Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Puchar Polski << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Bolo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3786 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 14:01
Karnety normalnie obowiazuja na PP?? Chce sie tylko upewnic.


Miś
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5041 dni

***




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 14:03
dokładnie tak.


PS.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3721 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 14:03

  Bolo napisał:  
Karnety normalnie obowiazuja na PP?? Chce sie tylko upewnic.


Oczywiście.


'Z Tobą jest zabawa fajna, dobrze, że jesteś legalna, ćpają Ciebie nawet dzieci...'

Patrz komu ufasz!
Sampaio
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5162 dni

*




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 14:28
i właśnie teraz od piłkarzy będzie zależeć czy zakup karnetu na całą rundę okaże się dobrą inwestycją ;)


Statystycznie gołąb żyje tylko kilka lat (choroby, wypadki i ogólnie "ciężkie życie")
Aros
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3037 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 15:13
W jakiej cenie bilety na PP ?


On jest cienki!
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3979 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 15:31

  Aros napisał:  
W jakiej cenie bilety na PP ?



A do innego tematu, np. ''Ceny biletów na nowy sezon'' nie można wejść? Ceny na PP


chrisxx
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5626 dni

***




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 21:20
Żenua...
Mecz typu walenie głową w mur Pogoni -> spalony Motoru -> walenie głową w mur itd...
Dobrze, że Motor był tak słaby i dał nam szansę na powalczenie w pucharze ;)


xAdamx90
*zablokowany
IP: zapisany
Na forum od 3307 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 21:21
Rogalski znowu w 90 minucie^^


To trzeba przeżyc aby to zrozumieć aby w to uwierzyć
Paula21PogonSzczecin
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3114 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 21:33
No to gramy dalej...Ciekawe kto z ekstraklasy bedzie naszym przeciwnikiem:)


Tylko Pogoń Szczecin
Pit.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5060 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 21:36
coś Parzy bez formy. Przytuła znowu średnio, więc środek tak samo jak z Flotą wypada kiepsko..
Pietruszka jakoś według mnie na skrzydle znowu słabo, chociaż grał na swojej lewej stronie. W środku w drugiej wypadł lepiej.
Ogólnie nie da się nikogo wyróżnić, mecz nudny, ale wygrali i o to chodziło.


"...satysfakcja jest chwilowa - trwa moment, bo za chwilę będziesz chciał to zrobić jeszcze lepiej ziomek. Jeśli nie, to nie rozwiniesz się...'
eJay
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4871 dni

**




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 21:45
Mecz nudny jak skur...syn. Serio, dawno tak wypranego z emocji widowiska nie widziałem. Ten z Flotą to był finał LM przy dzisiejszym Pucharze Polski. Dublerzy zaprezentowali się średnio - dużo rajdów Petrika i piękny gol Rogalskiego to właściwie wszystko co dzisiaj odnotowałem. Jak ktoś napisał, dużo walenia głową w mur i spalone Motoru. 100% się zgadzam. Dobrze, że piłkarze z Lublina nie postawili się za mocno i dali nam przejść do następnej rundy.


Ha ha ha, he he, ho-ho, uh, uh, ha-ha, ha...And I thought my jokes were bad...
Bzyku
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4911 dni

*




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 22:00
Rzeczywiście nuda.

Na początku Pogoń przycisnęła czego efektem dość przypadkowy gol. Potem już Pogoń na stojąco a Motor też na stojąco za to jeszcze bardziej beznadziejnie.

W drugiej połowie nieco lepiej. Parę sytuacji Pogoni: sam na sam Dziuby, słupek. Motor też ze dwie świetne sytuacje miał. W końcu na koniec Rogalski ożywił publikę.

U nas ciężko kogoś wyróżnić. Wszyscy grali trochę stojąco-olewająco, rywal był słabiutki to i nudą wiało.

In minus wyróżnił się Rydzak. Kilka naprawdę dobrych piłek na skrzydło dostał, wszystkie spartaczył. Wszystkie pojedynki na skrzydle przegrywał, doganiał go każdy jak chciał. Fatalny występ.

Ale grunt, że się przepchnęli dalej. Teraz żeby dali np. Lecha lub Cracovię :)


Lukasz .
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3846 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 22:01
Tylko gol Rogalskiego co warte bylo przyjscia i nic wiecej...


Mayday
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5660 dni

***




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 22:08
Zna ktos tytul pierwszej piosenki ktora leciala w przerwie meczu??


Życie nie składa się z oddychania...Tylko z chwil które zapierają dech w piersiach
energ
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3444 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 22:18
Z tak słabym Motorem (który grał rezerwami) sztuką było nie wygrać. Niech te 2-0 nie przysłoni Wam ewidentnych mankamentów:

- obrona jako formacja - TRAGICZNIE
- Dziuba - Prędota i Lebedyński bija go na głowę, dlaczego facet wychodzi w pierwszym składzie w lidze? Ta sytuacja sam na sam to juz przegięcie
- Przytuła i Parzy - w takiej formie nawet na drugą ligę byli by za słabi
- taktyka - brak

Ogólnie odnoszę wrażenie, że Mandrysz zaczyna sie w tym wszystkim gubić. Jeżeli w sobotę znowu zobaczę w skadzie Dziubę to stracę zaufanie w jego trenerskie umiejętności.


kęsik
*uciszony
IP: zapisany
Na forum od 3082 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 22:22
Dobrze, że awansowali dalej:) W następnej rundzie marzy mi się mecz Pogoń vs Lech :D Albo ewntualnie możemy zagrać z Zagłębiem Sosnowiec.


