Autor
Wiadomość
   Hyde Park -> Wasze szale << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Orło
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6065 dni

*




Odp: Wasze szale - 20/01/2006 19:40
Bardzo fajny ten szal Iskierki i Stali


Babilon Team
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5223 dni

****




Odp: Wasze szale - 21/01/2006 20:56
Nowe nabytki:
1.ultras Lech( dwustronny,polowa biala,druga niebieska ,napis przedzielony herbem)
2.Legia Warszawa (stary szalik ma z ponad 10 lat :) My żyjemy tylko dla Ciebie! )
3.Pogoń-Legia(łączony starszy szal)
4.Stary Mokotów(Legia)
5.Zagłębie Sosnowiec(starszy szal, na końca buldog)


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5223 dni

****




Odp: Wasze szale - 21/01/2006 21:08
Tu sa dotychczasowe zdjecia szali ..reszta bedzie pozniej :D

Obrazek jpg wstawiony na forum

Obrazek jpg wstawiony na forum


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
mks-1948
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5484 dni




Odp: Wasze szale - 22/01/2006 11:17
Fajny ten szalik Pogoni Walczącej. Szczerze pierwszy raz widze taki wzór szalika.


Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5223 dni

****




Odp: Wasze szale - 22/01/2006 16:48
no w sumie tez szybko zniknęły z rynku..wzór fajny dlatego musiałęm go mieć w swojej kolekcji :) niedługo powinny dojść następne szale..:)


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5223 dni

****




Odp: Wasze szale - 22/01/2006 23:29

  KloceK napisał:  
moje szale :
Real Madrid
Hanover 96
Karslucher
Barcelona
Pogon Szczecin 3x
Legia Warszawa 2x
Polska

WSZYETKIE SZALE OPROCZ BARCELONY ORGINALNE !
Razem:
Obrazek jpg wstawiony na forum
Polska:
Obrazek jpg wstawiony na forum
z zagranicy(1 Pogoni najcenniejszy):
Obrazek jpg wstawiony na forum
[szalik Realu oczywiscie specjalnie do gory "nogami"]




trzeba było do góry kołąmi położyć Barce :D
heheeh Galacticos !!

hanysek odezwij sie do mnie na gg i pogadamy...a Vasyl wcale go nie dostał :P szukam szali Łowcy żydó i Łowcy hanysów...Vasyl nie napinaj sie bo wiem ze masz obydwa :P

doszły kolejne dwa szale:
1.Legia(jednostronny)
2.Pogoń(Lotto,,,klub Gryfa ponad wszystko,nie damy zginąć Naszemu kluboiwi")

Ostatnio edytowany przez: Prawa Strona Miasta, 23 stycznia 2006, 10:54 [2 raz(y)]


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
1973
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5575 dni

*




Odp: Wasze szale - 26/01/2006 18:18
Obrazek jpg wstawiony na forum


PSMKS
Patriotyczna PS
IP: zapisany
Na forum od 5727 dni

****




Odp: Wasze szale - 26/01/2006 19:59
Jak cos to jestem chetny na kupno szali POGONI ! Jak macie cos na zbyciu to prosze pisać


Przyjaciele Nie Tylko z Trybun !
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5223 dni

****




Odp: Wasze szale - 26/01/2006 22:59
chętnie bym zakupił taki szal Iskierka-Stal... a najśmieszniejsza jest historia powstania tej zgody :)


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
Porto
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5189 dni




Odp: Wasze szale - 27/01/2006 10:04
mi tam sie podoba ten szal Iskierka&Stal :D


mks-1948
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5484 dni




Odp: Wasze szale - 27/01/2006 10:47
Tego szalika raczej już niema do kupienia tak jak pisałem wcześniej były robione na zamówienie. Ja zakupiłem 2 takie szale ale jednego w szybkim tempie się pozbyłem :) a jeden wisi na ścianie :D ale jak zacznie się runda to przyda się na mecze :P.


