możesz podać jakiś link? Jestem abonentem UPC i o ile wiem, takie informacje przesyłali mailem. A do tej pory nic do mnie nie dotarło. Mam pakiet z C+, internet+telefon - ciekawe, czy taką umowę też mogę rozwiązać, czy tylko tą część z telewizją...
Na pewno tak jest, bo mój obecny pracodawca śledzi ruchy takich firm i jak coś jest na rzeczy to dostaje komunikat. Co ciekawe na stronie upc czy ich oficjalnym profilu na fb cisza. Na Twoim miejscu zadzwoniłbym do nich, albo przeszedł się osobiście i zapytał.
póki co wysłałem maila, z zapytaniem, czemu takie zmiany są ukrywane.
Jak dostaniesz odpowiedź, to podziel się nią proszę.
Odp.:
Temat: Odpowiedź w sprawie zmiany programowej w Telewizji UPC Polska. Szanowny Panie. W odpowiedzi na nadesłaną korespondencję z dnia 11.02.2014 r. informuję, że zmiana listy kanałów dotyczy jedynie Klientów, którzy otrzymali stosowną komunikację. W przypadku chęci rezygnacji z usług wyjaśniam, iż dezaktywacja w Pana przypadku będzie planowana w trybie standardowym, ponieważ zmiana programowa nie dotyczy Pana oferty.
Odp: Platformy telewizyjne - 12/02/2014 12:52
To chyba niezły burdel mają, bo mojego znajomego sprawa ta tyczyła, a komunikacji oczywiście nie dostał... Ja bym napisał albo zadzwonił jeszcze raz by się upewnić. Ew. porównaj swój pakiet programowy z tym co oni teraz wprowadzili.
Odp: Platformy telewizyjne - 14/02/2014 13:36
Ile czekaliście na aktywacje pakietu c+ w upc ? Koleś w ich biurze mówił, że będzie dzisiaj, technik dzisiaj, że 48h jest na aktywacje...
Ile czekaliście na aktywacje pakietu c+ w upc ? Koleś w ich biurze mówił, że będzie dzisiaj, technik dzisiaj, że 48h jest na aktywacje...
ja rok temu robiłem zgłoszenie on-line (do 48h chyba), ale byłem niecierpliwy bo jakiś mecz miał się zacząć wieczorem, to zadzwoniłem na infolinię i babka od razu aktywowała.
póki co wysłałem maila, z zapytaniem, czemu takie zmiany są ukrywane.
Jak dostaniesz odpowiedź, to podziel się nią proszę.
Odp.:
Temat: Odpowiedź w sprawie zmiany programowej w Telewizji UPC Polska. Szanowny Panie. W odpowiedzi na nadesłaną korespondencję z dnia 11.02.2014 r. informuję, że zmiana listy kanałów dotyczy jedynie Klientów, którzy otrzymali stosowną komunikację. W przypadku chęci rezygnacji z usług wyjaśniam, iż dezaktywacja w Pana przypadku będzie planowana w trybie standardowym, ponieważ zmiana programowa nie dotyczy Pana oferty.
Uzupełniając temat ja dostałem takie odpowiedzi:
wyjaśniam, że jeszcze nie wszyscy nasi Abonenci otrzymali stosowną informację na temat zmiany listy kanałów. Nasza firma wysyła odpowiednie komunikaty listownie bądź e-mailowo. Jednocześnie dodam, że dotyczy to głównie Abonentów, którzy podpisywali lub zmieniali Umowę po 1 grudnia 2013 r.
i na moje dopytanie
wyjaśniam, że nowa lista kanałów obowiązuje we wszystkich Umowach zawieranych lub odnawianych od grudnia ubiegłego roku. W związku z tym, że Pana Umowa z naszą firmą została zawarta 13/08/2012 r. niniejsza zmiana Pana nie dotyczy.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.