Odp: 24 Lutego 20:30 Wojna !!!/ 1/2 finału PP- 1 marca Specjalem do Poznania - 22/02/2017 21:02
Z marketingiem nie jest przecież aż tak źle, ostatnio nawet wysyłają emaile do ludzi, sam dostałem pare maili o zbliżającym się początku rundy wiosennej, o spotkaniach ligowych i pucharowych więc korzystają z bazy osób, które mają karty kibica, ostatnio w galaxy kręgiel z mk bowling chodził i niektórych zachęcał do wizyty na meczu, nie żyjemy w średniowieczu, wystarczy wpisać w google frazę Pogoń Szczecin i po paru sekundach dowiemy się kiedy Pogoń gra mecz, próbujemy tutaj wytłumaczyć swoje lenistwo, rozumiem jakby karty kibica miało 8-9 tysięcy osób, ale karty ma kilkadziesiąt tysięcy osób i gdzie są te osoby? One w większości wiedzą o spotkaniu, ale narzekają, że zimno, że mało osób będzie, że piątek srątek. Wiem to po sobie, sam szukałem winy wszędzie tylko nie w sobie.
Mało nie mało, jednak kropla drąży skałę. Nie można odpuszczać, bo mało. Z biegiem czasu samo by się nakręciło.
Dwa dni to jednak sporo czasu i nawet przy 8 000 można rozkręcić dobry doping
Odnoszę wrażenie że już nawet najlepsze filmiki nie dają rezultatów, jest słabo, trzeba sobie to powiedzieć, nie przekroczymy nawet 8 tys.. Jedynie spadek cen biletów może pomóc
Wystarczył by stadion z dachem .... a w realiach po prostu dzień gdzie nie będzie ci się lało na głowę
Tak napewno żadnej potęgi nie zbudujemy... Jeśli chcemy iść do przodu, ba chociaż nie stać w miejscu, to musimy działać dużo na mieście i ogarniać znajomych-sam stadion zrobi frekwencje na sezon. Młodzi w jakiś ilościach przychodzą na stadion, jaka część ich zostanie fanatykami zależy też od nas
Ile znajomych zreorganizujemy sami, 500? Na takie miasto to mało, dobrze kolega na górze napisał że marketing u nas wisi i nic nie robi, nawet plakatów nie widuje na mieście..
Mało nie mało, jednak kropla drąży skałę. Nie można odpuszczać, bo mało. Z biegiem czasu samo by się nakręciło.
Dwa dni to jednak sporo czasu i nawet przy 8 000 można rozkręcić dobry doping
Ależ oczywiście, tylko sam fakt że serce stadionu jest puste co mecz, niezależnie od meczu, to daje do myślenia
Głowa do góry, coś się kończy, coś zaczyna, Arka Gdynia Kurwa Świnia
Odp: 24 Lutego 20:30 Wojna !!!/ 1/2 finału PP- 1 marca Specjalem do Poznania - 23/02/2017 12:51
Owczarek a kto poza ludźmi prowadzącymi firme, sprzedaż internetową itp. czyta maile? Większości ludzi służą tylko do rejestrowania sie na fejsbukach, torentach i innych temu podobnych. Puszczenie maili z automatu do wszystkim to ich psi obowiązek i nie ma co ich bronić bo na obecną chwile to marketing mamy na poziomie 3 ligi.
Odp: 24 Lutego 20:30 Wojna !!!/ 1/2 finału PP- 1 marca Specjalem do Poznania - 23/02/2017 13:07
W sumie masz racje, już mało kto maile czyta i sam to zauważyłem tylko dlatego, że szukałem linka aktywującego konto na jakimś portalu. No, ale zawsze to coś, o wiele lepiej by było jakby ludzie dostawali sms cztery-pięć dni przed każdym spotkaniem. Z drugiej strony u nas na mieście bardzo mało osób chodzi w barwach, mamy zimę, czapki szaliki można nosić ciągle, są wersje granatowo-bordowe i są czarne, każdy znajdzie coś dla siebie, są super czapki ze stoprocent(akurat w nich sporo osób chodzi) i co z tego, że jest tyle fajnych rzeczy jak ludzie jakoś unikają barw? Podobnie jest we Wrocławiu, ostatnio byłem tam tydzień i bardzo mało osób nosi barwy, a też mają problem z frekwencją. Trzeba ludziom pokazać, że Pogoń w Szczecinie żyje, ubierajcie na siebie barwy
Odp: 24 Lutego 20:30 Wojna !!!/ 1/2 finału PP- 1 marca Specjalem do Poznania - 23/02/2017 13:52
No już nie gadaj, że w zimę mało osób chodzi w barwach. Za każdym razem jak z domu wychodziłem to spotykałem osoby z barwami. Raz nawet jak na przystanku czekałem, to tyle osób było w barwach, że czułem się jakbym czekał na tramwaj na mecz. Zajebiste uczucie swoją drogą, zwłaszcza, że to była przerwa między rundami.
