| Autor |
| Wiadomość |  |
|
|
|
|
|
Rozmowy trawaja ale... - 19/06/2003 20:53
W sumie dobrze, że rozmowy traja, jak się dogadają to dobrze, jak nie to i tak mamy dużo Pogoń Nową, tylko zastanawia mnie czy Gondor nie zastopuje ewentualnego porozumienia, blokując np. oddanie stowarzyszenia MKS. Cholera wie co on wymyśli. Tonący się zawsze brzytwy trzyma, sam nie ma ale innym nie da.....
|
Fan Club Kamień Pomorski
AP Gryf Kamień Pomorski
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odp: Rozmowy trawaja ale... - 19/06/2003 21:40
Nie znam się na króczkach prawnych, ale czy Stowarzyszenie MKS Pogoń, nie może wystapić za spółki, motywując swoją decyzję np. niemoznościa współpracy z właścicielem większościowym? Wszak nie raz się słyszy, że rózne podmioty występują ze spółek.
Jakby wystapili, zabrali co ich i przeniesli się do Pogoni NOWA, to byłoby piknie
|
Pozdrawiam.
Mikman
|
|
|
|
|
|
|
Odp: Rozmowy trawaja ale... - 19/06/2003 23:28
Qrde po nim to się naprawdę wszystkiego można spodziewać. Już każdy myśli, że nic złego się nie stanie, że już kondor nic nie wywinie a on praktycznie zawsze znajdzie jakiś sposób żeby wqrwić kibiców. Podobnie jak Wy mam nadzieję, że to już koniec "popisów" prezesa i zacznie się święty spokój. Pozdro
|
Llibertat per a Catalunya!
|
|
|
|
Odp: Rozmowy trawaja ale... - 20/06/2003 13:07
Na rychle zakonczenie popisow "szefuncia" nie ma co liczyc.
On z natury jest taki, ze lubi zaskakiwac.
Na pewno bedzie gral na zwloke i jeszcze nam krwi napsuje.
Jednak nie bedzie to juz tak brzemienne w skutkach,jak dotychczas.
Na pewno SSA nie zostanie dopuszczona do rozgrywek po wyrzuceniu ze stadionu.
Po ogloszeniu upadlosci spolki nie powinno byc problemow z odzyskaniem nazwy i barw klubowych. Do tego czasu mozna grac jako Pogon 1948 Szczecin.
GONDOR !! CO ?? KOMORNIK !!
|
1948
|
|
|
|
Odp: Rozmowy trawaja ale... - 20/06/2003 17:40
Juz nie wiem co mam myslec. Mam tylko nadzieje ze gorzej nie bedzie , a ludze sie , ze moze bedzie troche lepiej . POZDRO 3majcie sie
|