Autor
Wiadomość
   Granatowo - Bordowe Dzielnice i Ulice -> Prawa Strona Miasta! << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Szczecińska1948
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3788 dni




Odp: Prawa Strona Miasta! - 07/01/2011 20:25
No ja tez czekam na informacje wiosna nas zastanie oczywiście wiadomo ze to wina producenta trochę przegina...


Obrazek gif wstawiony na forum
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5600 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 07/01/2011 20:41

  Szczecińska1948 napisał:  
No ja tez czekam na informacje wiosna nas zastanie oczywiście wiadomo ze to wina producenta trochę przegina...



z jednej strony wina producenta.... z drugiej many tez mial pewnie Nas za bardziej powazna ekipe...liczylismy ze czapki i rekawiczki zejda jak koszulki a zamowiono 20 par( nawet chyba nie) rekawiczek i ok 40 czapek..wiec wiecie...fakt jest tez taki ze juz w chuj czasu ida...na poniedzialek powinny juz jednak byc do dobioru


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
KtoToTaki
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 6124 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 12/01/2011 08:00
SOBOTA - 16:40, przed halą na Twardowskiego
Idziemy dopingować piłkarki ręczne Pogoni Szczecin !!!
Zima się kończy, powoli się budzimy.
Prawobrzeże musi stawić się najliczniej !!!


... ja się będę opierdalał niech się wszystko dzieje samo...
Bartas
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6273 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 12/01/2011 10:28
Co do czapek jutro powinny być do odebrania w kebabie. Czy będą na pewno to potwierdzić musi M. Jak pojawi się jego wpis tutaj to będzie wiążący i zapraszam 11-20


Rch.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5156 dni




Odp: Prawa Strona Miasta! - 12/01/2011 20:07
"Nie ma opierdalania się" :). Wszyscy na HALE !!!


Ultras Pogoń!MW03!Prawa Strona Miasta!
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5600 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 12/01/2011 22:53

  Bartas napisał:  
Co do czapek jutro powinny być do odebrania w kebabie. Czy będą na pewno to potwierdzić musi M. Jak pojawi się jego wpis tutaj to będzie wiążący i zapraszam 11-20



widze ze zdazyles przede mna...tak dla scislosci gadzety bylyby wczesniej ale nasza zajebista poczta trzymala paczke jakis czas u siebie..czyt w izraelu :) a potem musieli wyslac ja do sortowni ..Stargard i potem dopiero ( po przetrzymaniu :/) trafia do Szczecina...


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
OTEK/DĄBIE
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3623 dni




Odp: Prawa Strona Miasta! - 13/01/2011 19:59
wiesz kiedy mozna bedzie juz odbierac czapki


Chłopaki z ronda zawsze z Pogonią
TradycjaZobowiązuje!
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5527 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 14/01/2011 15:18
elegancko, czapaje lada chwila będą do odbioru, więc może by coś dalej pomyśleć? mamy czapki, rękawiczki, koszulki i vlepki. pomału zima będzie się oddalać, więc może przyszła już pora na bluzy? widząc jakim tempem nam to wszystko idzie można zacząć już myśleć coś na ten temat, jeśli w ogóle mamy taki plan (a mamy:)! )!? piszę bo pojawiła mi się żarówka w bani z pewnym pomysłem. pewnie wszystkie dzielnice będą robić coś w ten deseń, więc może przyszła pora na pierwszą wspólną akcję? można by uzgodnić jeden wspólny wzór bluzy, a każda dzielnica by zamówiła ze swoimi jakimiś haftami na plecach tudzież piersi. można by też podczepić się z tym do skps:) skoro mają takie wtyki, to fajnie by było mieć dzielnicową bluze w jakości diil i 100% czy jak to tam było napisane:>? poddaję koncepcję pod ogólną dyskusję!

wkleję też podobnego posta do tematu ogólnego odnośnie dzielnic. my jako prawobrzeże też chyba musimy w końcu posiadać coś w rodzaju loga/emblematu, pod którym było by wszystko to co z nami związane. PSM, Bartas? co wy na to?


