Autor
Wiadomość
   Pogoń On-Line -> Opinie, pytania odnosnie serwisu << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
eo
*zablokowany
IP: zapisany
Na forum od 6461 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 24/06/2004 16:25
To ja mam pytanie. CZy Bartolinio znaczy Bartollo2002 lol nie łąmie regulaminu tą swoją sygnaturką. JAk dla mnie jest trochę za długa. Jeżeli mógłbym prosić o interwencję :) [Ostatnio edytowane przez Zoe: 2004-06-24 16:25]


Do you have a moment? Check online casino + Online Slot Reviews
christoph
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6349 dni

**




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 24/06/2004 17:05

oczywiście że się wpisywałem w końcu napisałem do
> czego ten temat służył:)

Hmm ja mówiłem do JuNa


Dziękuję :)
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6720 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 24/06/2004 18:31
jak bede chcial wpisze sie do niego 10000 razy, i tak zupelnie nie zwracam uwagi na ilosc moich postow.....


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
christoph
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6349 dni

**




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 24/06/2004 18:41
> jak bede chcial wpisze sie do niego 10000 razy, i tak zupelnie nie zwracam uwagi
> na ilosc moich postow.....

ja też to olewam, jestem tu już jakiś czas, a wyprzedzają mnie dzieciaki obecne tu od kilku miesięcy.....raczej nie idę na ilość


Dziękuję :)
Żyleta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5905 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 04/09/2004 12:06
Ostatnio jestem bardzo pozytywnie zaskoczony iloscią newsów na stronie w tej chwili przodujecie w informowaniu o tym co się dzieje w dróżynie niestety wcześniej aby dowiedzieć się czegoś jak najszybciej zaglądałem gdzie indziej ;-) A teraz proszę... bravo tak 3-mać !!!


Bo jest paru ludzi... Piraci
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6720 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 04/09/2004 13:13
Staramy sie......


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
...
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5641 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 04/09/2004 13:26
Mi sie podoba...ale ;) powinno byc troche wiecej informacji o druzynach juniorskich. W koncu mlodziez to przyszlosc :)


mem
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5585 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 04/09/2004 13:48
No więc szczerze mówiąc kiedyś zawsze korzystałem w pierwszej kolejności z serwisu v.pl. Na to froum zaczołem zaglądać po tym jak ów serwis został zakmnięty i odrazu mi się tu spodobało. Teraz konkurencyjny serwis po tym jak "dogadał" się z zarządem moim zdaniem strasznie się zmienił i nie są to zmiany na lepsze za to www.pogononline.pl zrobiło WIELKI krok do przodu! Jesteście zawsze na bierząco i moim zdaniem zawsze piszecie prawde! Tak Trzymać! Pozdro for all... no i to by było na tyle :D


"Zdziwiłbym się gdybym tylko potrafił się jeszcze zdziwić..."

"Jakie blaski, jakie cienie, o czym jest ta mowa? - CHCWD za nieprzemyślane słowa..."
RosSi
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5919 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 04/09/2004 14:11
pogon.v.pl stało się trochę gorsze , być może się boją lub tez wiekszosc tego co piszą muszą konsultować z władzami klubu ... takie porozumienie ?


mem
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5585 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 04/09/2004 14:28
Mi się wydaje, że chyba na pewno porozumienie ale coż dobrze Pogońonline pisze zawsze wszystko na bierząco...


"Zdziwiłbym się gdybym tylko potrafił się jeszcze zdziwić..."

"Jakie blaski, jakie cienie, o czym jest ta mowa? - CHCWD za nieprzemyślane słowa..."
eo
*zablokowany
IP: zapisany
Na forum od 6461 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 04/09/2004 15:30
porozumienie powiadacie ? lol


Do you have a moment? Check online casino + Online Slot Reviews
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6720 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 04/09/2004 19:11
> porozumienie powiadacie ? lol

przepraszam, ale jest to temat do oceniania naszego serwisu, a nie jakis innych. Prosze o trzymanie sie tematu topicu.


