Autor
Wiadomość
   Hyde Park -> Snooker << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
M.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5322 dni

****




Odp: Snooker - 23/01/2006 20:10
Właśnie wróciłem z tego klubu stoły i reszta sprzętu jest naprawde super miejsca jest pod dostatkiem stóły sa naprawde w sporych odległościach od siebie.Można sobie normalnie zapalić jest barek z jakimiś orzeszkai słodyczami napojami itp. no i jest piwko z kija tyskie i lech po 5.Za godzine grania w snooka 15zł a za 3 godziny 40zł-serdecznie polecam ten klub:Djutro może znowu się tam wybiore.


DeszczH zawsze leje,DeszczH nigdy nie pada!

Bądź szybszy od Cienia i twardszy od kamienia,na drodze wojownika łatwego losu nie ma!
Szalu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5172 dni




Odp: Snooker - 23/01/2006 23:24
Nie sądziłem że snooker zawita również na to forum, ale na szczęście myliłem się - to dobry znak, świadczy tylko o wzrastającej popularności tego sportu.

Co do klubu FreeBall - został otwarty pod koniec sierpnia ubiegłego roku, jest to jedyny klub w Szczecinie (i okolicy) wyposażony w stoły snookerowe. O wysokiej jakości stołów (wystarczy wspomnieć że zazdroszczą nam w wielu innych miastach) oraz cenach było już pisane więc nie będę powtarzał. Mogę napisać za to o szkółce - powstała dość niedawno (ok. 2-3 miesiące temu), jednak w każdej chwili można dołączyć, koszt to 20zł za stół+20 za trenera, trening trwa zazwyczaj około 2-3h. Dzieki szkółce powstaje swego rodzaju reprezentacja naszego miasta, która w przyszłości ma jeździć na turnieje po całej Polsce. (bo przyznać niestety trzeba że przez brak stołów przez wiele lat jesteśmy mocno zacofani w stosunku do innych miast, miejmy nadzieję że się to zmieni) A już w najbliższy weekend 3-osobowa grupa z naszej szkółki jedzie na turniej do Zielonej Góry. Turnieje różnej rangi rozgrywane są również raz na jakiś czas w naszym klubie (do tej pory odbyły się dwa).

Jako że ten sport pochłonął mnie jakiś czas temu zupełnie, chętnie odpowiem na wszelkiego rodzaju pytania, tudzież zagram z kimś kto chciałby się zmierzyć ;)


malcoolm
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 5556 dni




Odp: Snooker - 24/01/2006 06:28

  Szalu napisał:  
koszt to 20zł za stół+20 za trenera, trening trwa zazwyczaj około 2-3h.

? generalnie 10zl+10zl za godzine (10 za stol, 10 dla trenera)


Szczecin Blog - strona o Szczecinie
Uśmiechnij się - jesteś w Szczecinie
Szczecin Blog na Twitterze
Szalu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5172 dni




Odp: Snooker - 24/01/2006 09:29

  malcoolm napisał:  

  Szalu napisał:  
koszt to 20zł za stół+20 za trenera, trening trwa zazwyczaj około 2-3h.

? generalnie 10zl+10zl za godzine (10 za stol, 10 dla trenera)



Ja zapisywalem sie juz jakis czas temu, wtedy poprostu z gory zakladalismy ze trening jest raz w tygodniu, trwa tyle i tyle kosztuje, moze faktycznie teraz jest opcja 10+10 na h.


