Autor
Wiadomość
   Hyde Park -> Ankieta dla kibiców << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Desyderat
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7134 dni

Ankieta dla kibiców - 08/05/2006 18:20
Witam nazywam się Piotr, jestem studentem Uniwersytetu Warszawskiego i pisze prace magisterska na temat kibicow pilkarskich. Pod adresem www.ankieta.w.pl znajduje się ankieta do mojej pracy magisterskiej. Jeśli ja wypełnisz bardzo mi pomozesz.

Z gory dziekuje i pozdrawiam

PS. Jeśli znasz jeszcze jakies inne fora kibicowskie to podaj na nich ten adres - dzieki

Davido
Kibic
Na forum od 8089 dni

Odp: Ankieta dla kibiców - 08/05/2006 18:25
Najpierw ja ogarnij to moze ja wypelnie, nie mozna sie rozczytac!!

POGOŃ TO MY
Michał51
*zablokowany
Na forum od 7238 dni

Odp: Ankieta dla kibiców - 08/05/2006 18:27
chętnie ci pomoge i wypełnie ankiete

kto nie skacze ten z policji hop hop hop
tribu
Kibic
Na forum od 7873 dni

*

Odp: Ankieta dla kibiców - 08/05/2006 18:37
wypełnione;)

100% PD
P.1948.S
Kibic
Na forum od 7610 dni

Odp: Ankieta dla kibiców - 08/05/2006 18:55
Wypełniłem.

Zbyszek
Kibic
Na forum od 7609 dni

Odp: Ankieta dla kibiców - 08/05/2006 18:58
wypełnione

Zen
Kibic
Na forum od 7280 dni

Odp: Ankieta dla kibiców - 08/05/2006 19:16
wypełniłem

Shee
Kibic
Na forum od 7451 dni

*

Odp: Ankieta dla kibiców - 08/05/2006 19:19
ankieta z lekka zawiewa tendencyjnoscia.... a moze ja przewrazliwiona jestem?

EDIT:
Czy tajemnica jest, jak konkretnie brzmi tytul pracy? jesli znajomosc tematu ma znieksztalcic odpowiedzi, prosze o podanie go po zakonczeniu wypelniania ankiet... Mysle, ze za ogolnie brzmi haslo "o kibicach" . Wypelniajacy powinni wiedziec, do czego ich odpowiedzi beda wykorzystane.
Z gory dziekuje.

Ostatnio edytowany przez: Shee, 8 maja 2006, 19:29 [1 raz(y)]

„ Płynie się zawsze do źródeł pod prąd. Z prądem płyną śmiecie ” - Z. H.
Piona!
Kibic
Na forum od 7387 dni

Odp: Ankieta dla kibiców - 08/05/2006 19:33