Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Vlepki Pogoni << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Piona!
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5109 dni

****




Vlepki Pogoni - 06/07/2007 17:30
A wiec po roku czasu doczekalismy sie kolejnej serii. Od soboty (7 lipca) w wybranych punktach sprzedazy na terenie Szczecina do nabycia bedzie IV seria vlepek. Wielkosc arkuszu, ilosc vlepek, jak i cena tak samo jak poprzednio. Calkowity zysk zostanie przeznaczony oczywiscie na oprawy meczowe. Vlepki dostepne takze w sprzedazy wysylkowej pod adresem [email protected], a wkrotce rowniez pierwsze aukcje na allegro.

Punkty sprzedaży:
- stoisko z odżywkami sportowymi w CH Fala przy ul. Wyzwolenia 44a; pn-sob 10-20, nd 10-16
- punkt z pamiątkami Pogoni na targowisku Turzyn
- sklep odzieżowy ul. Goleniowska 112a; pn-pt 10-17, sob 10-14 /Prawobrzeże/



Obrazek jpg wstawiony na forum

Jakosc obrazka odbiega sporo od druku :)

Prosilbym o przyklejenie :)


Matek.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6274 dni

***




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 17:35
Świetne vlepki jak zawsze ale mi się wydaję, że chyba jedna z lepszych serii choć trzeba przyznać każda dobrze się prezentowała dla mnie najlepiej prezentuje się vlepka nr 4. Pozostaje tylko zakupić i porozklejać !


Pogoń To My!
Plum
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5529 dni

***




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 17:55
Vlpeki wyszły super...
Czwóreczka faktycznie się wyróźnia, na plus oczywiście, ale reszta też niczego sobie, szczególnie Dziewanna, Polska, braterstwo no i ta łączona - duży plus...


Te szare trybuny jeszcze zatętnią granatowo-bordowym rytmem dwudziestu tysięcy serc...
mksmarek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5067 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 17:57
Bardzo bardzo a nawet bardzo udana seria vlepek, jesli chodzi o vlepki to musze przyznac ze MW zaskakuje pomysłami przy kazdej serii. Według mnie ta seria najbardziej udana i sentymentalna.


-HL
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5791 dni

****




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 18:03
Podziekowania dla wszystkich pomyslodawcow (zwlaszcza BTR) i wykonawcy projektu (Klakier). Wkrotce ruszy sprzedaz przez internet i na terenie wojewodztwa


Miłość do Pogoni jest naszym losem, zwycięstwo naszą nadzieją...
bluntoman
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4645 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 18:42
Świetna jak każda wcześniejsza.Tylko teraz trzeba zakupic kraty


w oczekiwaniu na normalną Pogoń
eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5710 dni

*




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 18:47
Popieram wyszły naprawdę super, i co ważne widać, że ktoś posiedział i trochę nad nimi pomyślał - na pewno zakupię parę sztuk ;)


kopol
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6057 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 18:53
Wszytko ładnie pięknie ale jakoś mi się nie podoba ta z flagą GB.


mkss
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4440 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 19:15
No nie powiem vlepki eleganckie :) Na drugiej vlepce nie podoba mi sie ta rymowanka, no i trzeba przyznać, że trochę uderza ta z flagą brytyjską (niby ładna graficznie, ale nie lubię ksero). Ale wiadomo nikt nie jest doskonały, ogólnie zajebieście to wyszło, także na 100% zakupie :)


Sprawiedliwej sprawy nie zrujnuje kilka błędów. <= to o Pogoni

Dzialanie nie zawsze prowadzi do szczescia, ale nie ma szczescia bez dzialania. - Benjamin Disraeli
Bronek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5068 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 19:29
Vlepki bardzo fajne. Jak dla mnie takie ciekawszeto to "Pogoda na Pogoń" oraz "Przyszłość jest jasna, przyszłość to Pogoń". Doskonale pasują:)


Obrazek jpg wstawiony na forum
Nie myślę "jak to będzie wyglądać", ale myślę "jak to zrobić"!
tribu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5595 dni

*




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 19:44
widac ze ktos w to duzo pracy i serca wlozyl i chwala mu za to ale gdzie sa Gumieńce??;)


100% PD
AMS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5335 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 20:18
Na pierwszy rzut oka malo czytelne ale po przygladnieciu sie dokladnie sa super, moze dlatego ze sie wszystko razem zlewa
Gratulacje za pomysly


A ja i tak wierzyc nie przestane...
adamos
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4432 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 20:55
zajebiste vlepy


Rudi87Sz-n
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4617 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 21:03
Vlepki są jakie są więc zajebiste. Osbiście podobają naj bardziej mi się "POLSKA" i "Leszek Wolski" te wymiatają. W Wrześniu jadę do Oslo więc muszę się w zaopatrzeć w kilka egzemplaży. Mam pytanie czy gdzieś poza "allegro" można kupić poprzednie edycje ?


G.
*zablokowany
IP: zapisany
Na forum od 4690 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 21:10

  tribu napisał:  
widac ze ktos w to duzo pracy i serca wlozyl i chwala mu za to ale gdzie sa Gumieńce??;)



ważne ,że są Zdroje :D


Obrazek jpg wstawiony na forum
Randall McMurphy
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5211 dni

*




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 21:18
niezle vlepy,nr.1 zdecydowanie Leszek Wolski,gratulacje pomyslodawcy akurat tej jednej wybranej:]


To My Niechciani, Nielubiani i Bezczelni...MKS!
jns
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5390 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 21:20
Jeszcze raz brawa!


db1948
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5214 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 21:39

  tribu napisał:  
gdzie sa Gumieńce??;)



No nie wiesz gdzie są Gumieńce...? ;)
A co do Vlepek - bardzo udana seria!


POGOŃ Obrazek png wstawiony na forum SZCZECIN !!!
Castaway
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4518 dni

*




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 21:56
Vlepy zajebiste :D Właśnie siedze w Poznaniu i jutro kumpel podrzuci mi je tu expresem :D Trzeba sie zaprezentowac w Wielkopolsce :D


"Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!" - J. Piłsudski
BS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4774 dni




Odp: IV Seria vlepek! - 06/07/2007 22:29
Wlepy super tylko przyłączam się do pytania co zadał tribu ;)
Piękna wlepka z Wolskim , fajnie że pamięć o prawdziwych portowcach jest wciąż żywa


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.1 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005