Macieq
PogonOnLine TEAM
IP: zapisany
Na forum od 6432 dni




Odp: Snooker - 24/01/2006 12:38
Szalu: mozesz napisac cos wiecej o szkolce? Jak to wyglada, jak Ci idzie ;) itp. Bo tez mialem zamiar sie zapisac ale jakos checi zabraklo, po sesji moze z powrotem wroca :)


... lecz nie patrze na przeszkody i fałszywość gnoji, przeciwność losu boli - my idziemy ku swej woli ...
ihaaaa tatatadam! || głos pokolenia - cios ogłupienia, hołd potępienia, mord zrozumienia || :X
Szalu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5172 dni




Odp: Snooker - 24/01/2006 14:19

  Mq napisał:  
Szalu: mozesz napisac cos wiecej o szkolce? Jak to wyglada, jak Ci idzie ;) itp. Bo tez mialem zamiar sie zapisac ale jakos checi zabraklo, po sesji moze z powrotem wroca :)



Szkolka jest raz w tygodniu (poniedzialki od 18:30), nie wiem czy sa jeszcze jakies inne grupy, szczerze mowiac nie interesowalem sie tym, wystarczy ze zapytasz sie na miejscu. Zajecia odbywaja sie grupami, tzn po 2 osoby na stol (zazwyczaj jest okolo 6 osob, ale to ciagle sie zmienia, teraz sa ferie), na danych zajeciach cwiczy sie kilka elementow pod okiem trenera, bywaja tez odpytywania z przepisow, a pod koniec sparingi.

Natomiast jezeli chodzi o mnie, o tym "jak mi idzie" bede mogl wiecej powiedziec juz po najblizszym turnieju w Zielonej Gorze... ale to juz raczej na PW ;)


e-pilka.go.pl
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4774 dni




Odp: Snooker - 27/01/2006 13:42
Snooker rulez :) Higgins, Hendry, McManus rządzą! Brawo John za piękny finał. 30 rusza Malta Cup. Pzdr ;0


www.e-pilka.go.pl
Niebuszewiak
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5251 dni




Odp: Snooker - 30/01/2006 18:16
Wiem, że nie Snooker, ale efektowne. ;)
Tricks
Ciekaw jestem, czy ktoś na forum potrafi wykonać któryś z tych numerów. :)


Zawsze Pogoń Szczecin MKS.
g
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4854 dni




Odp: Snooker - 02/02/2006 12:32
wlasnie pol godzinki temu zaczela sie relacja na Eurosporcie z Malta Cup jak kogos to interesuje ;)


- Tylko Pogoń -
malcoolm
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 5556 dni




Odp: Snooker - 02/02/2006 16:47

  g napisał:  
wlasnie pol godzinki temu zaczela sie relacja na Eurosporcie z Malta Cup jak kogos to interesuje ;)



Ogladamy :)


Szczecin Blog - strona o Szczecinie
Uśmiechnij się - jesteś w Szczecinie
Szczecin Blog na Twitterze
Macieq
PogonOnLine TEAM
IP: zapisany
Na forum od 6432 dni




Odp: Snooker - 05/02/2006 15:32

  Szalu napisał:  
Natomiast jezeli chodzi o mnie, o tym "jak mi idzie" bede mogl wiecej powiedziec juz po najblizszym turnieju w Zielonej Gorze... ale to juz raczej na PW ;)



I jak poszlo?, nie na PW tylko tutaj chwal sie :P


... lecz nie patrze na przeszkody i fałszywość gnoji, przeciwność losu boli - my idziemy ku swej woli ...
ihaaaa tatatadam! || głos pokolenia - cios ogłupienia, hołd potępienia, mord zrozumienia || :X
Szalu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5172 dni




Odp: Snooker - 06/02/2006 23:01

  Mq napisał:  

  Szalu napisał:  
Natomiast jezeli chodzi o mnie, o tym "jak mi idzie" bede mogl wiecej powiedziec juz po najblizszym turnieju w Zielonej Gorze... ale to juz raczej na PW ;)



I jak poszlo?, nie na PW tylko tutaj chwal sie :P



Cóż, Zielona Góra pokazała nam na jakim poziomie świeżo upieczony szczeciński Snooker jeszcze się znajduje. Tragedii nie ma, niespodzianki nie udało się zrobić, jedno jest pewne, im więcej będzie chętnych i im większe zaangażowanie, tym szybciej kogokolwiek dogonimy i będziemy w stanie o coś powalczyć ;) Porażki nie mają tutaj załamywać a jedynie mobilizować do dalszej pracy - tak zaczyna 95% zawodników.


eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5527 dni

*




Odp: Snooker - 07/02/2006 12:11
Ostatni turniej Malta Cup i final Higgins vs Doherty ... swietny mecz


malcoolm
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 5556 dni




Odp: Snooker - 07/02/2006 12:37

  eF^ napisał:  
Ostatni turniej Malta Cup i final Higgins vs Doherty ... swietny mecz

W ostatnim framie swietny break Dohertego! Nawet Chuck Norris by go nie zrobil :P Brawo!


