Autor
Wiadomość
   Hyde Park -> FANATICS POMORZANY - SZALIKI JUZ NIEDŁUGO << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
skarbnik
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5441 dni




Odp: FANATICS POMORZANY - SPOTKANIE W SPRAWIE SZALI !!! - 23/04/2004 12:12
Nastal chaos...
I w ten zbity i stłoczony w wyłomie tłum, prosto w pyski koni, prosto w twarze jeźdźców bluzgnęły nagle ogniem i ołowiem hufnice i taraśnice, zagrzechotały hakownice, huknęły piszczały, gęstą ulewą sypnęły się bełty z kusz.


Obrazek jpg wstawiony na forum
ekil
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5129 dni




Odp: FANATICS POMORZANY - SPOTKANIE W SPRAWIE SZALI !!! - 23/04/2004 15:40
:)

Ostatnio edytowany przez: ekil, 4 czerwca 2005, 11:51 [1 raz(y)]


JP
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5344 dni

****




Odp: FANATICS POMORZANY - SPOTKANIE W SPRAWIE SZALI !!! - 23/04/2004 16:25
Człowieku nie siej herezji ! Jaki chaos poprostu
> fanclub(ultras) nowy i juz !

Mała uwaga - Fan Cluby znajdują się poza miastem, z którego jest klub... :)

Gandalf - fajny cytat ;] z czego to jest?


MW'03
skarbnik
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5441 dni




Odp: FANATICS POMORZANY - SPOTKANIE W SPRAWIE SZALI !!! - 23/04/2004 17:12
> > Nastal chaos...
I w ten zbity i stłoczony w wyłomie tłum, prosto w pyski
> koni, prosto w twarze jeźdźców bluzgnęły nagle ogniem i ołowiem hufnice i
> taraśnice, zagrzechotały hakownice, huknęły piszczały, gęstą ulewą sypnęły się
> bełty z kusz.


Człowieku nie siej herezji ! Jaki chaos poprostu
> fanclub(ultras) nowy i juz !
Ozesz, srogim dzwiekiem zabrzmialo...Jak napisal Hilkowaty ponizej...FC ? :/
Ja sieje herezje? :-) Oj, cos Ci sie myli z wypowiadaniem wlasnego zdania...a o ile sie nie myle to zasadnica roznica ;-) ... A, druga sprawa to...Zdecyduj sie wreszcie czy to jest FC (Dzielnicowy FC?) czy to jest grupa Ultras ? Bo ja za ch*** juz nie wiem, jeden pisze to, drugi tamto...Zgadzam sie z Helmutem, niepotrzebne podzialy...Oj, bedzie srogo...Pozdrowionka..
Hilek - A.S - Boży Wojownicy :) [Ostatnio edytowane przez `gandalf: 2004-04-23 17:14]


Obrazek jpg wstawiony na forum
ekil
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5129 dni




Odp: FANATICS POMORZANY - SPOTKANIE W SPRAWIE SZALI !!! - 23/04/2004 19:35
:)

Ostatnio edytowany przez: ekil, 4 czerwca 2005, 11:52 [1 raz(y)]


TaDeX
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5940 dni




Odp: FANATICS POMORZANY - SPOTKANIE W SPRAWIE SZALI !!! - 23/04/2004 19:43


No chyba nie wszyscy będą na meczu mnie najprawdopodobniej
> nie będzie...A co do wyjazdu ja też mam mature a jadę więc się tu nie wykręcaj
> ;-)

Nie wykrecam sie... duzo bym dal zeby pojechac.. ale wyszlo jak wyszlo.. i nie jade... trudno sie mowi i zyje sie dalej. :) Ok to jak nie w czasie meczu to pojawie sie we wtorek. :)


Helmut
Moderator*
IP: zapisany
Na forum od 5266 dni

****




Odp: FANATICS POMORZANY - SPOTKANIE W SPRAWIE SZALI !!! - 23/04/2004 22:38
wyluzujcie pośladki

pijcie browar piwo


Stoi przed nami ogrom zadań. To nasze wspólne brzemię, ale i porywające wyzwanie...
skarbnik
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5441 dni




Odp: FANATICS POMORZANY - SPOTKANIE W SPRAWIE SZALI !!! - 23/04/2004 23:04
>
> ... A, druga sprawa to...Zdecyduj sie wreszcie czy to jest FC (Dzielnicowy FC?)
> czy to jest grupa Ultras ? Bo ja za ch*** juz nie wiem, jeden pisze to, drugi
> tamto...

Nowa grupa kibicowska lepiej ??

