Autor
Wiadomość
   Hyde Park -> Jedzenie, puby, kluby << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
szczepaneq
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4056 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 30/10/2012 00:33

  PSMKS napisał:  
Ja tam nie wiem kurwa wszyscy jaraja sie tym "kebabem"... wyjebało wam kubki smakowe czy co ? Co z tego ze dobry skoro mięso jest okropne ( ostatnio trafiłem tyle chrząstek ze nawet w parówkach typu aro nie ma) po za tym w smaku padaka.



No właśnie, te wszystkie "tureckie" kebaby, że niby baranina są dla mnie z góry podejrzane. Czasem jest to mięso lepsze, czasami smakuje jak karton i co chwile trafia na niezmieloną chrząstke lub chuj wie co, ale fakt faktem, że w takim zmielonym mięsie nigdy nie wiemy co jest i co to jest za mięso. Dlatego dziwie się dlaczego czytałem tu parę razy krytykę wobec legendarnego juz Raba. Ostatnio podoba mi się hasło na ich koszulka "Może i nie prawdziwy.. ale z prawdziwego mięsa!". Świetne hasło marketingowe. Właśnie o to chodzi, może i to nie jest prawdziwy turecki kebab, ale przynajmniej jako taką mam pewność, że jest to mięso i w miarę świeże, bo jak wiemy, ruch tam jest dosłownie na okrągło. Z tego względu cała reszta też jest świeża, a sosy jak dla mnie zabójcze, cenowo bardzo dobrze to wygląda.

Akropolis nawet spoko tylko nie podoba mi się, że rollo jest w sumie zimne. Naleśnik i mięso nie na tyle nagrzane, żeby po połączeniu z surówką utrzymać temp.

Jeśli chińczyk to tylko Mekong na Krzywoustego ;)


Woro
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3678 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 30/10/2012 07:12
mekong oraz kung fu panda koło petli na pomorzanach jesli chodzi o chinole to wg mnie pierwsza liga potraw azjatyckich reszta wg mnie znaczaco odstaje od tych wymienionych


Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach - to klęska.
Vega
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6099 dni

*




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 30/10/2012 08:00

  szczepaneq napisał:  

  PSMKS napisał:  
Ja tam nie wiem kurwa wszyscy jaraja sie tym "kebabem"... wyjebało wam kubki smakowe czy co ? Co z tego ze dobry skoro mięso jest okropne ( ostatnio trafiłem tyle chrząstek ze nawet w parówkach typu aro nie ma) po za tym w smaku padaka.



No właśnie, te wszystkie "tureckie" kebaby, że niby baranina są dla mnie z góry podejrzane. Czasem jest to mięso lepsze, czasami smakuje jak karton i co chwile trafia na niezmieloną chrząstke lub chuj wie co, ale fakt faktem, że w takim zmielonym mięsie nigdy nie wiemy co jest i co to jest za mięso. Dlatego dziwie się dlaczego czytałem tu parę razy krytykę wobec legendarnego juz Raba. Ostatnio podoba mi się hasło na ich koszulka "Może i nie prawdziwy.. ale z prawdziwego mięsa!". Świetne hasło marketingowe. Właśnie o to chodzi, może i to nie jest prawdziwy turecki kebab, ale przynajmniej jako taką mam pewność, że jest to mięso i w miarę świeże, bo jak wiemy, ruch tam jest dosłownie na okrągło. Z tego względu cała reszta też jest świeża, a sosy jak dla mnie zabójcze, cenowo bardzo dobrze to wygląda.

Akropolis nawet spoko tylko nie podoba mi się, że rollo jest w sumie zimne. Naleśnik i mięso nie na tyle nagrzane, żeby po połączeniu z surówką utrzymać temp.

Jeśli chińczyk to tylko Mekong na Krzywoustego ;)



Nie wiem jak mozesz pisac, ze cenowo rab jest rewelacyjny....chyba, ze cos w ciagu roku sie zmienilo. Dawniej moj ulubiony kebab- teraz z sentymentu dostaje odemnie szanse srednio raz na rok-dwa i zawsze jestem zawiedziony.
Po 1. rolo bardzo male (srednica placka)
2. Miesa moze wagowo jest i sporo (nie wiem) ale podczas jedzenia trafisz kawalek raz na kilka gryzow bo jest jego malo ale w wiekszych kawalkach dodatkowo czesto trafiaja sie w nim zyly.
3. Surowki byly jakies suche.

Podsumowujac wydajesz jeszcze raz tyle kasy co na przeciwko Liquid a najadasz sie polowe mniej.

Co do Werny to fakt, ze isc tam mozna jak chce sie czlowiek mega przejesc. Smakowo nie jest rewelacyjny (ale nie mozna mowic, ze jest niedobry) tam ma byc przedewszystkim wielkosc;) Jak przyjedzie kuzyn z innego miasta to go napewno tam zabiore aby zoabczyl co znaczy duzy kebab;)


MKS
Mati.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5459 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 30/10/2012 10:10

  Woro napisał:  
mekong oraz kung fu panda koło petli na pomorzanach jesli chodzi o chinole to wg mnie pierwsza liga potraw azjatyckich reszta wg mnie znaczaco odstaje od tych wymienionych



Kung Fu Panda -jedzenie tam nie powala, ogólnie bardzo średnio.. Jadł ktoś w Lupusie na Kapitańskiej?