A co do marketingu, po prostu uznali, że nie opłaca im się wydawać pieniędzy na to i tyle. Żeby był marketing, to najpierw musiałaby się zmienić mentalność w klubie i przede wszystkimi osoby pracujące w tamtym dziale. Osobiście uważam, że tak słabo działają, że nawet jak już będzie nowy stadion, to nie będą z tego potrafili skorzystać.
Prezes Mroczek zapytany o osoby pracujące w dziale marketingu, jasno dał do zrozumienia, że nie uważa aby nie spełniali swojego zadania. Więc jak widać, te osoby są tak samo niezatapialne jak pewien trener bramkarzy.
U nas marketing dopiero ruszyłby się, jakby Azoty nas przejęły, bo te wiedzą jak ważny to jest dział. Ale, że nas nie przejmą, to zostaniemy na wiele lat, z tym co obecnie mamy czyli z niczym.
Ostatnio edytowany przez: Icar, 23 lutego 2017, 13:59 [3 raz(y)]
Odp: 24 Lutego 20:30 Wojna !!!/ 1/2 finału PP- 1 marca Specjalem do Poznania - 23/02/2017 15:10
Już nie płaczmy tak o ten marketing, tylko sami dbajmy frekwencje w MŁYNIE. Ludzie, klub jedyne kogo moze zwerbować, to tych co chca ogladac mecz. Są plakaty do drukowania, mozna robic transy i mnóstwo innych płaszczyzn na których można działać, to sie ruszmy i tam działajmy do upadłego!!! I to nie prawda, że to nie pomaga, bo pomaga, tylko zeby maszyna ruszyła to trzeba ją odpalić i musimy robic to MY, a nie kilka pojedynczych osob.
Edit: Jesten w stanie drukować plakaty za własna kasę i ew. robic transparenty, tylko potrzebuje kogoś w Szczecinie, kto by to rozkleił i rozwiesił. Jak widac osoby, które powinny byc za to odpowiedzialne, takimi sie nie czuja...
Kontakt: [email protected] lub
https://www.facebook.com/granatowobordowi/
https://www.youtube.com/channel/UCxZxAvGhuKMBhf8d8HfCJ8w
Odp: 24 Lutego 20:30 Wojna !!!/ 1/2 finału PP- 1 marca Specjalem do Poznania - 23/02/2017 15:21
Kierunek marketingowy jest zachwiany.Nie chodzi o to by zmobilizowac tych których maja w bazie...ale pozyskać nowych.Tych którzy na meczach nie byli,maja tvn-ski obraz tego co sie dzieje .Nowych kibiców nam trzeba.Mody na Pogoń.Niech czarpia wzorce chociażby z Pyr.Tam wszelkich akcji jest co niemiara.Wystarczy chcociąz porownac ich stronke kupowania biletów by od razu zobaczyć gdzie My a gdzie Oni.
- Wymiana pokolenia na trybunach (młodzież coraz mniej garnie się do tego typu hobby)
- Stadion, który dla wielu jest problemem - deszcz, zimno, itd. przerabiane setki razy
- Nie walczymy o mistrzostwo, więc nie ściągniemy ludzi na mecz wynikami. Dla wielu walka o czwarte, czy o dwunaste miejsce to żadna różnica. Co rok ta sama śpiewka - awans do ósemki i sezon dla nas się kończy
- Ciągłe mecze z tymi samymi przeciwnikami, którzy już nie elektryzują tak jak dawniej. Widać to też np. po liczbach wyjazdowych. W pierwszym sezonie po awansie potrafiliśmy pojechać do Poznania w ok. 1500 osób, a na ostatnim wyjeździe byliśmy tam w 430.
- Więcej, dużo więcej sposobów na spędzenie wolnego czasu. Chodzi głównie o galerie handlowe ale także o całą masę klubów na poziomie ekstraklasy z naszego miasta. W Azoty Arenie ciągle się coś dzieje - poza meczami, są koncerty, kabarety i inne tego typu imprezy. Ludzie wyczuli, że jest sobie taki Chemik Police, gdzie widz przyjdzie na nowoczesną halę, obejrzy najlepszy Polski zespół grający w LM, opierdoli karton popcornu i jeszcze dostanie szalik od sponsora. Ci wrażliwsi, którzy narzekali na bluzgi itd., mają jak w teatrze. Mecze Chemika ogląda kilka tysięcy ludzi, Wilki Morskie miały w poprzednim sezonie najlepszą frekwencję w Polsce, mimo żałosnych wyników. Do tego szczypiorniści i szczypiornistki, Espadon i futsal. Niestety, cześć ludzi się przeniosła do hali, Pogoń na stadionie oglądając od święta lub w telewizji.
- Wspomniana wyżej telewizja. Dziś dużo więcej ludzi może sobie pozwolić na jakiś c+ albo inne eleven. Są też streamy w internecie.
