystko będzie dokładnie.
Czemu wszystkie pismaki ociekają wazeliną jeżeli chodzi o trzeciego z braci mroczków ?
Niech jeszcze za koronie rozłożą kolejkę albo jakiś cyrk kurwa.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.