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
d´Alquen
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5584 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 04/09/2004 19:26
No trzeba przyznac, ze Pogońonline teraz jest najlepszym serwisem o Pogoni. Szukalem wlasnie wyniku meczu rezerw z Unia i tylko tutaj go znalazlem :) Bravo trzymac tak dalej!!!


katharsis
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5767 dni

**




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 05/09/2004 11:11
> No trzeba przyznac, ze Pogońonline teraz jest najlepszym serwisem o Pogoni. Szukalem wlasnie wyniku meczu rezerw z Unia i tylko tutaj go znalazlem :) Bravo trzymac tak dalej!!!

to slaboi szukales - n aoficjalu i v.pl juz dawno jest - lacznie z fotorelacja:P


ligowiec.net team
GRZ
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6034 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 05/09/2004 11:19
> > No trzeba przyznac, ze Pogońonline teraz jest najlepszym serwisem o Pogoni. Szukalem wlasnie wyniku meczu rezerw z Unia i tylko tutaj go znalazlem :) Bravo trzymac tak dalej!!!
>
> to slaboi szukales - n aoficjalu i v.pl juz dawno jest - lacznie z fotorelacja:P

Ale Pogońonline.pl bylo najszybsze z podaniem wyniku skladow strzelcow bramek itp.


Tylko Pogoń, ukochana Pogoń...
katharsis
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5767 dni

**




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 05/09/2004 11:30
> > > No trzeba przyznac, ze Pogońonline teraz jest najlepszym serwisem o Pogoni. Szukalem wlasnie wyniku meczu rezerw z Unia i tylko tutaj go znalazlem :) Bravo trzymac tak dalej!!!
> >
> > to slaboi szukales - n aoficjalu i v.pl juz dawno jest - lacznie z fotorelacja:P
>
> Ale Pogońonline.pl bylo najszybsze z podaniem wyniku skladow strzelcow bramek itp.

hehe..oj chyba nie:P



ligowiec.net team
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6720 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 05/09/2004 13:27
chyba tak.... u nas pojawila sie wiadomosc po 19, natomiast na v.pl po 21, jednakze podaje ofocijalna ze podali o 19 04 jest to bzdura, nie rozumiem czemu prefaruja godziny dodawania newsow, poniewaz jest nie prawda iz podali ja przed nami, jestem przekonany w 100 % ze umiescili ja rowniez kolo 21.....

ale co tam moglismy dodac o 24, a wpisac godzine 18:45 (mecz zaczal sie o 17) i juz wraz z fotorelacja....


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
mem
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5585 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 05/09/2004 13:43
Dobra nie ma co się sprzeczać i tak Pogońonline jest najleszym serwisem o Pogoni obecnie i mam nadzieję, że tak już pozostanie


"Zdziwiłbym się gdybym tylko potrafił się jeszcze zdziwić..."

"Jakie blaski, jakie cienie, o czym jest ta mowa? - CHCWD za nieprzemyślane słowa..."
eo
*zablokowany
IP: zapisany
Na forum od 6461 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 05/09/2004 14:02
> Dobra nie ma co się sprzeczać i tak Pogońonline jest najleszym serwisem o Pogoni obecnie i mam nadzieję, że tak już pozostanie

Wszystko zależy od gustów :)


Do you have a moment? Check online casino + Online Slot Reviews
RADMAN
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6297 dni




Odp: Opinie, pytania odnosnie serwisu - 05/09/2004 14:25
Hehe ach te spekulacje. Zapewniam, ze z nikim nie konsultujemy tresci newsow. Lekki przestoj serwisu zwiazany jest z tym, ze zachodza pewne zmiany w redakcji. Chcemy wniesc troche nowosci do serwisu. Wkrotce serwis powienien wrocic do dawnej, a moze jeszcze lepszej formy.


pogon.v.pl (2000-2005)
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.06 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005