Autor
Wiadomość
   Typowanie -> Bukmacherzy << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Z daleka nie będzie widać
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6278 dni

**




Bukmacherzy - 19/02/2004 20:23
Wiem, że wielu kibiców chodzi regularnie do TOT MIXA, Profesionala i STS-a :) zakladam taki temat i proponuje pomagać sobie przed kazdą kolejką bedziemy podrzucać mecze tzw. "Pewniaki" prosze potraktować to poważnie.
Aha jeszcze jedno coś mi świta, że kiedyś dawno jeszcze jak zaczynalem przygode z online byl taki temat dlatego ta Reaktywacja :P (moge się mylić)
No Ok to moje propozycje na tą kolejke:
Kaiserslautern-VfB Stuttgart x2
Schalke 04-Werder Brema 2
AS Roma-Siena 1
Bologna-Juventus 2
Valencia CF-FC Barcelona 1x sentymenty ;)
Espanyol-Real Madryt 2
Monaco-Montpellier 1
Paris SG-Guingamp 1
Brescia-Lecce 1
Celta Vigo-Malaga 1
Mouscron-Louvier. 1
Zwolle-Nijmegen 2

[Ostatnio edytowane przez Ziemniak: 2004-02-19 20:23]

Ostatnio edytowany przez: Z daleka nie będzie widać, 12 grudnia 2004, 23:33 [2 raz(y)]


Z daleka nie będzie widać.
mike
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6159 dni

*




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 19/02/2004 20:35
ponad 60% meczy z zeszlego sezonu w zestawieniu 20 lig zakonczylo sie zwyciestwem gospodarzy, wiec z zasady nie stawiam na gosci. wyjatek: liga szkocka (celtic).
moje typy na ten weekend sa takie:
piatek:
Monaco-Montpellier 1

sobota:
Manch.Utd. - Leeds 1
Lyon - Le Mans 1
FC Porto - Guimaraes 1
Southampton (gol)
Polska - Wyspy Owcze (ponad 2,5 gola)

niedziela:
Tottenham - Leicester 1
Ajax - Twente 1
Dortmund - FC Koeln 1
Marsylia (gol)

sprawdzimy po kolejce jak mi poszlo ;)


rafi
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6316 dni




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 19/02/2004 21:00
gram w sts juz troche czasu i co nieco sie wygralo moje typy na najblizszy weekend to

piatek
monaco-montpellier 1
roda-volendam 1

sobota
manch.utd.-leeds 1
PSG - guingamp 1
halkidona-AEK 2
sevilla-san sebastian 2
valencia-barcelona x2
zwoole-nijmegen 2
milan-inter 1

niedziela
tottenham-leicester 1
osasuna-mallorca 1
santander-valladolid x
bilbao-betis x
ajax-twente 1
hertha-frankfurt 1
roma-siena 1



ZAWSZE WIERNI POGONI
marush
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6128 dni




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 19/02/2004 22:20
SOBOTA

Celta - Malaga 1
Hearts - Dundee Utd. 1
FC Porto - Guimaraes 1
Zwolle - Nijmegen 2
Wolfsburg - 1860 Monachium 1
Moeskroen - La Louviere 1

NIEDZIELA

Tottenham - Leicester 1
Westerlo - Anderlecht 2
Dortmund - FC Koeln 1
Ajax - Twente 1
Roma - Siena 1
Udinese - Ancona 1


powodzenia hazardzisci ;]


no czas obrobic bukow
Cinek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6277 dni

****




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 19/02/2004 23:22
rafi Ty duzo tam wygrales, a ja z kolei duzo stracilem, raz na jednym kuponie 400zl :(, pamietam tez jak raz pozyczylem od wychowawczyni 50zl zeby zagrac, powiedzialem, ze bluza jest w promocji, oczywiscie wtopilem
wyleczylem sie juz z tego na szczescie, ale w ten weekend zagram, postawie na typy rafiego
pozdro


"Dobra banda z tradycjami, po co takie ekipy w ogóle pytaja o zdanie ludzi internetu?"
mike
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6159 dni

*




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 19/02/2004 23:22
maciuś, nie chcialbym z gory negowac twojego podejscia do sprawy, ale gralem 'Twoim systemem' przez pol roku i powiem szczerze, ze dochody nie wzniosly sie powyzej wydatkow. przed kazda kolejka konsultuje swoje typy z innymi graczami i moge powiedziec, ze nie stawialem na mecze z kosmosu. Zaczalem odnosic korzysci dopiero wtedy gdy przestalem liczyc na szczescie w przypadku meczy powyzej kursu 1,7, a zaczalem grac za wieksza kase na meczyk lub dwa o kursie lacznym nie przekraczajacym 1,5/1,55. ale kazdy ma swoj sposob. powodzenia w Twoim. pozdro


