Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Grać w Pogoni każdy może? << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Art(h)ur
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 8457 dni

Grać w Pogoni każdy może? - 03/02/2003 23:42
Coraz częściej (np. w propozycji PZPN-u) pojawia się wątek "nawet jeśli na wiosnę będzie grała jakaś drużyna, to i tak będą to juniorzy i amatorzy". Pytam więc najzupełniej : może byśmy się zgłosili na ochotnika? Np. ja nie mam rodziny na utrzymaniu, więc nie muszę dostawać nawet zwrotu za przejazdy kolejowe, mam trochę wolnego czasu (jestem studentem, nie pracuję) i wydaje mi się, że znalazłoby się jeszcze parę osób (choćby z tego furum) znajdujących się w podobnej sytuacji. Ktoś może mi zarzucić, że Klub upada, a ja tu sobie jaja robię. OK, ale:
1) tu nie chodzi o ewentualną sławę (że niby się wybiję i kupi mnie Barcelona :-)), ale o HONOR (przecież i tak spadniemy), a kto ma go teraz bronić? Te patałachy ze składu z ostatniej rundy, których i tak już zresztą nie ma? Żywe legendy Morskiego Klubu typu Pokładowski, Dźwigała, do tego poważniepowracający Drumlak, Moskalewicz i Dymkowski? Oni przecież muszą z czegoś żyć (przypominam, że skoro nawet Leszek P. już "wymiękł", więc nawet jeśli Volvo-Wartburg zostanie, to i tak on jest jeden, a grać musi 11...). A kto krzyczał "Pogoń to my!"?????? My!!!!!! A więc: my albo nikt!!!
2) to jest okazja, żeby wreszcie "coś konkretnego" zrobić dla Klubu - wreszcie mamy możliwość zrobienia czegoś więcej niż pisanie na necie, że "nic nie możemy zrobić, nic od nas nie zależy" - wręcz przeciwnie!!! Wiem, wiem - można też "konkretnie" rzucać kamieniami w policjantów, ale ten wariant mnie nie "jara", poza tym już go przerabialiśmy, czas na coś bardziej długofalowego.