Ostatnio edytowany przez: Mati., 30 października 2012, 15:43 [1 raz(y)]


Jedno brzmienie tysiąca serc - Pogoń Szczecin MKS
eM
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4682 dni

**




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 30/10/2012 16:06

  Vega napisał:  
Nie wiem jak mozesz pisac, ze cenowo rab jest rewelacyjny....chyba, ze cos w ciagu roku sie zmienilo.



A znasz jakieś inne miejsce gdzie hamburger jest za 4,90 , frytki za 2,60 i kebab jakoś koło 9 zł?
Swoją drogą poza ceną to hamburgery mają tam najlepsze w mieście. Co do rolo to rzeczywiście nie ma co porównywać do tych typowych tureckich ale do Bar rabu nie chodzi sie po rolo ;)


  Mati. napisał:  
Jadł ktoś w Lupusie na Kapitańskiej?



Chyba w Lotusie? Bardzo dobra restauracja. Według mnie nr 1 w Szczecinie. No może jeszcze Hai Fong na Wojska Polskiego...

Lotus jednak śmiało polecam.

Ostatnio edytowany przez: eM, 30 października 2012, 16:12 [2 raz(y)]


Pilar
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5456 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 30/10/2012 19:11

  Mati. napisał:  

Kung Fu Panda -jedzenie tam nie powala, ogólnie bardzo średnio.. Jadł ktoś w Lupusie na Kapitańskiej?



Jak dla mnie Numer 1 jeśli chodzi o Chińskie Restauracje w Szczecinie

Wystrój może nie powala bo zatrzymał się w latach 90' ale jedzonko pierwsza klasa i duże porcje


Vega
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6099 dni

*




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 30/10/2012 21:03

  eM napisał:  

  Vega napisał:  
Nie wiem jak mozesz pisac, ze cenowo rab jest rewelacyjny....chyba, ze cos w ciagu roku sie zmienilo.



A znasz jakieś inne miejsce gdzie hamburger jest za 4,90 , frytki za 2,60 i kebab jakoś koło 9 zł?
Swoją drogą poza ceną to hamburgery mają tam najlepsze w mieście. Co do rolo to rzeczywiście nie ma co porównywać do tych typowych tureckich ale do Bar rabu nie chodzi sie po rolo ;)



heheh o innych rzeczach poza kebabem nie mysallem bo poprostu w rabie kupuje zawsze kebsa. Co do ceny hamburgera to pewny nie jestem ale na manhatanie pamietam, ze za jakas smieszna kase mozna bylo kupic (choc hamburger hamburgerowi nie rowny)


MKS
Persona non grata
SKPS Portowcy
IP: zapisany
Na forum od 4376 dni

**




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 31/10/2012 15:14
Odnośnie chinola to China Town na Krzywego - polecam bardzo ;)


PS.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4020 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 31/10/2012 18:40

  OS_NNT_KB napisał:  

  Mati. napisał:  

Kung Fu Panda -jedzenie tam nie powala, ogólnie bardzo średnio.. Jadł ktoś w Lupusie na Kapitańskiej?



Jak dla mnie Numer 1 jeśli chodzi o Chińskie Restauracje w Szczecinie

Wystrój może nie powala bo zatrzymał się w latach 90' ale jedzonko pierwsza klasa i duże porcje


Czy ja wiem czy takie duże, ostatnio jak tam jadłem to nie powaliła mnie ta wielkość. Jakościowo też nie powala. Zdecydowanie większe porcje i lepszy smak w chinolu przy przejściu podziemnym przy galaxy.


'Z Tobą jest zabawa fajna, dobrze, że jesteś legalna, ćpają Ciebie nawet dzieci...'

Patrz komu ufasz!
malcoolm
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 5400 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 01/11/2012 12:16
Lotus widać ma stałych klientów/ naprawdę dobre jedzenie, skoro może pozwolić sobie na tak obskurny wygląd z zewnątrz. Ja byłem święcie przekonany, że to jest zamknięte cały czas :D


Szczecin Blog - strona o Szczecinie
Uśmiechnij się - jesteś w Szczecinie
Szczecin Blog na Twitterze
eM
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4682 dni

**




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 01/11/2012 12:31

  malcoolm napisał:  
Lotus widać ma stałych klientów/ naprawdę dobre jedzenie, skoro może pozwolić sobie na tak obskurny wygląd z zewnątrz. Ja byłem święcie przekonany, że to jest zamknięte cały czas :D



Wewnątrz też pełen old school ;) ale jedzenie pierwsza klasa! Polecam :)


Sampaio
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5461 dni

*




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 01/11/2012 13:59
Ostatnio na Bukowym niedaleko nowego kościoła, koło fotografa, otwarto lokal o nazwie Fast Chicken. Można tam wszamać kebsa, fryty czy też skrzydełka. Niby nic specjalnego, ale na takiej fastfoodowej pustyni, gdzie wokół same dawno objedzone pizzerie, taka podręczna kebabownia to zawsze coś :P


Statystycznie gołąb żyje tylko kilka lat (choroby, wypadki i ogólnie "ciężkie życie")
malcoolm
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 5400 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 01/11/2012 14:03
Ja ostatnio po dłuższej przerwie zawitałem do "Kebab u Mejdeja" - zawsze mi tam smakowało, kebsy 1 klasa.
A teraz się bardzo rozczarowałem, mięso niedobre... Czyżby jakieś zmiany tam?