Boberek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6401 dni

**




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 20/02/2004 10:59
zaczne od podania jednego linka (mam nadzieje ze Admini mi wybacza) ktory napewno sie przyda kazdemu typujacemu : www.betbase.info

moje typy na weekend :
Borussia -fc koln 1
kaiserslautern - Stutgart 2
man UTD -leeds 1
PSG -guingamp 1
Lyon -Lemans 1
Roma -Siena 1
Ac Milan -Inter 1
Valencia - Barcelona 2 :D


Robert Dymkowski najlepszy napastnik POLSKI :)
F48
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6657 dni

**




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 20/02/2004 13:41
Piątek

Fish M. - Tursunov D. typ - 2 kurs - 2.60


W Jedności Siła...
GRZ
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6392 dni




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 20/02/2004 13:47
To i ja zarzuce dobrym (nawet bardzo:P ) linkiem :D

typy


Tylko Pogoń, ukochana Pogoń...
Żyleta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6263 dni




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 20/02/2004 14:32
> rafi Ty duzo tam wygrales, a ja z kolei duzo stracilem, raz na jednym kuponie
> 400zl :(, pamietam tez jak raz pozyczylem od wychowawczyni 50zl zeby zagrac,
> powiedzialem, ze bluza jest w promocji, oczywiscie wtopilem
wyleczylem sie juz
> z tego na szczescie, ale w ten weekend zagram, postawie na typy rafiego
pozdro

Hehe harlem bo garć to trza umieć ;-) Dobra le ja sie nie wypowiadam bo też troche tam straciłem tylko ja gram za małe sumy kilka kuponów po kilka zł i zawsze mam takie kurka wodna szczęcie że jeden mecz mi nie wejdzie :-( Ale ja też spróbuje obstawić typy rafiego


Bo jest paru ludzi... Piraci
Jay-J
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6532 dni




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 20/02/2004 15:07
> To i ja zarzuce dobrym (nawet bardzo:P ) linkiem
> :D typy

Czemu w tym linku Szczakowianka jest pierwsza?? :> Czyzby nie uznawali kary PZPNu?? :okulary:


Obrazek gif wstawiony na forum
rafi
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6316 dni




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 20/02/2004 15:15
do Żylety i Harlema:
to ze troche wygralem to nie znaczy ze teraz tez mi wejdzie.


a tak poza tym lubie czesto obstawiac gole remisy bo jak wejda to sporo sie wygra pamietam raz taka sytuacje jak mialem do wygrania za 2zl
ok.2.000zl i nie wszedl mi jeden meczyk ale sie wtedy wkurzylem ale na nastepny tydzien wygralem 250zeta wiec humorek mi sie poprawil

a to sa typy ktore przed chwilka poscilem na sobote w niedziele jade obstawic na drogi dzien weekendu:

1.Polska-Wyspy Owcze (+1.5) 2 2.40
2.Manch.Utd.-Leeds 1 1.22
3.Newcastle-M'borough 1 1.70
4.PSG-Guingamp 1 1.45
5.Celta-Malaga 1 1.80
6.Zwolle-Nijmegen 2 1.90
7.Milan-Inter 1 2.10
8.Valencia-Barcelona X2 1.59

ogolny kurs 82.42
wiec jak postawi sie np za 10zl mozna sporo wygrac ja obstawilem za 5zl powodzenia i samych wygranych


ZAWSZE WIERNI POGONI
mike
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6159 dni

*




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 20/02/2004 20:19
Dobra le ja sie nie
> wypowiadam bo też troche tam straciłem tylko ja gram za małe sumy kilka kuponów
> po kilka zł i zawsze mam takie kurka wodna szczęcie że jeden mecz mi nie wejdzie

To sprobuj grac systemem 3:7 tzn. masz 10zl i skladasz kupon z (np.) 7 meczy, kurs laczny np. 12. teraz nie jestes pewny 4 meczy z tego kuponu, ale pasuja tobie bardziej niz inne z oferty. Wiec stawiasz na ten kupon 3zl (3*12)-10%=32,4. na Drugim kuponie o kursie nieco okolo 1,8/1,9 stawiasz mecze, ktorych jestes bardziej pewien, ale takie by nie przekroczyc tego kursu. masz do wygrania okolo 10/11zl. podsumowanie: jak trafisz wszystkie mecze masz 40zl w portfelu, nie trafisz ktoregos z mniej pewnych masz zwrot kasy (+ iles tam groszy ;) , a jak nie trafisz swojego 100% pewniaka, to przegrywasz wszystko, czyli normalnie. roznica jest taka, ze przewaznie masz zwrot kasy, mimo, iz pomyliles sie co do jednego meczu (mniej pewnego). szczerze polecam tak grac. bardzo rzadko przegrywam kupon "zwrotny", a przewaznie trafiam oba. :) pozdro


