Autor
Wiadomość
   Pogoń On-Line -> Opinie, pytania odnosnie serwisu << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
katharsis
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5767 dni

**




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 05/09/2004 19:15
w Pogońonline.pl tez w dzialeredakcja sa widoczne zmiany personalne..


ligowiec.net team
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6720 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 10/09/2004 13:26
tak zmiany nastapily,
a serwis sie rozwija w miare mozliwosci.... mamy nadzieje ze w tej chwili dawka wiadomosci jest wystarczajaca.


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
Scarface
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5584 dni

*




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 10/09/2004 21:10
Pieprzyć to jeden temat mi wyjebaliście drugi zablowaliście a teraz znowu wyrzuciliście nawet nie dając szansy przeżycia na forum więc pytam się czy to jest strona kibiców czy administratorów a dopiero co tak bardzo wypinaliście się na ptaka zarzucając mu cenzurę!!!!!


Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce są wszędy
O to chodzi jedynie
By naprzód wciąż iść śmiało
eo
*zablokowany
IP: zapisany
Na forum od 6461 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 10/09/2004 21:37
jak zakąłdasz pojebane temat to sie nie dziw. Chuj kogos obchodzą twoje przygotowania do sezonu grzewczego !!


Do you have a moment? Check online casino + Online Slot Reviews
RosSi
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5919 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 10/09/2004 21:58
> jak zakąłdasz pojebane temat to sie nie dziw. Chuj kogos obchodzą twoje przygotowania do sezonu grzewczego !!

bez kitu :D


Macieq
PogonOnLine TEAM
IP: zapisany
Na forum od 6720 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 10/09/2004 22:50
> bez kitu :D

a ty KpN przystopuj troche. juz wiele razy wywalalem twoje posty o tresci ":)" czy "hehe"
jezeli nie masz zamiaru wniesc czegos do tematu, to zamilcz


... lecz nie patrze na przeszkody i fałszywość gnoji, przeciwność losu boli - my idziemy ku swej woli ...
ihaaaa tatatadam! || głos pokolenia - cios ogłupienia, hołd potępienia, mord zrozumienia || :X
Scarface
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5584 dni

*




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 10/09/2004 23:45
> jak zakąłdasz pojebane temat to sie nie dziw. Chuj kogos obchodzą twoje przygotowania do sezonu grzewczego !!

Jeżeli nikogo to nieobchodzi to nikt nieodpisze i niepotrzeba do tego jakiejś specjalnej cenzury tylko po prostu temat sam zniknie poza tym umieściłem temat w HydeParku gdzie ponoć można pisać o wszystkim


Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce są wszędy
O to chodzi jedynie
By naprzód wciąż iść śmiało
seeedzik
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5851 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 10/09/2004 23:53
> > jak zakąłdasz pojebane temat to sie nie dziw. Chuj kogos obchodzą twoje przygotowania do sezonu grzewczego !!
>
> Jeżeli nikogo to nieobchodzi to nikt nieodpisze i niepotrzeba do tego jakiejś specjalnej cenzury tylko po prostu temat sam zniknie

O dzizs ,chcialem jakis komentarz ale moze wystarczy odeslac tego pana na pierwsza strone niejakiego "tematu ogorkowego" ,mozesz tam sobie napisac nawet ze twoj chomik sraczki dostal (i nie mow ze nie masz chomika bo w kazdej chwili mozesz miec :D) i jak nikogo to nie bedzie obchodzilo to nikt na to nic nie napisze, a zakladajac bzdurne tematy robisz smietnik (forum to nie tylko to co widac na glownej stronie), strona nie nalezy do ciebie i nie ty bedziesz decydowal co sie na niej bedzie znajdowac, a jak sie nie podoba to nikt cie do pisanie tutaj nie zmusza

PS Mozna by rzec ze kolejny post nabity i zapewnienia ze nie zalezy mi na ilosci pewnie nikt nie potraktuje powaznie :D (skracajac, jedni lubia kolekcjonowac posty a inni mocne wrazenia :D(lub tez mozna kolekcjonowac nakretki wina owocowego "samuraj" :D))



"My wszyscy wolimy zginąć, walcząc, aniżeli żyć na klęczkach." - gen. Anders
Scarface
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5584 dni

*




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 11/09/2004 00:03
> > > jak zakąłdasz pojebane temat to sie nie dziw. Chuj kogos obchodzą twoje przygotowania do sezonu grzewczego !!
> >
> > Jeżeli nikogo to nieobchodzi to nikt nieodpisze i niepotrzeba do tego jakiejś specjalnej cenzury tylko po prostu temat sam zniknie
>
> O dzizs ,chcialem jakis komentarz ale moze wystarczy odeslac tego pana na pierwsza strone niejakiego "tematu ogorkowego" ,mozesz tam sobie napisac nawet ze twoj chomik sraczki dostal (i nie mow ze nie masz chomika bo w kazdej chwili mozesz miec :D) i jak nikogo to nie bedzie obchodzilo to nikt na to nic nie napisze, a zakladajac bzdurne tematy robisz smietnik (forum to nie tylko to co widac na glownej stronie), strona nie nalezy do ciebie i nie ty bedziesz decydowal co sie na niej bedzie znajdowac, a jak sie nie podoba to nikt cie do pisanie tutaj nie zmusza
>
> PS Mozna by rzec ze kolejny post nabity i zapewnienia ze nie zalezy mi na ilosci pewnie nikt nie potraktuje powaznie :D (skracajac, jedni lubia kolekcjonowac posty a inni mocne wrazenia :D(lub tez mozna kolekcjonowac nakretki wina owocowego "samuraj" :D))
>
>
Pieprzyć posty zlikwiduję dzisiaj swoje konto i założę nowe z CZYSTYM KONTEM POSTÓW
PS a ciebie ktoś zmusza do pisania na tym forum czy może płacą ci za to?????


Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce są wszędy
O to chodzi jedynie
By naprzód wciąż iść śmiało
seeedzik
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5851 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 11/09/2004 00:20

> >
> >
> Pieprzyć posty zlikwiduję dzisiaj swoje konto i założę nowe z CZYSTYM KONTEM POSTÓW
> PS a ciebie ktoś zmusza do pisania na tym forum czy może płacą ci za to?????
>


No jasne ze placa, po 5 gr od posta, a co 100 postow dostaje premie w postaci zdjecia prezesa klubu z wlansorecznym podpisem, podobno po 1000 poscie mam dostac trabanta ale jeszcze nic pewnego


"My wszyscy wolimy zginąć, walcząc, aniżeli żyć na klęczkach." - gen. Anders
Scarface
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5584 dni

*




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 11/09/2004 00:50

> > Pieprzyć posty zlikwiduję dzisiaj swoje konto i założę nowe z CZYSTYM KONTEM POSTÓW
> > PS a ciebie ktoś zmusza do pisania na tym forum czy może płacą ci za to?????
>
> No jasne ze placa, po 5 gr od posta, a co 100 postow dostaje premie w postaci zdjecia prezesa klubu z wlansorecznym podpisem, podobno po 1000 poscie mam dostac trabanta ale jeszcze nic pewnego
>

O dżizóz to nie likwiduję konta bo parę ziarek już uzbierałem a ile jeszcze trzeba uzbierać do mydelniczki
PS
a gdzie się odbiera pieniążki i czy trzeba najpierw uzbierać jakąś kwotę????
PS 2
Właśnie zarobiłem 5 gr !!!!!!!!!!!!!


Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce są wszędy
O to chodzi jedynie
By naprzód wciąż iść śmiało
Scarface
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5584 dni

*




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 18/09/2004 15:46
Mam pytanko dlaczego nie mogę sie zalogować na wasz chat pod swoim stałym nickiem (I dlaczego są tam ciągle takie pustki)??????????????


Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce są wszędy
O to chodzi jedynie
By naprzód wciąż iść śmiało
Slim
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6152 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 18/09/2004 17:08
ja mam pytanie a czemu nie dziala dzail POGON GSM??


UI
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5602 dni

*




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 18/09/2004 17:15
Mam pytanko czy wy sie połaczyccie z jakims serwisem Pogoni czy zostaniecie sami oi tak jest najlepsza stronka !!??


Obrazek gif wstawiony na forum
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6720 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 18/09/2004 17:26
> Mam pytanko dlaczego nie mogę sie zalogować na wasz chat pod swoim stałym nickiem (I dlaczego są tam ciągle takie pustki)??????????????

Bo musisz sie zarejstrowac w polchat.. bo rejesstracja na forum to nie rejestracja na chat


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6720 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 18/09/2004 17:27
> ja mam pytanie a czemu nie dziala dzail POGON GSM??

Jest to temat tabu, wina wynika po stronie wapacz.pl niestety :( naszego partnera w GSM


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6720 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 18/09/2004 17:27
> Mam pytanko czy wy sie połaczyccie z jakims serwisem Pogoni czy zostaniecie sami oi tak jest najlepsza stronka !!??

A z kim mamy sie polaczyc niby ? skad takie wiadomosci ? poniewaz mi nic nie wiadomo.... ;] oprocz tego ze Onet sie bije o nas :) hihiih
dzieki za mile slowa.. pozdrowka


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
[email protected]
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5975 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 19/09/2004 16:40
W sumie nie chcem zakładać nowego tematu a ciekaw jestem co z nową wersją forum i layoutem strony :> Jakiś czas temu pisaliscie, ze kombinujecie cos w ym kierunku.


God, I'm glad I'm not me.
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6720 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 19/09/2004 16:50
nowe forum za tydzien jakos... co do nowego laya, to jeszcze trzeba poczekac.


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
Scarface
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5584 dni

*




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 19/09/2004 21:47
Na oficjalce i na Pogoń.v.pl podaja ze obie bramki zdobył Kowal a wy podajecie że 1 bramke strzelił Celeban, nie wiem kto ma rację bo nie byłem na meczu ale po meczach sporządzane są chyba jakieś raporty i tam powinno być kto strzela gole, podobna sytuacja jest z niejakim samobójem Magdonia w meczu z polonią.


Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce są wszędy
O to chodzi jedynie
By naprzód wciąż iść śmiało
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.19 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005