1948 - 2018 i dalej! historia bez końca!
obcy
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4145 dni




Odp: Prawa Strona Miasta! - 17/01/2011 19:18

  OTEK/DĄBIE napisał:  
wiesz kiedy mozna bedzie juz odbierac czapki


No właśnie co jest z tymi czapkami ?? Chodzę do Bartasa praktycznie codziennie i jest lipa czy człowiek odpowiedzialny za ogarniecie tych czapek M. może napisać konkretnie czy bedą te czapki czy odbierać pieniądze bo ile można czekać ,wiosna już przyszła


Roman Pigwa
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4345 dni

*




Odp: Prawa Strona Miasta! - 17/01/2011 22:35
są jeszcze w kebsie vlepki PSM ? bo jutro zawitam w tamte rewiry więc zakupiłbym kilka kompletów .


https://www.facebook.com/ekipakryzys/ Grupa turystyczna mocno powiązana z FCWK - POGOŃ SZCZECIN
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5600 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 18/01/2011 05:50

  FCWK napisał:  
są jeszcze w kebsie vlepki PSM ? bo jutro zawitam w tamte rewiry więc zakupiłbym kilka kompletów .



są...

jeszcze małe info dot. gadżetów..najprawdopodobniej paczka zaginęła na poczcie...baba twierdzie ze paczka była w Szczecinie ale...teraz niewiadomo gdzie jest...co do hajsów nie martwcie się nie płacimy nigdy z góry na wypadek właśnie takich sytuacji..dzisiaj jeszcze z rana jedna z osób ma spotkanie z jakims ogarniajacym te sprawy na poczcie i dowiemy sie wszystkiego, wiec na przyszlosc jak bedziecie chcieli wyslac paczke pocztą to lepiej zrobcie to firma kurierska..


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5600 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 18/01/2011 16:52
gadżety dzisiaj do odbioru w kebabie od godziny ok 17.30-18. no i tak wlasnie wyglada sytuacja z pocztą..jak nie pierdolniesz to nie zrozumie...


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
M.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5973 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 18/01/2011 17:24
Dokładnie lepiej koło 18 podbić,a co do poczty to komentarz zbędny.


DeszczH zawsze leje,DeszczH nigdy nie pada!

Bądź szybszy od Cienia i twardszy od kamienia,na drodze wojownika łatwego losu nie ma!
bani
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4831 dni




Odp: Prawa Strona Miasta! - 18/01/2011 19:57
czapki odebrane, solidne dzieki i pozdro czekam na kolene gadzety :)


Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5600 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 19/01/2011 06:13
niestety wiem że trwało to zajebiście długo..przez co raczej z tym producentem też juz nie będziemy działać, bo w dużej części wina za taką zamułe spada na jego glowe a chłopak wogóle sie nie poczuwa w żaden sposób do winy...napewno niedlugo będziemy chcieli ogarnąć bluzy dlatego piszę to juz teraz bo troche czasu minęło a jak znowu będzie trzeba czekać miesiąc na paczkę to na środek wiosny w sam raz :)

jak wcześniej THC napisał mozemy stworzyć własne logo, więc wszelki pomysły mozemy przesylac na maila który wczesniej był podany...


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
Bartas
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6273 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 19/01/2011 09:03
Jak by ktoś nie zdążył zamówić to mamy 4 komplety (czapka/rękawiczki) w nadstanie. Sprzedajemy tylko w komplecie no chyba że ktoś kto zamówił czapkę chce jeszcze rękawiczki dobrać.


Sampaio
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6268 dni

*




Odp: Prawa Strona Miasta! - 19/01/2011 17:54
Czapencja wypas!!! Warto było czekać te kilka tygodni. Teraz z kolei czas na jakąś wiosenną przymiarkę (bluza). Swoją drogą to ciekawe, że jak nie ma gadżetów to jest lament i ogólne skomlenie, a potem jak już gadżety są to większość ściemnia i udaje, że nie ma tych kilku złotych. Ludzie, ogarnijcie się.


Statystycznie gołąb żyje tylko kilka lat (choroby, wypadki i ogólnie "ciężkie życie")
MKS Pogoń
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3786 dni




Odp: Prawa Strona Miasta! - 19/01/2011 22:12
Czapki są na prawde super


My Fani Pogoni Granatowo Bordowi Za Pogoń Za Mks Pójdziemy Aż Po Życia Kres!
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5600 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 19/01/2011 22:37
uważam że czapki i rekawiczki sa naprawdę ogarnięte...i ciepłe :)
dla statystyk
Czapki- 40 szt
Rekawiczki- 20 par

porównujac to do sprzedanych koszulek - chyba cos ok 120 szt nie wiem jak mam to skomentowac ale bluzy chyba naprawde będą chcieli nieliczni a z tego wynika że max 20 osób moze 30...postaram się jak najszybciej ogarnąć projekt i wtedy będziemy rozkminiać producenta i cene..


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
M.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5973 dni

****




Odp: Prawa Strona Miasta! - 19/01/2011 22:46
Dokładnie mam nadzieję ,że jakość wykonania choć po część wynagrodzi Wam czas realizacji:)


DeszczH zawsze leje,DeszczH nigdy nie pada!

Bądź szybszy od Cienia i twardszy od kamienia,na drodze wojownika łatwego losu nie ma!
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.19 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005