Gaca
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6745 dni

**




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 21/02/2004 19:42
No to widze ze wszyscy na MU wtopili . Ja naszczeście tego meczu nie postawilem . Mój kupon wygląda tak :

FC Porto - Guimares 1
Lyon - Le Mans 1 (juz wszedł)
Udinese - Ancona 1
PSG - Guingamp 1
Marsonia - Hajduk 2 (juz wszedl)



Tabby
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6229 dni




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 21/02/2004 21:43

No Ok to moje propozycje
> na tą kolejke:
Kaiserslautern-VfB Stuttgart x2
Schalke 04-Werder Brema 2
AS
> Roma-Siena 1
Bologna-Juventus 2
Valencia CF-FC Barcelona 1x sentymenty
> ;)
Espanyol-Real Madryt 2
Monaco-Montpellier 1
Paris SG-Guingamp
> 1
Brescia-Lecce 1
Celta Vigo-Malaga 1
Mouscron-Louvier. 1
Zwolle-Nijmegen
> 2
PS a jakaś cześci z wygranje moze iść dla MW na oprawe ;) jak ktoś chce i
> skorzysta z pomocy hehe

Oj Ziemniak, widzę, że w tym tygodniu za dużo nie wygrasz,
bo K'lautern ze Stuttgartem wygrało, Werder zremisował, Zwolle wygrało z NEC


Z daleka nie będzie widać
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6278 dni

**




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 21/02/2004 22:20
No :) ale z tych 3 meczów mam tylko NImegen na kuponie :) 1850 poszlo w zapomnienie :) i stracilem 5 zlotych :( reszta narazie wchodzi :/
Takak ma ktoś namiary na tego zawodnika ?! [Ostatnio edytowane przez Ziemniak: 2004-02-21 22:32]


Z daleka nie będzie widać.
Adriano
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6243 dni




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 22/02/2004 01:32
Dokładnie widze wszyscy już wtopili (przeważnie na MU) ale tak to jest jak sie stawia brudne stawki typu 1,22 zł na wspomniany Manchester. Przy takich stawkach nie opłaca się grać bo wygrana jest niewiele większa, dosłownie grosze, a kolejny mecz to zawsze ryzko ...bo jak wszyscy wiemy "Nie ma pewniaków, sa tylko mecze bardziej pewne"

.....:::: Bukmacherstwo to sztuka wyboru ::::.....


"To że nie mam dresu jest powodem wielkiego stresu mojego superego..."

"Pijmy piwo, jedzmy Śledzie, będziem silni jak niedźwiedzie"

"Życie jest bardzo niebezpiecznym zajęciem. Śmiertelność sięga stu procent"
Adriano
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6243 dni




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 22/02/2004 01:34
.....::::Złote zasady ::::.....

1. Graj za tyle ile nie żal Ci stracić
2. Nie graj na siłę, byle tylko zagrać.
3. Graj mniej, ale pewniej
4. Najpewniejsze są single lub duble, unikaj taśm
5. Nie graj dyscyplin na których się nie znasz!
6. Nie kieruj się sympatią do konkretnej drużyny, oceniaj jej możliwości racjonalnie i obiektywnie.
7. Pamiętaj, że nawet najlepsza drużyna może przegrać.


"To że nie mam dresu jest powodem wielkiego stresu mojego superego..."

"Pijmy piwo, jedzmy Śledzie, będziem silni jak niedźwiedzie"

"Życie jest bardzo niebezpiecznym zajęciem. Śmiertelność sięga stu procent"
Aras Capone
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6418 dni




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 22/02/2004 11:13
a tak z ciekawości, to ile wygraliście najwięcej, a ile wtopiliście?

ja raz wygrałem 300 złoty i to grając tylko za 2, a tak najwiecej to gram gdzies za 10, wole jednak nie ryzykowac. chociaz czesto przesadzam, gram tyle meczow, ze czasem do wygrania jest i 1000 zloty, ale wtedy trzeba miec duzo szczescia


Życia nie traci się wraz ze śmiercią. Życie traci się minuta po minucie, godzina po godzinie w nieskończonej ilości wyrażeń bez miłości.
Gaca
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6745 dni

**




Odp: Bukmacherzy (Reaktywacja ?) - 22/02/2004 12:29
Zostało mi tylo Udinese- Ancona i mam stowke :D


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 1 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51
db1948

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.05 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005