- Ceny. Na łuk bilety/karnety są śmiesznie tanie, ale na krytą czy rodzinny, wcale nie jest tanio
- Masa represji ze strony policjantów (mandaty i zakazy za byle co) do tego "oranje" na które też większość ludzi narzeka
No i ostatni powód - ten nieszczęsny marketing. Zadaniem tego działu jest przekonanie ludzi, którzy przestali chodzić na mecze z wyżej wymienionych względów, że jednak warto przyjść na mecz. Mając klub któremu deklaruje, że kibicuje znaczna większość ludzi z województwa, powinni lepiej wykorzystywać potencjał tych ziem. Tak samo powinni bardziej się starać, żeby klub był widoczny w samym mieście. Jest cała masa możliwości, metod które znam z klubów halowych, a które nie kosztują wiele. Wystarczy umieć po nie sięgnąć, zaangażować się.
Mimo wszystko, rozklejenie tych 50 plakatów z kolegą czy powieszenie kilku transów nie wymaga od nas samych wielkiego wysiłku. Musimy brać sprawy we własne ręce. Wtedy ma się poczucie, że zrobiło się coś aby poprawić sytuację, że zależy nam na frekwencji i jakości młyna.
W radiu wawa (nie wiem jak w innych radiach) od tej rundy reklamują mecze u nas i do tego akcje w Pogoni za stadionem.W ciągu dnia kilka razy zapraszają na mecz więc coś tam się ruszyło z nagłaśnianiem że jest mecz.
Słuchając eski ostatnio wkurwiłem się, bo przy jakichś wiadomościach zapraszali na mecz Espadonu. Pomyślałem, czemu my tak nie możemy... ?
Słuchając eski ostatnio wkurwiłem się, bo przy jakichś wiadomościach zapraszali na mecz Espadonu. Pomyślałem, czemu my tak nie możemy... ?
10 sekund później zapraszali na nasz mecz
Dziś jechałem komunikacją i widoczne były plakaty Espadonu zapraszające na mecz z GKS Katowice. Widziałem też pare razy futsalowe. Ale chodzi mi o co innego, czy dalej funkcjonuje "wspólna Pogoń" w szczecińskich klubach? Czemu by nie zrobić plakatów, które zapraszają na mecz a następnie lub następnego dnia (zależy od terminu) całą rodziną można już iść na hale i np mieć 20% zniżki na spotkanie halowe okazując bilet z poprzedniego meczu Pogoni Szczecin?
Słuchając eski ostatnio wkurwiłem się, bo przy jakichś wiadomościach zapraszali na mecz Espadonu. Pomyślałem, czemu my tak nie możemy... ?
10 sekund później zapraszali na nasz mecz
Dziś jechałem komunikacją i widoczne były plakaty Espadonu zapraszające na mecz z GKS Katowice. Widziałem też pare razy futsalowe. Ale chodzi mi o co innego, czy dalej funkcjonuje "wspólna Pogoń" w szczecińskich klubach? Czemu by nie zrobić plakatów, które zapraszają na mecz a następnie lub następnego dnia (zależy od terminu) całą rodziną można już iść na hale i np mieć 20% zniżki na spotkanie halowe okazując bilet z poprzedniego meczu Pogoni Szczecin?
Są plakaty gotowe do druku. Skoro klub nie robi plakatów, to my powinniśmy też sprawę totalnie olać i niech nic nie będzie o Pogoni na mieście? Nie chodzi o to, że ciężko sprawdzić kiedy Pogoń gra, tylko o to, żeby przypomnieć, że w ogóle gra!
Kontakt: [email protected] lub
https://www.facebook.com/granatowobordowi/
https://www.youtube.com/channel/UCxZxAvGhuKMBhf8d8HfCJ8w
Odp: 24 Lutego 20:30 Wojna !!!/ 1/2 finału PP- 1 marca Specjalem do Poznania - 24/02/2017 08:04
ja np. na mecz dzisiaj niestety nie pójdę. Dlaczego?? Na weekend mam 6-cio letniego syna. Plan był, że idziemy ale.. no właśnie: pogoda. wieje pada zimno czym ryzyko, że mały zachoruje jest bardzo duże. A ja nie zaryzykuje. Gdyby było zimno ale nie wiało i nie padało to byśmy poszli a tak mecz przed TV. No albo nowy stadion...
W radiu wawa (nie wiem jak w innych radiach) od tej rundy reklamują mecze u nas i do tego akcje w Pogoni za stadionem.W ciągu dnia kilka razy zapraszają na mecz więc coś tam się ruszyło z nagłaśnianiem że jest mecz.
W radiu wawa (nie wiem jak w innych radiach) od tej rundy reklamują mecze u nas i do tego akcje w Pogoni za stadionem.W ciągu dnia kilka razy zapraszają na mecz więc coś tam się ruszyło z nagłaśnianiem że jest mecz.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.