On jest cienki!
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3979 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 22:25

  kęsik napisał:  
Albo ewntualnie możemy zagrać z Zagłębiem Sosnowiec.



Nie możemy z nimi grać, musimy chyba z drużyną ekstraklasy. Jak się mylę to poprawcie ;)


Pichu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3036 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 22:26

  energ napisał:  
Z tak słabym Motorem (który grał rezerwami) sztuką było nie wygrać. Niech te 2-0 nie przysłoni Wam ewidentnych mankamentów:

- obrona jako formacja - TRAGICZNIE
- Dziuba - Prędota i Lebedyński bija go na głowę, dlaczego facet wychodzi w pierwszym składzie w lidze? Ta sytuacja sam na sam to juz przegięcie
- Przytuła i Parzy - w takiej formie nawet na drugą ligę byli by za słabi
- taktyka - brak

Ogólnie odnoszę wrażenie, że Mandrysz zaczyna sie w tym wszystkim gubić. Jeżeli w sobotę znowu zobaczę w skadzie Dziubę to stracę zaufanie w jego trenerskie umiejętności.



1. Zgadzam sie co do obrony - luki straszne, dobrze ze nie wykorzystali tego goscie
2. Dziuba o wiele lepszy od Predoty, walczy, biega - co do sytuacji sam na sam - z tylu mial obronce, ktory go szarpal a pilka ciagle kozlowala przed nogami, wiec latwo nie bylo. Dobrze, ze oddal strzal
3. Parzy gra albo w bok, albo do tylu
4. Taktyka - kopac, moze sie uda
5. Petrik nawet niezle, ale od 65 minuty przestal wracac za akcja, braki kondycyjne wychodza
6. Rydzu ladnie szarpal z lewej strony, ale te jego schodzenie do rogu i brak pomyslu na dalsze rozegranie mnie dobijalo
7. Dymek - nie graj wiecej klepka z napastnikami druzyny przeciwnej. Dobrze, ze pozniej sie zrehabilitowal
8. Pietruszka w srodku niewiele lepiej od Parzego :/
9. Rogalski niezle w ataku, gorzej w defensywie
10. Dobra zmiana Lebedynskiego. Na Predote juz nie moge patrzec


To Co Nas Łączy ! - Granatowo-Bordowa Krew
energ
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3444 dni




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 22:31

  Pichu napisał:  

  energ napisał:  
Z tak słabym Motorem (który grał rezerwami) sztuką było nie wygrać. Niech te 2-0 nie przysłoni Wam ewidentnych mankamentów:

- obrona jako formacja - TRAGICZNIE
- Dziuba - Prędota i Lebedyński bija go na głowę, dlaczego facet wychodzi w pierwszym składzie w lidze? Ta sytuacja sam na sam to juz przegięcie
- Przytuła i Parzy - w takiej formie nawet na drugą ligę byli by za słabi
- taktyka - brak

Ogólnie odnoszę wrażenie, że Mandrysz zaczyna sie w tym wszystkim gubić. Jeżeli w sobotę znowu zobaczę w skadzie Dziubę to stracę zaufanie w jego trenerskie umiejętności.



1. Zgadzam sie co do obrony - luki straszne, dobrze ze nie wykorzystali tego goscie
2. Dziuba o wiele lepszy od Predoty, walczy, biega - co do sytuacji sam na sam - z tylu mial obronce, ktory go szarpal a pilka ciagle kozlowala przed nogami, wiec latwo nie bylo. Dobrze, ze oddal strzal
3. Parzy gra albo w bok, albo do tylu
4. Taktyka - kopac, moze sie uda
5. Petrik nawet niezle, ale od 65 minuty przestal wracac za akcja, braki kondycyjne wychodza
6. Rydzu ladnie szarpal z lewej strony, ale te jego schodzenie do rogu i brak pomyslu na dalsze rozegranie mnie dobijalo
7. Dymek - nie graj wiecej klepka z napastnikami druzyny przeciwnej. Dobrze, ze pozniej sie zrehabilitowal
8. Pietruszka w srodku niewiele lepiej od Parzego :/
9. Rogalski niezle w ataku, gorzej w defensywie
10. Dobra zmiana Lebedynskiego. Na Predote juz nie moge patrzec



Przypomnij sobie bramkę Prędoty z Podbeskidziem - poziom nieosiągalny dla Dziuby.


Castaway
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3880 dni

*




Odp: Puchar Polski - 25/08/2009 22:35

  Mayday napisał:  
Zna ktos tytul pierwszej piosenki ktora leciala w przerwie meczu??



pewnie chodzi o "Eja MKS! MKS! MKS MKS...!" ;)


"Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!" - J. Piłsudski
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 304  - 305  - 306  - 307  - 308  - 309  - 310  - 311  - 312  - 313  - 314  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 1 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51
Wierny Pogoni

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.06 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005