Autor
Wiadomość
   Kibice -> Młyn << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Galll
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2778 dni




Młyn - 10/08/2016 09:31
Siema mieszam od kwietnia w Szczecinie(Byłem 8 lat na emigracji więc sorry za interpunkcję i ortografie oraz układanie zdań) i bylem na meczu z Lechem i Cracovią w fazie finałowej ale na sektorze 7 nie było mnie na ostatnich meczach z Wisłą, Śląskiem, Koroną i Zagłębiem teraz chce odpokutować i zacząć chodzić regularnie na młyn ale jestem zielony bo jak mówiłem byłem 8 lat na emigracji i tylko czytałem o Pogoni jak im idzie czasem obejrzałem mecz przed ekranem. Jak mówiłem jestem kompletnie zielony co powinienem wiedzieć oprócz tego co wiem że to są miejsca stojące, trzeba śpiewać i dawać z sievie 1948% oraz na dole jest tylko starzyzna

Pozdro


PoGo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6741 dni

**




Odp: Młyn - 10/08/2016 10:52

  Galll napisał:  
wiem że to są miejsca stojące, trzeba śpiewać i dawać z sievie 1948% oraz na dole jest tylko starzyzna


Najważniejsze rzeczy już wiesz. Załóż barwy, zabierz kolegów, wrzućcie do puchy i dopingujcie naszą Pogoń :)


Bo Pogoń szczecińska to jedna rodzina, starszy czy młodszy, piknik czy chuligan! piwo
Damanko1948
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2790 dni




Odp: Młyn - 10/08/2016 11:03
Pierwsza okazja w sobotę o 20:30!


Kocham Pogoń szczecińską, dla Niej oddałbym wszystko!!
Galll
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2778 dni




Odp: Młyn - 10/08/2016 11:17

  PoGo napisał:  

Najważniejsze rzeczy już wiesz. Załóż barwy, zabierz kolegów, wrzućcie do puchy i dopingujcie naszą Pogoń :)