Autor
Wiadomość
   Kibice -> Flagi Pogoni i nie tylko... << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
ROJ
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5174 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 22/10/2007 14:18
Stowarzyszenie nie będzie w stanie zrobić wszystkich flag na raz. Chodzi o to, zeby te które maja dopiero powstać były od razu robione na poziomie.
Co do starych flag fc to jeżeli jest jakiś dobry projekt na nową flagę to będziemy sie starali pomóc, jeżeli nie ma to spróbujemy cos razem wymyślić. Dlatego prosimy o kontakt.


phoenix
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4612 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 22/10/2007 16:30

  Porto napisał:  
apropos Flag, moze mi ktos powiedziec czemu nie widuje od jakiegos czasu na stadionie flagi z Majowego ???



to jest tez dobre pytanie
ps. ja jestem z majowego ale na temat bodajze Kasta Majowe nic nie wiem


Dobre chłopaki reprezentują JP.
Wszyscy razem JP.
manisz
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5327 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 22/10/2007 18:42

  phoenix napisał:  

  Porto napisał:  
apropos Flag, moze mi ktos powiedziec czemu nie widuje od jakiegos czasu na stadionie flagi z Majowego ???



to jest tez dobre pytanie
ps. ja jestem z majowego ale na temat bodajze Kasta Majowe nic nie wiem



To słabo sie starasz :)


phoenix
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4612 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 22/10/2007 21:32
[email protected]
heh, ja jestem kibic z mała moca;p


Dobre chłopaki reprezentują JP.
Wszyscy razem JP.
Porto
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5156 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 27/10/2007 20:42
szkoda ze nic sie nie wyjasnilo z ta flaga :/
ale wkoncu to temat nie na neta.....


independent
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4601 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 29/10/2007 03:30

  phoenix napisał:  
[email protected]
heh, ja jestem kibic z mała moca;p



Czas doladowalac skoro tak cenisz swoja wartosc
victory ..
oczywiscie z kibocowskim pozdrowieniem :D


tarpan
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5694 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 29/10/2007 10:47

  Porto napisał:  
apropos Flag, moze mi ktos powiedziec czemu nie widuje od jakiegos czasu na stadionie flagi z Majowego ???



Ostatnio flaga wisi na meczach lokalnych rozgrywek ekipy z Majowego jesli chodzi o mecze Pogoni to uznalismy że do flagi jest potrzebna wieksza wiara a ze ludzi ostatnio zdecydowanie mniej jezdzi na mecze to dalismy sobie spokoj z wywieszaniem flagi. Uwazamy że do flagi potrzebna jest wieksza ekipa aby jej pilnowac bo dla nas to nie zabawka tylko również odpowiedzialnosc, zwiekszy sie frekwencja na meczach z naszej strony to i flaga też bedzie ;)


thedevil2

Sex alkohol mordobicie POGOŃ SZCZECIN ponad życie!!!
tarpan
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5694 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 29/10/2007 10:51

  maniek^^ napisał:  

  phoenix napisał:  

  Porto napisał:  
apropos Flag, moze mi ktos powiedziec czemu nie widuje od jakiegos czasu na stadionie flagi z Majowego ???



to jest tez dobre pytanie
ps. ja jestem z majowego ale na temat bodajze Kasta Majowe nic nie wiem



To słabo sie starasz :)



Dobra odpowiedz ;) wystarczy wieczorem przejsc sie w kilka miejsc Majowego a ludzi znajdziesz... zreszta Kasta to nie tylko Majowe ;)


thedevil2

Sex alkohol mordobicie POGOŃ SZCZECIN ponad życie!!!
hoł hoł hoł
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4978 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 29/10/2007 18:55

  tarpan napisał:  

  Porto napisał:  
apropos Flag, moze mi ktos powiedziec czemu nie widuje od jakiegos czasu na stadionie flagi z Majowego ???



Ostatnio flaga wisi na meczach lokalnych rozgrywek ekipy z Majowego jesli chodzi o mecze Pogoni to uznalismy że do flagi jest potrzebna wieksza wiara a ze ludzi ostatnio zdecydowanie mniej jezdzi na mecze to dalismy sobie spokoj z wywieszaniem flagi. Uwazamy że do flagi potrzebna jest wieksza ekipa aby jej pilnowac bo dla nas to nie zabawka tylko również odpowiedzialnosc, zwiekszy sie frekwencja na meczach z naszej strony to i flaga też bedzie ;)



To się nazywa profesjonalne podejście do sprawy :)


elkoss
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4371 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 02/11/2007 10:22
np Ultras , Pogoń Walcząca , Duma Pomorza , ;]


pzdr
gb
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5126 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 15/11/2007 16:49
Wszystko wskazuje na to, że już niedługo może dojść do wielkiej wojny kibiców z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Powód? Władza piłkarska w Polsce chce zobowiązać kluby do przesłania przed rundą wiosenną listy z flagami, które będą wywieszane na płotach w czasie spotkań.

Wywieszenie innych transparentów i ich nie zdjęcie w ciągu 15 minut od takiego żądania ma skutkować walkowerem na niekorzyść drużyny, której kibice "płótno" wywieszą - pisze serwis goool.pl.