Szczecin Blog - strona o Szczecinie
Uśmiechnij się - jesteś w Szczecinie
Szczecin Blog na Twitterze
Bolo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4085 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 01/11/2012 19:54
Jest dzisiaj otwarty jakis pub, albo cos gdzie mozna napic sie piwa?


On jest cienki!
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4278 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 01/11/2012 19:56

  Bolo napisał:  
Jest dzisiaj otwarty jakis pub, albo cos gdzie mozna napic sie piwa?



Boston.


Zawa
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3805 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 01/11/2012 20:05

  Bolo napisał:  
Jest dzisiaj otwarty jakis pub, albo cos gdzie mozna napic sie piwa?



Barbacan na Wawrzyniaka


szczepaneq
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4056 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 02/11/2012 23:51

  Vega napisał:  

Nie wiem jak mozesz pisac, ze cenowo rab jest rewelacyjny....chyba, ze cos w ciagu roku sie zmienilo. Dawniej moj ulubiony kebab- teraz z sentymentu dostaje odemnie szanse srednio raz na rok-dwa i zawsze jestem zawiedziony.
Po 1. rolo bardzo male (srednica placka)
2. Miesa moze wagowo jest i sporo (nie wiem) ale podczas jedzenia trafisz kawalek raz na kilka gryzow bo jest jego malo ale w wiekszych kawalkach dodatkowo czesto trafiaja sie w nim zyly.
3. Surowki byly jakies suche.

Podsumowujac wydajesz jeszcze raz tyle kasy co na przeciwko Liquid a najadasz sie polowe mniej.



No nie wiem, ja tam żyłek w Rabie w mięsie nie trafiam, wręcz przeciwnie jak na fast food jest jakościowe ;) Widać to jak dają nowe mięcho do pieczenia, widać że są to "płaty" niemielonego mięcha. Cenowo ktoś inny już napisał, ja dodam, że frytburger 5,80 i jeśli ktoś nie jest bardzo głodny to można się nawet najeść, a jest przesmaczny jak dla mnie :)

Kebs na przeciwo liquida to jest ciekawosta, ta buda przechodziła transformację przez ostatnie parę lat dobre kilka razy (jak nie kilkanaście), ale chyba w końcu uda się trochę popracować obecnym właścicielom, bo co tam nie przechodzę/przejeżdżam to są jacyś klienci, trzeba sprobować ;)


malcoolm
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 5400 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 04/11/2012 12:00
Nowości gastronomiczno-handlowe [październik 2012]
  Cytat:  
Nowe nowości:
-zmiany na szczecińskim rynku gastronomii,
-Szczecin Calling i Ludowa 25
-wysyp kuponów zniżkowych
-Decathlon i Outlet Park Szczecin
-nowe miejsca: Ali Baba Kebab, Alkopolis, MaSmak, Remedium, Biesiadowo, Buddha Thai & Fusion Restaurant, Pizzeria Feeria, Prywatka, ...



Szczecin Blog - strona o Szczecinie
Uśmiechnij się - jesteś w Szczecinie
Szczecin Blog na Twitterze
Szymen
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3819 dni

**




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 04/11/2012 13:48

  malcoolm napisał:  
Ja ostatnio po dłuższej przerwie zawitałem do "Kebab u Mejdeja" - zawsze mi tam smakowało, kebsy 1 klasa.
A teraz się bardzo rozczarowałem, mięso niedobre... Czyżby jakieś zmiany tam?



Mi już rok temu nie smakowało.
Jednak to co dostałem wczoraj w tym china town&seffora kebab(czy jakos tak)w helliosach to przechodzi ludzkie pojęcie!!! Chodzi oczywiście o kebaba, jak jeszcze miesiąc temu były świetne, tak teraz już zaczynają się oszczędności, po pierwsze zaczęli ważyć mięso(w taki umiejętny sposób, że nie widać ile dostajesz...) po drugie są 2 miejsca na kebsa a kręciła się jakaś resztka drobiowego(swoją drogą obleśnego). Sosy też bez szału, a ilość mięsa w kebabie tak powalająca, że odechciewa się jeść... Jak byłem "stałym klientem" tak teraz będę tego kebsa omijał.


malcoolm
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 5400 dni




Odp: Jedzenie, puby, kluby - 04/11/2012 16:57
Na prawym brzegu zostaje jedynie TeleKebab w tym momencie...


Szczecin Blog - strona o Szczecinie
Uśmiechnij się - jesteś w Szczecinie
Szczecin Blog na Twitterze
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.13 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005