Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Konkurs na pamiątke klubową Pogoni! << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
tarpan
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7977 dni

Odp: Konkurs na pamiątke klubową Pogoni! - 15/10/2004 15:56
Pomysł dobry,szkoda że nie znam się na projektowaniu bo na pewno coś bym przedstawił, no ale mam nadzieje że skończy się ta byle jakoś, ostatnio jak kupiłem bluze to po dwuch praniach mogła już w niej chodzić tylko moja dziewczyna a zapewne po kolejnych praniach załapie się na tą bluze jeszcze mój młodszy kuzyn. Brakuje mi troche żeczy do noszenie na co dzień ,takich może miej kolorowych ale za to bardziej na tope, nawet zwykłegp paska z klamrą z wzorem albo nazwą przypominającą nasz klub , ciekaw jestem czy coś da się z tym zrobić.

thedevil2

Sex alkohol mordobicie POGOŃ SZCZECIN ponad życie!!!
PSMKS
Patriotyczna PS
Na forum od 7977 dni

Odp: Konkurs na pamiątke klubową Pogoni! - 15/10/2004 20:41
Przydały by sie szaliki POGOŃ & LEGIA !! Bo te co sa na turzynie niezabardzo mi się podobają !
P.S tarpan widze ze ty w tym samym dniu co ja nabiłes pierwszego posta!

Przyjaciele Nie Tylko z Trybun !
Arek87
Kibic
Na forum od 8339 dni

*

Odp: Konkurs na pamiątke klubową Pogoni! - 15/10/2004 21:38

Maślak napisał:  

bartollomeo napisał:  
maslak widze, ze masz wiele wspolnego z tymi 12-latkami bo nie bardzo zrozumiales mojej wypowiedzi... pozdro :]

jak jej mozna nie zrozumiec?:P
i nie wiem jak by 12 latek moglby byc "ogarniety"szczerze mowiac watpie w takie cos.
juz zamilczmy.nie rozmazujmy tematu:]
cya

Maślakowi gratulujemy głupoty Obrazek gif wstawiony na forum

Obrazek jpg wstawiony na forum
km
Kibic
Na forum od 7911 dni

*

Odp: Konkurs na pamiątke klubową Pogoni! - 15/10/2004 22:44
Maślakowi gratulujemy głupoty Obrazek gif wstawiony na forum[/cytat]

Ro...Arek :D wiem jestem gUpi :D :D :D juz ciiiiii........strzala :-)

Ostatnio edytowany przez: km, 16 października 2004, 09:03 [1 raz(y)]

luki_717
Kibic