Graffiti pojawiło się na murach Szkoły Podstawowej - dopisek "JP!" trochę nie na miejscu...
zgadzam sie...zwlaszcza z niejaka firma z krk bardzo sie pod to owe JP pucuje, a wiadomo ze to cracoviacy...
ale tak czy siak uścisk dłoni i duze piwo dla twórców
pzdr.
Graffiti pojawiło się na murach Szkoły Podstawowej - dopisek "JP!" trochę nie na miejscu...
zgadzam sie...zwlaszcza z niejaka firma z krk bardzo sie pod to owe JP pucuje, a wiadomo ze to cracoviacy...
ale tak czy siak uścisk dłoni i duze piwo dla twórców
pzdr.
Wszystko jest na swoim miejscu i tak zostanie JP
DeszczH zawsze leje,DeszczH nigdy nie pada!
Bądź szybszy od Cienia i twardszy od kamienia,na drodze wojownika łatwego losu nie ma!
Graffiti pojawiło się na murach Szkoły Podstawowej - dopisek "JP!" trochę nie na miejscu...
zgadzam sie...zwlaszcza z niejaka firma z krk bardzo sie pod to owe JP pucuje, a wiadomo ze to cracoviacy...
ale tak czy siak uścisk dłoni i duze piwo dla twórców
pzdr.
Świąteczne bilbordy z wizerunkiem trenera szczecińskiej Pogoni, Mariusza Kurasa zostaną zdjęte w tym tygodniu. Jakie będą następnę akcje promocyjne Pogoni? – na razie to tajemnica – mówi Dyrektor Działu Marketingu, Marta Barańska.
Czyżby? A może tak naprawdę na nic jeszcze nie ma pomysłu?
Od tych bilboardów (które jakimś wielkim wyczynem marketingowym nie były) nie było żadnej ciekawej akcji, inicjatywy ze strony ludzi związanych z marketingiem w klubie.
Nad wykonaniem i stworzeniem muzyki pracuje zespół Pogodno.
W tej chwili powstają słowa, a po zaakceptowaniu ich przez Stowarzyszenia Kibiców Pogoni i po ewentualnych zmianach, zostanie napisana muzyka.
- To stowarzyszenie wyszło z inicjatywą stworzenia hymnu, a my przyjęliśmy zaproszenie – mówi Łukasz Tic, manager Pogodna. – Cały czas jesteśmy w kontakcie i ustalamy szczegóły. Myślę, że w ciągu miesiąca tekst będzie gotowy.
Dostaliśmy również zapewnienie, że jeśli tylko tekst zostanie zaakceptowany i ukończony zostaniemy o tym powiadomieni.
- Fajnie, że będzie można usłyszeć na stadionach jednolity tekst piosenki – mówi Rafał z Pogodna. – Myślę, że dla każdego prawdziwego kibica będzie to ważne wydarzenie a hymn stanie się naszym znakiem rozpoznawczym.
Świąteczne bilbordy z wizerunkiem trenera szczecińskiej Pogoni, Mariusza Kurasa zostaną zdjęte w tym tygodniu. Jakie będą następnę akcje promocyjne Pogoni? – na razie to tajemnica – mówi Dyrektor Działu Marketingu, Marta Barańska.
Czyżby? A może tak naprawdę na nic jeszcze nie ma pomysłu?
Od tych bilboardów (które jakimś wielkim wyczynem marketingowym nie były) nie było żadnej ciekawej akcji, inicjatywy ze strony ludzi związanych z marketingiem w klubie.
Tak po prawdzie to nic nie zrobili (oczywiscie zapomnialbym o projekcie herbu na 60 lecie ktory nadawal sie tylko na wystawe prac przedszkolakow), pomysl z bilbordem zerzniety z PN, wiec jakos bardzo glowkowac nie musieli, teraz jeszcze beszczelnie chca chlopakom z Stowarzyszenia "Portowcy" zabrac zozpowszechnianie pamiątek. To ja sie pytam, po chuj nam taki marketing?
Srbijo - Izvinjavamo se za našu prodajnu kurevsku vladu
Szczecinska Brac
"Ale któż ze zwykłych ludzi pomyślałby, że to właśnie ci stadionowi chuligani i bandyci w szalikach jako pierwsi poszliby walczyć za Ojczyznę, gdyby taka przyszła potrzeba? To właśnie ludzie cechujący się tak wielkim patriotyzmem broniliby kraju..."-JKM
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 22/02/2008 21:21
Co do kolejnego miejsca gdzie można by się pokusić o graffitti klubowe z najwyższej półki jest ściana kamienicy przy nieczynnym CPN-ie na placu Kościuszki ,tuż przy przystanku 8.Powierzchnia do malowania spora,centrum miasta,punkt dobrze widoczny,a właściciel kamienicy najpewniej Urząd Miasta,który ponoć oferuje pomoc przy obchodach 60-lecia klubu,marketingu....zobaczymy
Siła Płynie Z Krwią , Duma Razem Z Nią ->Duma Pomorza
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.