Szczecin Blog - strona o Szczecinie
Uśmiechnij się - jesteś w Szczecinie
Szczecin Blog na Twitterze
g
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4854 dni




Odp: Snooker - 25/03/2006 10:10
widze, ze temat zamarl, a od paru dni na eurosporcie jest przekaz z china open, aktualnie higgins vs doherty, polecam ! :)


- Tylko Pogoń -
Macieq
PogonOnLine TEAM
IP: zapisany
Na forum od 6432 dni




Odp: Snooker - 25/03/2006 12:49

  g napisał:  
widze, ze temat zamarl, a od paru dni na eurosporcie jest przekaz z china open, aktualnie higgins vs doherty, polecam ! :)



+8h w Chinach -> zadnego meczu nie widzialem ;]


... lecz nie patrze na przeszkody i fałszywość gnoji, przeciwność losu boli - my idziemy ku swej woli ...
ihaaaa tatatadam! || głos pokolenia - cios ogłupienia, hołd potępienia, mord zrozumienia || :X
Ambasador
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5297 dni

****




Odp: Snooker - 26/03/2006 11:18

  Macieq napisał:  

  g napisał:  
widze, ze temat zamarl, a od paru dni na eurosporcie jest przekaz z china open, aktualnie higgins vs doherty, polecam ! :)



+8h w Chinach -> zadnego meczu nie widzialem ;]



Ja niestety też nie...:( jednak może dziś uda się oglądnąć finał o 17.30 na eurosporcie:)

PS. Ostatnio dopadłem takiego linka:)

Ronnie - break 147 (najpierw radze poczkeac by sie czale zbuforowalo, w tym czasie wygodnie usiasc i ... spokojnie ogladac..:))

Miłego oglądania:)

Ostatnio edytowany przez: Ambasador, 26 marca 2006, 11:32 [1 raz(y)]


Szczecin moim miastem, Pogoń moim życiem!
Obrazek jpg wstawiony na forum
nara
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5157 dni

**




Odp: Snooker - 26/03/2006 15:26

  PogońFaN napisał:  



Master :)


Macieq
PogonOnLine TEAM
IP: zapisany
Na forum od 6432 dni




Odp: Snooker - 26/03/2006 17:12
Myslalem ze sobie przynajmniej final China Open obejrze Live. W koncu niedziela. Ale nie.. glupki z Eurosport musieli puscic final na Eurosport2, ktorego oczywiscie nie mam. Pozostaje mi live-score bo nie bedzie mi sie chcialo powtorki ogladac ;p Nie te emocje ;]
----
wlasciwie mecz juz sie skonczyl :D


... lecz nie patrze na przeszkody i fałszywość gnoji, przeciwność losu boli - my idziemy ku swej woli ...
ihaaaa tatatadam! || głos pokolenia - cios ogłupienia, hołd potępienia, mord zrozumienia || :X
nara
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5157 dni

**




Odp: Snooker - 26/03/2006 18:04

  Macieq napisał:  
Myslalem ze sobie przynajmniej final China Open obejrze Live. W koncu niedziela. Ale nie.. glupki z Eurosport musieli puscic final na Eurosport2, ktorego oczywiscie nie mam. Pozostaje mi live-score bo nie bedzie mi sie chcialo powtorki ogladac ;p Nie te emocje ;]
----
wlasciwie mecz juz sie skonczyl :D



z jakim wynikiem :>


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.05 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005