ZCH 1948
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5774 dni

*




Odp: Wasze szale - 27/01/2006 14:07

  Ekipant napisał:  
niedługo powinny dojść następne szale..:)


dziś Ci dojdzie jeden szalik ;)
pozdro


Na Ziemi Choszczeńskiej Wychowani Z Pogonią Od Zawsze Związani...
HardcoreCitySzczecin
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5406 dni

**




Odp: Wasze szale - 27/01/2006 14:25
Chętnie kupie bardzo stary szalik Pogoni z napisem CZEKAMY NA MISTRZA...kiedys go mialem ale jakoś się mi gdzies zawieruszył :P


https://www.facebook.com/HardcoreCitySzczecin
AL
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5199 dni




Odp: Wasze szale - 28/01/2006 00:47

  Kibic-Płonia napisał:  
Fajny ten szalik Pogoni Walczącej. Szczerze pierwszy raz widze taki wzór szalika.


  Ekipant napisał:  
no w sumie tez szybko zniknęły z rynku..wzór fajny dlatego musiałęm go mieć w swojej kolekcji :) niedługo powinny dojść następne szale..:)



Nie prawda wczoraj widzialem taki szal (Pogoni Walczacej) na Turzynie :P


CENTRALNY WOJSKOWY KOCHANY SPORTOWY
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5223 dni

****




Odp: Wasze szale - 28/01/2006 19:52
nie pucuj się :) doszły dwa kolejne szale: wspomniany sal Błękitnych Stargard Szczecinski oraz Pogoni (stray szal bordowy,official hooligans)


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
D a w i D
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5054 dni




Odp: Wasze szale - 28/01/2006 20:38
Obrazek gif wstawiony na forum PODBESKIDZIE :P:P:P


< Z tysiąca klubów ten wybrałem PODBESKIDZIE pokochałem > Tylko TSP
1973
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5575 dni

*




Odp: Wasze szale - 28/01/2006 21:04

  D a w i D napisał:  
Obrazek gif wstawiony na forum PODBESKIDZIE :P:P:P



..wyskoczyles jak guma z majtek,co to ma byc projekt czy szal bo nie wiadomo oczy

tak wogole to wyszly bardzo ladne szaliczki F.C.Walcz,wczoraj na 04 mozna bylo zobaczyc pare osob w tych szalach,naturalnie juz zostal zamowiony ;)


AL
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5199 dni




Odp: Wasze szale - 28/01/2006 22:47

  Ekipant napisał:  
nie pucuj się :) doszły dwa kolejne szale: wspomniany sal Błękitnych Stargard Szczecinski oraz Pogoni (stray szal bordowy,official hooligans)



To do mnie ?????? Oj uwazaj :P


CENTRALNY WOJSKOWY KOCHANY SPORTOWY
PSMKS
Patriotyczna PS
IP: zapisany
Na forum od 5727 dni

****




Odp: Wasze szale - 28/01/2006 23:12

  Pogoniarz73 napisał:  
..wyskoczyles jak guma z majtek,co to ma byc projekt czy szal bo nie wiadomo oczy

tak wogole to wyszly bardzo ladne szaliczki F.C.Walcz,wczoraj na 04 mozna bylo zobaczyc pare osob w tych szalach,naturalnie juz zostal zamowiony ;)



FC Wałcz miły szalik od wczoraj w kolekcji (Dzieki Arek ). Fajnie tez wyszly szale Orła Wałcz prawdopodobnie niedlugo dolaczy do kolekcji :)
Mam na sprzedarz wymiane szale Lecha i Poloni Niewiadom , znajda sie jeszcze jakies zagraniczne .
aha i kupie szaliki Pogoni jak ktoś ma to prosze pisać na Gadu . Pozdrawiam


Przyjaciele Nie Tylko z Trybun !
Kondziu_KKKK
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5893 dni




Odp: Wasze szale - 28/01/2006 23:56

  Pogoniarz73 napisał:  
(...)
tak wogole to wyszly bardzo ladne szaliczki F.C.Walcz,wczoraj na 04 mozna bylo zobaczyc pare osob w tych szalach,naturalnie juz zostal zamowiony ;)


Jak bedziesz mial, to czekam na fote jak wygladaja. Pozdro!


Zawsze wierni Portowcom!
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.06 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005