--------
Lepiej, lepiej :))))
Mam nadzieje ze napijemy sie czegos w drodze do Gdynii, ok ? :)


Obrazek jpg wstawiony na forum
ekil
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5129 dni




Odp: FANATICS POMORZANY - SPOTKANIE W SPRAWIE SZALI !!! - 23/04/2004 23:07
:) pzdr

Ostatnio edytowany przez: ekil, 15 stycznia 2006, 14:21 [1 raz(y)]


skarbnik
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5441 dni




Odp: FANATICS POMORZANY - SPOTKANIE W SPRAWIE SZALI !!! - 23/04/2004 23:12
> n odobra troche mnei ponioslo sorka chlopaki ale do gdyni nei jade....:( bo sie
> juz na bilet nei zalapalem.....mam nadzieje ze na browka wyskoczymy :) pzdr
Ok, jak tylko bede mial $$ to sie odezwe :)


Obrazek jpg wstawiony na forum
OS_NNT_KB
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5121 dni




FP 04 - 25/04/2004 02:46
:P

Ostatnio edytowany przez: OS_NNT_KB, 5 lipca 2006, 21:06 [1 raz(y)]


Frz
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5876 dni




Odp: SZALIK FANATICS POMORZANY - PROJEKT KONCOWY !!! - 25/04/2004 10:44
Na spotkaniu we wtorek można już wpłacać sos?


2003/2004- Mistrzostwo Klasy B juniorów z Chrobrym Lisie Pole
Mati.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5124 dni




Odp: SZALIK FANATICS POMORZANY - PROJEKT KONCOWY !!! - 25/04/2004 10:50
> Na spotkaniu we wtorek można już wpłacać sos?

no właśnie my płacimy za szaliczki czy narazie takie organizacyjne spotkanko???


Jedno brzmienie tysiąca serc - Pogoń Szczecin MKS
Mati.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5124 dni




Odp: SZALIK FANATICS POMORZANY - PROJEKT KONCOWY !!! - 25/04/2004 10:53
> Na spotkaniu we wtorek można już wpłacać sos?

no właśnie my płacimy za szaliczki czy narazie takie organizacyjne spotkanko???


ups....skasujcie posta jak możliwe to jest...jednego. [Ostatnio edytowane przez mati17: 2004-04-25 10:53]


Jedno brzmienie tysiąca serc - Pogoń Szczecin MKS
-Gucio
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4925 dni




Odp: SZALIK FANATICS POMORZANY - PROJEKT KONCOWY !!! - 25/04/2004 12:54
Slawekk
postaram się pojawić na spotkaniu, ale nic nieobiecuję, bo mam trening.Napisałem Ci na mejla, ale dostałem zwrota to piszę tutaj...Chodz mam nadzieję, że uda mi sie wyrobić:).

Właśnie kase też już trzeba wziać czy to czysto organizacyjne spotkanie?.

Wszyscy do Gdyni, ale zapewne jak pare osob z Pomorzan pojedzie to będzie dobrze, a pozatym niewiadomo czy będą jeszcze miejsca jak ktoś by teraz się złosił do wyjazdu.Ja niestety niepojade :(


Pogoń The Best Tak Było I Jest
Wojownik_Bois
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4926 dni




Odp: SZALIK FANATICS POMORZANY - PROJEKT KONCOWY !!! - 25/04/2004 14:31
ej o ktorej ejst spotaknie w sparwie szalikow???


Kibol
Wojownik_Bois
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4926 dni




Odp: SZALIK FANATICS POMORZANY - PROJEKT KONCOWY !!! - 25/04/2004 14:34
Mam kilka pytan. Kiedy beda szaliki czy one beda juz we wtorek i kiedy bedzie flaga i czy beda ajkeis skladkli??


Kibol
GRZ
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5255 dni




Odp: SZALIK FANATICS POMORZANY - PROJEKT KONCOWY !!! - 25/04/2004 14:37
Kurwa wojownik w prawym gornym rogu masz przycisk edytuj-uzywaj go jak czegos zapomnisz a nie piszesz po 2-3 posty pod rzad w kazdym temacie! Nie zasmiecaj tego forum!


Tylko Pogoń, ukochana Pogoń...
Steryd
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5809 dni

**




Odp: SZALIK FANATICS POMORZANY - PROJEKT KONCOWY !!! - 25/04/2004 15:03
Mozna sie jeszcze jakos na szal zalapac ?? :)
Jesli nie da rady, to chetnie na flage dorzuce :D


1948
Boberek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5264 dni

**




Odp: SZALIK FANATICS POMORZANY - PROJEKT KONCOWY !!! - 25/04/2004 15:13
Do Portalboy jasne nadal mozna sie zapisac na szaliki zgos sie pod numer GG 3822887

We wtorek jest spotkanie orgaznizacyjne i nie przynosimy kasy jeszcze

Do Wojownika Nie szalikow jeszcze nie bedzie we wtorek......


Robert Dymkowski najlepszy napastnik POLSKI :)
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 2 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51
Pyritz, TradycjaZobowiązuje!

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.05 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005