Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Boris Peskovic do Pogoni? << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Safe
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5536 dni




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 17/11/2004 16:45
E tam co za roznica czy Polak czy niemiec czy Kubanczyk , Urugwajczyk , Brazylijczyk , Palestynczyk czy co innego??? wazne ze dobrze gra ! wedlug mnie to bardzoooo dobra wymiana : Terlecki z Borisa ...
Terlecki - szczerze - slaby ..... Boris - szczerze - dobry bramkarz no i co bardzo fajnie sie sklada .... bedzie 2dobrych bramkarzy i Krzysiu bedzie sie musil troszke martwic o miejsce namber łan :D


"Jeszcze bedzie czas, by odpoczywac"
slw
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5718 dni

**




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 17/11/2004 18:26

  KloceK napisał:  
E tam co za roznica czy Polak czy niemiec czy Kubanczyk , Urugwajczyk , Brazylijczyk , Palestynczyk czy co innego??? wazne ze dobrze gra !



No ja widzę różnicę. Jak Polak tak gra to odczuwa się większą satysfakcje.


,, ... i choć zrobieni jesteśmy z jednej gliny, to o nas samych mówią tylko nasze czyny... '' /
Zachwianie wartości moralnych to zaraza- nie pozwól jej się rozprzestrzeniać !
A. Strzelba
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5556 dni

***




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 17/11/2004 19:30

  KloceK napisał:  
E tam co za roznica czy Polak czy niemiec czy Kubanczyk , Urugwajczyk , Brazylijczyk , Palestynczyk czy co innego??? wazne ze dobrze gra !



ehhh... chyba jednak "malutka" roznica jest.


rudolf
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5537 dni




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 17/11/2004 20:37

  bartollomeo napisał:  

  KloceK napisał:  
E tam co za roznica czy Polak czy niemiec czy Kubanczyk , Urugwajczyk , Brazylijczyk , Palestynczyk czy co innego??? wazne ze dobrze gra !



ehhh... chyba jednak "malutka" roznica jest.



Ja tam az takiej nie widze bo rownie mocno sie ciesze z bramki Milara jak i Parzego, Kazimierczaka czy Bugaja.


W moim sercu Pogoń i na dobre i na złe!!!
A. Strzelba
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5556 dni

***




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 17/11/2004 21:04
no tak... ale chyba widzisz roznice jak strzela Milar, a jak strzeli brame Moskalewicz? Nie mow, ze wieksza sprawia Ci przyjemnosc jak strzela urugwajczyk niz Polak... Wg mnie zamiast Peskovica powinno sie ogrywac mlodych bramkarzy, z ktorych bedzie pozytek za kilka lat jak nabiora ligowego dowswiadczenia, a jak przyjdzie Peskovic to Pilarz bedzie podejrzewam dalej nr1, a on jego zmiennikiem w naglych przypadkach i wtedy nasi mlodzi bramkarze nigdy nie zdobeda tego doswiadczenia. tyle ode mnie w tym temacie. Pozdro ®


Niebuszewiak
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5519 dni




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 18/11/2004 08:48

  KloceK napisał:  
E tam co za roznica czy Polak czy niemiec czy Kubanczyk , Urugwajczyk , Brazylijczyk , Palestynczyk czy co innego??? wazne ze dobrze gra ! wedlug mnie to bardzoooo dobra wymiana : Terlecki z Borisa ...
Terlecki - szczerze - slaby ..... Boris - szczerze - dobry bramkarz no i co bardzo fajnie sie sklada .... bedzie 2dobrych bramkarzy i Krzysiu bedzie sie musil troszke martwic o miejsce namber łan :D



Uważaj co mówisz. Terlecki, to taka cicha woda. Zobaczysz jeszcze się obudzi i zacznie sypać bramki. :)


Zawsze Pogoń Szczecin MKS.
Wojtas.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5626 dni




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 24/11/2004 14:15
Krzysztof Pilarz jest nietykalny na swojej pozycji!!!! Peskovic do wora a na rezerwa Fabiniaka! mam racje? mi sie ten pomysl podoba :D


Tylko Pogoń!
mem
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5565 dni




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 24/11/2004 14:29
Nie ma pojęcia po co w Pogoni Peskovic. Ptak gada, że trzeba oszczędzać, a ja przy obecnej formie Pilarza nie widzę potrzeby wydawania kilkudziesięciu tysięcy euro na sezon tylko po to żeby nowy bramkarz grzał ławe.


"Zdziwiłbym się gdybym tylko potrafił się jeszcze zdziwić..."

"Jakie blaski, jakie cienie, o czym jest ta mowa? - CHCWD za nieprzemyślane słowa..."
Ambasador
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5565 dni

****




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 24/11/2004 16:43
Ja nie chce Peskovica w Szczecinie. Po co On nam???????Na ławie niech siedzi Fabiniak bo jest młody i perspektywiczny a Boris??Wtym wypadku nie widze sensu wydawania kasy na bramkarza jak na tej pozycji mamy mocny punkt. Nielepiej wydac kase na inna pozycje ??


Szczecin moim miastem, Pogoń moim życiem!
Obrazek jpg wstawiony na forum
Hanki
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6083 dni

**




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 24/11/2004 18:55
Jaki znowu Boris Peskovic, a na co on nam tu jeszcze potrzebny??? Krzysiu Pilarz jest najlepszy i nie ma co go wymieniać, nabrał już jako takiego ogrania, z każdym meczem na pewno czuje się pewniej w bramce Pogoni także po co to zmieniać, po co podcinać mu skrzydła posadzeniem na ławce rezerwowych przez jakąś sprzedajną świnię...??? Gotów jeszcze pomysleć, że jego gra nikogo tu nie zadowala, a przecież tak wcale nie jest moim zdaniem...

Peskovicowi mówię stanowcze NIE!!! :P


Llibertat per a Catalunya!
Monika M.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5584 dni




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 24/11/2004 22:00
najpierw był Bodzio W. sprzedawczyk teraz następny takich nam w Pogoni nie trzeba


Cobra_S
PogonOnLine TEAM
IP: zapisany
Na forum od 5784 dni




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 24/11/2004 23:04
musialem dodac kolejnego newsa o transerze, zaczyna to być naprawde monotematyczne
nawet nie bede tego komentowal


byku
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5554 dni




Odp: Boris Peskovic do Pogoni? - 25/11/2004 15:45
ja tam sram na Peskovicia i tak Krzysiek jest lepszy


 - 1  - 2  - 3  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.05 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005