Pogoń jest z patcha mppl z fifaserwis.com Natomiast przyśpiewki robi się bardzo łatwo. Mając je np. w mp3 robisz playlistę m3u którą koniecznie musisz wrzucić gdzieś do folderu Biblioteki/Muzyka (w win7) albo moje dokumenty/moja muzyka (xp). Potem w menu gry masz konfiguracja/moja muzyka i przyśpiewki (czy jakoś tak) i tam możesz te playlisty dodawać dla danej drużyny na różne okoliczności.
Jakby ktoś chciał przyśpiewki pocięte w mp3 to mogę się oczywiście podzielić.
Wy mowicie o tym cubasie na pegazusa? Co gralo sie po 5 w polu i byly tam strzaly banana, blyskawicy itp? Z nieba lecialy pioruny, ktore razily graczy, bramkarze wpadali do siatki z pilka- o tym mowicie?
Mimo, że niejeden element gry jest skądś zerżnięty i w "oryginalnych" grach jest lepszy (miasto, misje - GTA, parkour - Assassin, bullet time - Max Payne, walki - Batman) - to tak na szybkości wyliczone to gra się naprawdę zajebiście! Bardzo dobra odskocznia od GTA IV i w tematach gangsterskich moim zdaniem druga najlepsza produkcja! Uwagę zwraca fakt, że przez pierwsze 6 godzin gry nie zobaczyłem żadnej broni! (oprócz strzelającej policji) Rozgrywka koncentruje się na walkach wręcz, są kombosy, są ulepszenia, fajnie to wygląda Oprócz tego fajny klimacik Hong-Kongu, dosyć mocna fabuła, dużo misji pobocznych, idealny sandbox! Dla fanów gatunku nic tylko grać
Mimo, że niejeden element gry jest skądś zerżnięty i w "oryginalnych" grach jest lepszy (miasto, misje - GTA, parkour - Assassin, bullet time - Max Payne, walki - Batman) - to tak na szybkości wyliczone to gra się naprawdę zajebiście! Bardzo dobra odskocznia od GTA IV i w tematach gangsterskich moim zdaniem druga najlepsza produkcja! Uwagę zwraca fakt, że przez pierwsze 6 godzin gry nie zobaczyłem żadnej broni! (oprócz strzelającej policji) Rozgrywka koncentruje się na walkach wręcz, są kombosy, są ulepszenia, fajnie to wygląda Oprócz tego fajny klimacik Hong-Kongu, dosyć mocna fabuła, dużo misji pobocznych, idealny sandbox! Dla fanów gatunku nic tylko grać
Dokładnie gra KOT. Jest jak GTA 4 tylko że w Hong-Kongu . Mocna fabuła i aby cos uzyskac w tej grze trzeba sie nameczyc
Dodam od siebie że gierka daję radę, fajnie rozwiązany system walki i dość ciekawie (i co najważniejsze świeżo) poprowadzona fabuła. Nie podoba mi się system jazdy i drażni animacja chodu, ale mimo wszystko nie są one aż tak toporne żeby przysłoniły bardzo pozytywną całość. Zwłaszcza że na GTA V to jeszcze sobie trochę poczekamy.
Ostatnio edytowany przez: barcish, 2 września 2012, 22:23 [1 raz(y)]
Wińcie Ekstraklase, która nie sprzedała praw do nazw drużyn i ich herbów. A twórcy musieli coś wstawić.
Nie wiem kogo winic ale faktem jest ze wszystkie polskie kluby w FIFA 13 maja wypaczone herby - jak widac tworcy starali sie przynajmniej zostawic barwy klubowe. Jak by nie bylo...zenada.
O kurwa.. Kurczak, Kaczka czy Mrówkolew plamisto skrzydły bo nie widzę
A jak sama gra coś się pozmieniało. ? Sterowanie jakieś nowe tryby czy coś?
Rzuty wolne sa bardziej trudne do wykonania, podania sa bardziej realne oraz jest latwie strzelic gola z dystansu...narazie tyle nowych spostrzezen ale to dopiero troche tylko gralem.
Odp: gry - 02/10/2012 10:36
Pograłem trzy mecze w 13 i muszę powiedzieć że jest lepsza od poprzedniej. Fajnie wyglądają te treningi przed meczami. Zajebiście się ogrywa naszą Pogonią taką Brazylię czy inną Barce w interactive world cup Nowe funkcję jakie ma menadżer zespołu też całkiem fajne. Ciekawe jak to wygląda na Play Station Move grał koś?
Odp: gry - 28/10/2012 00:54
Uniwersytet Rice (Houston, Texas) posiada niezwykły kurs dla filologów angielskich. Jedne z zajęć, których problematyka obejmuje fantastyczne światy skandynawskie, wymagają od uczestniczących na nie studentów lektury dość nietypowego jak na standardy akademickie tekstu kultury – najnowszej odsłony serii The Elder Scrolls: Skyrim.
Oto opis kursu:
Kurs posiada dwa cele. Po pierwsze, przedstawia studentom aspekty psychologiczne fantastyki i to, w jaki sposób może się ona przyczynić do rozwoju akcji w grach. Po drugie, używając wypracowanych na tym obszarze paradygmatów, analizuje rolę, jaką pełni średniowieczna Skandynawia w fantastyce Anglii i Ameryki. Studenci zapoznają się z fragmentami sag nordyckich i islandzkich (w tłumaczeniu) oraz wykonywać będą zadania w Skyrimie. Kurs rozpocznie się od wskazania miejsc łączących sagi ze światem przedstawionym w grze – nie będzie jednak skupiał się na tym, by ukazać rzeczywiste i niepodważalne dowody na wpływ literatury na historię Skyrima. Celem natomiast stanie się wskazanie jak fantastyczne kreatury, światy i motywy zostały wyjęte z pierwotnego kontekstu literacko-historycznego, przekształcone i użyte w innych rodzajach narracji fantastycznych. Podczas zajęć podejmiemy również próbę analizy politycznej sytuacji ukazanej w Skyrimie z naciskiem na Imperium i grupy rebeliantów oraz wskażemy na źródła owego podziału w starych sagach skandynawskich.
Teraz jedynie trzeba czekac na prace magisterskie o temacie "Analiza zla w ludzkiej swiadomosci na podstawie Diablo III"
Niech cię nie niepokoją Cierpienia twe i błędy Wszędy są drogi proste Lecz i manowce są wszędy O to chodzi jedynie By naprzód wciąż iść śmiało
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.