PZPN według serwisu goool.pl ma zamiar zmusić kluby do przesłania na miesiąc przed rundą wiosenną list ze wszelkimi flagami, które mają być wywieszane przez sympatyków ich drużyn. Listy byłyby weryfikowane wraz z profesorem historii i "obcięte" odsyłane do klubów. Wywieszenie innych transparentów, flag czy "sektorówek" z zakazanymi treściami ma w konsekwencji oznaczać przerwanie spotkania. Jego nie wznowienie przez 15 minut ma skutkować walkowerem na niekorzyść drużyny, której kibice dane "płótno" wywiesili! O zamiarach poinformował dziś szef wydziału bezpieczeństwa PZPN, Wiesław Wieczorek.

http://ekstraklasa.wp.pl/kat,1740,title,Bedzie-wojna-kibice-PZPN,wid,9398807,wiadomosc.html?rfbawp=1195141160.120


PSMKS
Patriotyczna PS
IP: zapisany
Na forum od 5694 dni

****




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 15/11/2007 17:58
Absurd kurwa mać ! Coraz gorzej a wszystko przez to jebane Nigdy Więcej ...


Przyjaciele Nie Tylko z Trybun !
mksmarek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5125 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 15/11/2007 18:45
oni by sie kurwa zajeli korupcja, i przeswietlania sobie nawzajem dup kto ile zrobil w tym kierunku, a nie sporem czy na Jagielonii jest czerwona rasistowska piesc z ogniem (raca) i czy jest na niej widoczny tlyko z bliska napis white power ZENADA.

cenzura powraca wielkimi krokami Panowie


Lukasz .
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4542 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 15/11/2007 22:20

  Cytat:  
Wywieszenie innych transparentów, flag czy "sektorówek" z zakazanymi treściami ma w konsekwencji oznaczać przerwanie spotkania. Jego nie wznowienie przez 15 minut ma skutkować walkowerem na niekorzyść drużyny, której kibice dane "płótno" wywiesili! O zamiarach poinformował dziś szef wydziału bezpieczeństwa PZPN, Wiesław Wieczorek.





a co bedzie jak kibice obydwoch druzyn wystawia take ,, płótno,,??? Zenada poprostu ;/


Kr(L)
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4896 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 08/02/2008 21:56
taka ciekawostka...:

Obrazek jpg wstawiony na forum


WIE(L)KOPOLANIE
chtwo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5071 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 09/02/2008 01:29

  Kr(L) napisał:  
taka ciekawostka...:

Obrazek jpg wstawiony na forum



co prawda herb Szczecina kluje w oczy,ale flaga stara jak Swiat-pozostalosci z ich pseudo-fan clubu(student(ci)) z naszego miasta miales na akademikach-na jednym z akademikow-do dzisiaj wyblakly napis pozostal...niedaleko milicji jak sie jedzie w strone pomorzan i cmentarza...

Ostatnio edytowany przez: chtwo, 9 lutego 2008, 10:49 [1 raz(y)]


Szacunek dla Braci - Pogarda dla frajerów
s.n
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4606 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 09/02/2008 09:14
to czemu sie tym nie za jeles jak jeszcze widac i wiesz gdzie to jest


chtwo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5071 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 09/02/2008 10:46

  s.n napisał:  
to czemu sie tym nie za jeles jak jeszcze widac i wiesz gdzie to jest



bo ja nie jestem od tego...namiary juz masz wiec jak chcesz to sie tym zajmij...


Szacunek dla Braci - Pogarda dla frajerów
Giechat
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4786 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 10/02/2008 00:26

  tarpan napisał:  

Ostatnio flaga wisi na meczach lokalnych rozgrywek ekipy z Majowego jesli chodzi o mecze Pogoni to uznalismy że do flagi jest potrzebna wieksza wiara a ze ludzi ostatnio zdecydowanie mniej jezdzi na mecze to dalismy sobie spokoj z wywieszaniem flagi. Uwazamy że do flagi potrzebna jest wieksza ekipa aby jej pilnowac bo dla nas to nie zabawka tylko również odpowiedzialnosc, zwiekszy sie frekwencja na meczach z naszej strony to i flaga też bedzie ;)



Podobnie Flaga FC Trzebiatów,jeśli pojawi się na stadionie to jej nowy projekt (oczywiście po zatwierdzeniu),jeśli ludzi będzie więcej,bo jak narazie nie ma. Stara flaga FC nie będzie wywieszana. pozdrawiam


s.n
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4606 dni




Odp: Flagi Pogoni i nie tylko... - 10/02/2008 10:42

  chtwo napisał:  

  s.n napisał:  
to czemu sie tym nie za jeles jak jeszcze widac i wiesz gdzie to jest



bo ja nie jestem od tego...namiary juz masz wiec jak chcesz to sie tym zajmij...



ok.ja tez raczej nie biegam z farbkami,nie te lata.ale jak bym zobaczyl to bym chetnie to bym zrobil.po za tym nie pomoge bo niema mnie w polsce.wiec moze byc cieszko :).ktos z radoscia napewno to zrobi.pozdrawiam


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.16 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005